Nonii..
Leidsin aega ja tegelesin mõned minutid autoga.
Näpuga kiirelt kontrollides tundus päris kindlasti ,et üks 30A 12v relee on läbi.. Ei klõpsu kui süüdet anda.
Kuskohast ma neid soetada saaksin? või on kellegil kusagil garaažinurgas mõnda töötavat üle?
Siim.
Edit: Relee valmistaja on Bosch.
155 1.7TS käivitus probleem.
#17ei oma garaazi-> aga releed on olemas küll
kas see on triibuga relee või mitte?
ja kas see asub akust mootori poole või nina poole (nimelt üks releedest ei tohigi klõpsata-> see on Motronicu täiendav relee, mille eesmärk on juhtida variaatorit)
kas see on triibuga relee või mitte?
ja kas see asub akust mootori poole või nina poole (nimelt üks releedest ei tohigi klõpsata-> see on Motronicu täiendav relee, mille eesmärk on juhtida variaatorit)
Tegelikult ma olen normaalne....
155 1.7TS käivitus probleem.
#18ts wrote:ei oma garaazi-> aga releed on olemas küll
kas see on triibuga relee või mitte?
ja kas see asub akust mootori poole või nina poole (nimelt üks releedest ei tohigi klõpsata-> see on Motronicu täiendav relee, mille eesmärk on juhtida variaatorit)
Ma ei oskagi öelda kuhu poole ta asub, sest minul nad seal pmst ripuvad lihtsalt juhtmete otsas mitte ei ole statsionaarselt kusagil kinni.
Täielik porno ühesõnaga on toimunud seal kapotiall.

Mida sa mõtled triibuga relee all? Relee skeem küljepeale pressitud?
Edit:Äkki sind aitab see kui ma ütlen, mitme amprised kaitsmed seal küljes on?
155 1.7TS käivitus probleem.
#19ikka aitab...
triibuga metallkorpusega relee on täpselt samasugune nagu teised ainult, et sinna on keegi punase markeriga joone peale vedanud (see on dioodiga relee tähis AR puhul)
triibuga metallkorpusega relee on täpselt samasugune nagu teised ainult, et sinna on keegi punase markeriga joone peale vedanud (see on dioodiga relee tähis AR puhul)
Tegelikult ma olen normaalne....
155 1.7TS käivitus probleem.
#20Nonii.. jõudsin nüüd auto juurde ja haarasin selle mitte klõpsuva relee kaasa...
Punast triipu ma küll kusagil ei märka aga kaitse on tal 15A ja relee peal olev tootekood? on 0 332 014 113.
Kuskohas see punane triip täpselt asub ?
Ma ei märka kolmest mitte ühelgi sellist, ainuke erinevus on nö. Tootekoodides..
See mis EI klõpsu on siis 113 lõpuga ja omab 15A nagu öeldud.
Üks mis klõpsub ja see on koodiga 0 332 014 112 ja kaitse on tal 5A.
Ja teine mis klõpsub on sama koodiga mis mitte klõpsuv ning kaitse on tal 7.5A
Oeh.. pea juba käib ringi
Punast triipu ma küll kusagil ei märka aga kaitse on tal 15A ja relee peal olev tootekood? on 0 332 014 113.
Kuskohas see punane triip täpselt asub ?
Ma ei märka kolmest mitte ühelgi sellist, ainuke erinevus on nö. Tootekoodides..
See mis EI klõpsu on siis 113 lõpuga ja omab 15A nagu öeldud.
Üks mis klõpsub ja see on koodiga 0 332 014 112 ja kaitse on tal 5A.
Ja teine mis klõpsub on sama koodiga mis mitte klõpsuv ning kaitse on tal 7.5A
Oeh.. pea juba käib ringi

155 1.7TS käivitus probleem.
#21

kuidas Sul seal kolm releed on???
eeee.....
pagan küll.... Sul 1,7 mootor jah?

igatahes kaitsmed peaks olema:
5A on ECU main-> ehk siis aju vool (üllatav, et see kaitse seal on muidugi... tegelikult peaks olema 3A ja hoopis mujal) see triibuga relee ongi seal 112 lõpuga ning ilmselt on Sinu autol vahetatud (relee peab olema dioodiga, tavaliselt tõmmati see triip sinna paremaks märkamiseks peale)
7,5A lamda soojendus (ja klõpsutab süütepooli ja pihustite massi)
15A kütusepump-> ja kui ei klõpsuta, siis ka pump ei tööta (võta relee maha ja vaheta ära-> kui ei ole kohe millegi vastu vahetada, siis võta kate maha ja proovi käsitsi lülitada -> ja ettevaatlikult afkoorss...
kui ei taha riskida-> sama lülitusskeemiga releed on võimalik leida ka releeplokist (IMHO)
Kuskohas Sa ise asud muidu?
Tegelikult ma olen normaalne....
155 1.7TS käivitus probleem.
#22Okei.. selge.. siis järelikult pumba relee ja loogiline nagu oleks aga samas ma ei saa ikkagi aru, kuidas ma ta siis ikkagi tõmmates käima sain ja ta sedasi mõnda aega töötas
Edasi suhtleme PS, tulemused siis pärast kirjutan siia ,et kellegil sellest kunagi abi oleks.


Edasi suhtleme PS, tulemused siis pärast kirjutan siia ,et kellegil sellest kunagi abi oleks.

155 1.7TS käivitus probleem.
#23Tere ja jõudu. Mul omaga oli sama probleem. Kah releed rippusid mootoriruumis, tänu millele olid releed tagurpidi asendis, kõvasti vett saanud ja lühisesse läinud. Pumbarelee oli tuksis ja mõned juhtmed mis tulid releedest olid maha põlenud7mK wrote:Ma ei oskagi öelda kuhu poole ta asub, sest minul nad seal pmst ripuvad lihtsalt juhtmete otsas mitte ei ole statsionaarselt kusagil kinni.ts wrote:ei oma garaazi-> aga releed on olemas küll
kas see on triibuga relee või mitte?
ja kas see asub akust mootori poole või nina poole (nimelt üks releedest ei tohigi klõpsata-> see on Motronicu täiendav relee, mille eesmärk on juhtida variaatorit)
Täielik porno ühesõnaga on toimunud seal kapotiall.![]()
Mida sa mõtled triibuga relee all? Relee skeem küljepeale pressitud?
Edit:Äkki sind aitab see kui ma ütlen, mitme amprised kaitsmed seal küljes on?


155 1.7TS käivitus probleem.
#24
kypsa


et Sul siis nüüd 155q4võimidagivõi

EDIT:
ah jaa... PS on vastu kah saadetud

Tegelikult ma olen normaalne....
155 1.7TS käivitus probleem.
#25arvad et sa ainsana küpsed?
äkki jagad teadmist kui see on kuuneljaga seotud?

äkki jagad teadmist kui see on kuuneljaga seotud?
155 1.7TS käivitus probleem.
#26Ei veel ei ole Q4-ja praegu on tööd nii palju et pole aega tegelda isegi praeguse 155-ga1.7ts. Ühe Q4 peaks soetama küll. 

155 1.7TS käivitus probleem.
#27Ühesõnaga - Lahendatud!
Sain tuttavalt kõik kolm releed, vahetasin ära ja nagu nipsti nurrub
Tänud kõigile, kes aitasid!
Siim.
Sain tuttavalt kõik kolm releed, vahetasin ära ja nagu nipsti nurrub

Tänud kõigile, kes aitasid!
Siim.
155 1.7TS käivitus probleem.
#28Tore!
Aga ootan ikkagi foorumi liikmete alla,selle auto kohta teemat!


Aga ootan ikkagi foorumi liikmete alla,selle auto kohta teemat!


If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
155 1.7TS käivitus probleem.
#29Täna teen valmis.. Mõned pildid pean veel klõpsima kusagil ja siis.