Page 2 of 3
Mootor teeb diisli häält
Posted: 15 Jul 2008, 11:52
by rizto
ts wrote:
a-la 10 sek... õli tuleb Sul paganama kaua üles

(siin pole diagnostikaga midagi peale hakata)
nukkvõlli asendi andur aga otseloomulikult asetseb nukkvõlli vahetus läheduses

Kui ma nüüd väga ei eksi, siis rihmapoolses otsas ning tuleseina pool

mis ma siis tegma pean

Mootor teeb diisli häält
Posted: 15 Jul 2008, 12:15
by ts
vaheta aga õigeaegselt õli, kontrolli pidevalt õlitaset ja .... proovi harjuda
Tavaliselt on probleem tingitud sellest, et tõukurid jooksevad tühjaks ning klõp klõp kestab niikaua, kuni õlisurve üles jõuab (minu 155-l nt on see aeg umbes 2s käivitumisest)
üldjoontes peaks lõgin kaduma siis, kui õlisurve ületab 2Bar-i

Mootor teeb diisli häält
Posted: 15 Jul 2008, 13:21
by maits
Mul sama jama, et mu 2,0 klõbiseb ja tühikäik kõigub natuke aega kui käik välja võtta hoo pealt. Asun ka Pärnus..nii et saan ka katsejänes olla kui vaja

Mootor teeb diisli häält
Posted: 15 Jul 2008, 14:12
by nikolai
Eile lugesin ka kuskilt, et kui VARIAATOR teeb pidevalt diisli häält, siis tulebki ta koheselt väljavahetada. Huvitav, kui panna kasutatud peale? Või peab 100% uus olema? Pilot pakus koos vahetusega 5100.- eeku. Natuke karm
Ootan oma andurid ära, tulevad neljapäeval, vahetan ära, siis kohe kuulda ka , kas on siis Variaatoris viga
Mootor teeb diisli häält
Posted: 15 Jul 2008, 15:33
by rizto
ot mis sa nüüd esimese hooga vahetad nuka ja temp. anduri välja?
ja kui siis asi ei parane peab uue variaatori ostma ?
Mootor teeb diisli häält
Posted: 15 Jul 2008, 16:33
by E.T.
küsi variaatrori kohta ka TRK pakkumine
ei ole teab mis keeruline töö...
Mootor teeb diisli häält
Posted: 15 Jul 2008, 16:52
by pint
Ma võin küll mööda panna, kuid kas variaatori vahetus ei eelda ka hammasrihma eemaldamist/uuega asendamist? Sel juhul ei tundu Piloti hind nagu hull midagi..
Kusjuures inglise foorumitest olen lugenud "diisli häälega" sõitmisest täpselt vastupidist - et midagi hullu see kaasa ei toovat. Lihtsalt kentsakas hääl... go figure
Endal ka lagiseb hommikuti, nii umbes paar sekundit peale käivitust.
Mootor teeb diisli häält
Posted: 15 Jul 2008, 16:58
by inz164
nikolai-le
minu pakun, et kui ikka ise alfatada tahad siis variaatori vahetusosad
pane ikka uued, muidu no selline mõttetu töö rügamine ja ajaraisk

Mootor teeb diisli häält
Posted: 15 Jul 2008, 17:29
by nikolai
Mootor teeb diisli häält
Posted: 15 Jul 2008, 17:33
by rizto
ega see diisli hääl mind ei häiri ja minekut pole ka mõjutanud...
häirib rohkem vilkuv pihusti tuli ja natuke lagastav pihusti, ning pidevalt tööle hakkav vent
no hammasrihmast ei saa vist nagu oleneda see ,kuna eelmine reede vahetasin hammasrihma aga diisli häält teeb enne ja pärast rihma vahetust
Mootor teeb diisli häält
Posted: 15 Jul 2008, 20:00
by Hilti
Mul ka teeb diisli häält peale käivitamist paar skundit, vahepeal kaob jõud (see suht tihti) aga aasta jooksul pole midagi erilist muutunud ega lagunenud.
Mootor teeb diisli häält
Posted: 15 Jul 2008, 20:02
by Thema55
ütleks ka sõna sekka...
TRK pakub variaatorit ~4000, Pilot 3500 eeguga, Inglismaalt tellides ~2500...
sound of a bad variator
Mootor teeb diisli häält
Posted: 16 Jul 2008, 12:18
by nikolai
Mootor teeb diisli häält
Posted: 16 Jul 2008, 14:35
by AaduT
OT: kas kuskil on mingi suurem valik selliseid helilõike? Äkki tuvastaks mõne vahetamist vajava detaili ka oma kapoti all sedapsi.
Mootor teeb diisli häält
Posted: 16 Jul 2008, 14:54
by E.T.