155 1.7TS käivitus probleem.

#16
Nonii..

Leidsin aega ja tegelesin mõned minutid autoga.

Näpuga kiirelt kontrollides tundus päris kindlasti ,et üks 30A 12v relee on läbi.. Ei klõpsu kui süüdet anda.



Kuskohast ma neid soetada saaksin? või on kellegil kusagil garaažinurgas mõnda töötavat üle?



Siim.



Edit: Relee valmistaja on Bosch.

155 1.7TS käivitus probleem.

#17
ei oma garaazi-> aga releed on olemas küll



kas see on triibuga relee või mitte?



ja kas see asub akust mootori poole või nina poole (nimelt üks releedest ei tohigi klõpsata-> see on Motronicu täiendav relee, mille eesmärk on juhtida variaatorit)
Tegelikult ma olen normaalne....

155 1.7TS käivitus probleem.

#18
ts wrote:ei oma garaazi-> aga releed on olemas küll

kas see on triibuga relee või mitte?

ja kas see asub akust mootori poole või nina poole (nimelt üks releedest ei tohigi klõpsata-> see on Motronicu täiendav relee, mille eesmärk on juhtida variaatorit)


Ma ei oskagi öelda kuhu poole ta asub, sest minul nad seal pmst ripuvad lihtsalt juhtmete otsas mitte ei ole statsionaarselt kusagil kinni.

Täielik porno ühesõnaga on toimunud seal kapotiall. :)



Mida sa mõtled triibuga relee all? Relee skeem küljepeale pressitud?



Edit:Äkki sind aitab see kui ma ütlen, mitme amprised kaitsmed seal küljes on?

155 1.7TS käivitus probleem.

#20
Nonii.. jõudsin nüüd auto juurde ja haarasin selle mitte klõpsuva relee kaasa...



Punast triipu ma küll kusagil ei märka aga kaitse on tal 15A ja relee peal olev tootekood? on 0 332 014 113.



Kuskohas see punane triip täpselt asub ?

Ma ei märka kolmest mitte ühelgi sellist, ainuke erinevus on nö. Tootekoodides..

See mis EI klõpsu on siis 113 lõpuga ja omab 15A nagu öeldud.

Üks mis klõpsub ja see on koodiga 0 332 014 112 ja kaitse on tal 5A.

Ja teine mis klõpsub on sama koodiga mis mitte klõpsuv ning kaitse on tal 7.5A



Oeh.. pea juba käib ringi :lol:

155 1.7TS käivitus probleem.

#21
:shock:


Image


kuidas Sul seal kolm releed on???



eeee.....



pagan küll.... Sul 1,7 mootor jah? :oops: siis variaatorit põle neh...



igatahes kaitsmed peaks olema:



5A on ECU main-> ehk siis aju vool (üllatav, et see kaitse seal on muidugi... tegelikult peaks olema 3A ja hoopis mujal) see triibuga relee ongi seal 112 lõpuga ning ilmselt on Sinu autol vahetatud (relee peab olema dioodiga, tavaliselt tõmmati see triip sinna paremaks märkamiseks peale)



7,5A lamda soojendus (ja klõpsutab süütepooli ja pihustite massi)

15A kütusepump-> ja kui ei klõpsuta, siis ka pump ei tööta (võta relee maha ja vaheta ära-> kui ei ole kohe millegi vastu vahetada, siis võta kate maha ja proovi käsitsi lülitada -> ja ettevaatlikult afkoorss...

kui ei taha riskida-> sama lülitusskeemiga releed on võimalik leida ka releeplokist (IMHO)









Kuskohas Sa ise asud muidu?
Tegelikult ma olen normaalne....

155 1.7TS käivitus probleem.

#22
Okei.. selge.. siis järelikult pumba relee ja loogiline nagu oleks aga samas ma ei saa ikkagi aru, kuidas ma ta siis ikkagi tõmmates käima sain ja ta sedasi mõnda aega töötas :shock:



Edasi suhtleme PS, tulemused siis pärast kirjutan siia ,et kellegil sellest kunagi abi oleks.



:wink:

155 1.7TS käivitus probleem.

#23
7mK wrote:
ts wrote:ei oma garaazi-> aga releed on olemas küll

kas see on triibuga relee või mitte?

ja kas see asub akust mootori poole või nina poole (nimelt üks releedest ei tohigi klõpsata-> see on Motronicu täiendav relee, mille eesmärk on juhtida variaatorit)
Ma ei oskagi öelda kuhu poole ta asub, sest minul nad seal pmst ripuvad lihtsalt juhtmete otsas mitte ei ole statsionaarselt kusagil kinni.
Täielik porno ühesõnaga on toimunud seal kapotiall. :)

Mida sa mõtled triibuga relee all? Relee skeem küljepeale pressitud?

Edit:Äkki sind aitab see kui ma ütlen, mitme amprised kaitsmed seal küljes on?
Tere ja jõudu. Mul omaga oli sama probleem. Kah releed rippusid mootoriruumis, tänu millele olid releed tagurpidi asendis, kõvasti vett saanud ja lühisesse läinud. Pumbarelee oli tuksis ja mõned juhtmed mis tulid releedest olid maha põlenud :shock: . Uue relee sain Autoeksperdist ja maxis mingi 30 eeku, juhtmed vahetatud ja releed kinnitatud kallike töötab jälle 8) . Edu