AR 156 2,0 TS mootor sööb õli (110kW)
Posted: 28 Nov 2008, 18:29
surveaste 2,0TS mootoril on 10:1
ehk siis alumise surnud seisu ja ülemise surnud seisu proportsionaalne vahe on kümnekordne
selle tulemusena ideaalis surutakse õhk kokku (kompressioon) umbes 10 korda-> kuna sinna tuleb lisaks õhule veel veidi lisaks siis 12 võib olla küll
Kui kokkusurutav õhk vahepeal kaduma läheb (klapid ei sulgu korralikult nt siis saab olla kompressioon küll 6-> aga seda on juba sõitmisel tunda... s.t. ei ole tunda)
155-> hetkel õli peaaegu ei võta (eelmise vahetusvälba ajal ei tulnud igatahes lisada kordagi-> teoreetiliselt oleks võibolla sinna umbes 0,5 liitrit ka läinud ...)
164-> tihend lekib ning 10k peale läheb ümbes 1,25 liitrit (aga see on muidugi teine mootor kah)
ehk siis alumise surnud seisu ja ülemise surnud seisu proportsionaalne vahe on kümnekordne
selle tulemusena ideaalis surutakse õhk kokku (kompressioon) umbes 10 korda-> kuna sinna tuleb lisaks õhule veel veidi lisaks siis 12 võib olla küll
Kui kokkusurutav õhk vahepeal kaduma läheb (klapid ei sulgu korralikult nt siis saab olla kompressioon küll 6-> aga seda on juba sõitmisel tunda... s.t. ei ole tunda)
155-> hetkel õli peaaegu ei võta (eelmise vahetusvälba ajal ei tulnud igatahes lisada kordagi-> teoreetiliselt oleks võibolla sinna umbes 0,5 liitrit ka läinud ...)
164-> tihend lekib ning 10k peale läheb ümbes 1,25 liitrit (aga see on muidugi teine mootor kah)