Page 2 of 3

Genekas maha?

Posted: 22 May 2009, 00:22
by ts
:icon_think:

praegu plahvatas, et jutt on V6 mootorist :icon_think:

pole 100% kindel :icon_angel: , kuid sinna peaks koopast ja auto alt siiski ligi pääsema ilma poolt autot lahti lammutamata

mõned tunnid ja veidi vaeva :icon_roll: kui tõstuk ja tööriistad olemas on

Genekas maha?

Posted: 22 May 2009, 00:26
by Marat89
Julm värk ikka....
Hetkel autoga soomes....päris seda raha ka nüüd pole et esindusse viia :icon_crazy:
Oma garaazhi ka siin poole...krt nüüd kohe ei teagi mis teha...tööristu on ja auto seisab maja ees...

Genekas maha?

Posted: 22 May 2009, 00:28
by Marat89
ts wrote::icon_think:

praegu plahvatas, et jutt on V6 mootorist :icon_think:

pole 100% kindel :icon_angel: , kuid sinna peaks koopast ja auto alt siiski ligi pääsema ilma poolt autot lahti lammutamata

mõned tunnid ja veidi vaeva :icon_roll: kui tõstuk ja tööriistad olemas on
kanali peale saaksin sõita kyll...et siis ikka ei ole nii keeruline seda sealt küljest ära saada?
äkki oskaksite öelda mida täpsemalt tuleb ennem küljest ära võtta?

Genekas maha?

Posted: 22 May 2009, 01:13
by Giuseppe
Lihtne see ilmselt olema ei saa: "Disconnect the battery, loosen the offside wheel nuts, raise the car and support, remove the wheel and splash guards, remove the aux belt, remove the down pipe, support the engine, remove the rear engine mount, SIMPLY remove the subframe (not liking this now are you?), alternator is now visible, disconnect the 2 wires, remove the 3 alternator mounting bolts, lower alternator out. Refiting is simply the reversal of removal. In all for a DIY'er your looking at 2 days.
In garage I'd drop the engine." http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147 ... 156-a.html

Genekas maha?

Posted: 22 May 2009, 01:30
by veiks
WTF :icon_wtf:

2p.....ma vahetasin terve kkasti sada kuusneljal põmst 5h-ga...

Genekas maha?

Posted: 22 May 2009, 02:57
by Marat89
Giuseppe wrote:Lihtne see ilmselt olema ei saa: "Disconnect the battery, loosen the offside wheel nuts, raise the car and support, remove the wheel and splash guards, remove the aux belt, remove the down pipe, support the engine, remove the rear engine mount, SIMPLY remove the subframe (not liking this now are you?), alternator is now visible, disconnect the 2 wires, remove the 3 alternator mounting bolts, lower alternator out. Refiting is simply the reversal of removal. In all for a DIY'er your looking at 2 days.
In garage I'd drop the engine." http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147 ... 156-a.html
võttab sõnatuks :icon_shocked: :icon_shocked: :icon_shocked: :icon_silent: !!! aga ma tänan infi eest.

Genekas maha?

Posted: 22 May 2009, 10:33
by cyber
Oleks siis võinud kõiik muu tarviliku jutu ka siia kopida:

"Before you contemplate starting, ensure it really is the alternator that's dead, check the engine earth straps and clean thier earths thoroughly and test again, I've seen people go all the way to find out the new ones not charging because of that."

"if the alternator is not charging then you shoud have a battery light. The fact it's not there means either the alternators fine (but if the voltage doesn't rise to 14.4 ish when running then not) or the earth is corroded as I suspect."

Genekas maha?

Posted: 22 May 2009, 10:42
by ts
:icon_think:

nojah-> linki vaadates ilmselt siis ei õnnestu ikkagi kergete meetoditega :(

samas on ka sellel lingil :roll: olemas kahtlus, et tegemist võib olla "paha maaga"-> just in case :!: kontrolli, et akuklemmid oleksid puhtad (mäletan kuuldud juhust, kus laadimist polnud-> aku vajus tühjaks-> auto remonti-> genekas maha-> harjad, tablett jne jne jne aga laadimine ei tulnud enne tagasi, kui "pädevas kohas" alles peale kuuetunnist otsimist avastati, et vool jõuab akuni, kuid miinusklemm oli nii korrodeerunud, et sealt suurt midagi läbi ei tulnud-> lihtsalt "pädevad" tüübid mõõtsid esialgu voolu otse akult, mitte klemmide pealt)

mis puutub 164 kapotialust, siis võrreldes 156-ga võib seal lausa tantsu lüüa :mrgreen:

EDIT: cyber jõudis teksti siiski enne mind kopida...

Genekas maha?

Posted: 22 May 2009, 15:54
by Marat89
suht imelik on jah....et miks see akutuluke seal armatuuris ei põle...peaks vist klemmid yle vaatama ja ära mõõtma...

Genekas maha?

Posted: 22 May 2009, 20:04
by Marat89
Unustasin mainida veel et kui proovida käivitada tyhja akkuga siis teeb paar pööret ära ja see järel tulevad mingid piiksud kappotti alt....et äkki see midagi tähendab?

Genekas maha?

Posted: 24 May 2009, 14:55
by Stihl
Marat89 wrote:suht imelik on jah....et miks see akutuluke seal armatuuris ei põle...
Vanasti öeldi sellisel puhul, et pirn põles läbi.... :icon_hi:

Aga tõsisemalt rääkides: süüte sissekeeramisel, ma loodan, akutuli ikka põleb?

Genekas maha?

Posted: 24 May 2009, 15:53
by Marat89
Stihl wrote:
Marat89 wrote:suht imelik on jah....et miks see akutuluke seal armatuuris ei põle...
Vanasti öeldi sellisel puhul, et pirn põles läbi.... :icon_hi:

Aga tõsisemalt rääkides: süüte sissekeeramisel, ma loodan, akutuli ikka põleb?
isegi syyde sisse keeramisel ei põle...aga kui võtta voolu krokodega teiselt autolt ja ajada pöördesse siis hakkab vilkuma õrnalt...

Genekas maha?

Posted: 24 May 2009, 17:28
by Stihl
Marat89 wrote:isegi syyde sisse keeramisel ei põle...aga kui võtta voolu krokodega teiselt autolt ja ajada pöördesse siis hakkab vilkuma õrnalt...
Sis on genekal ergutuspool maha põlenud, jah.

Genekas maha?

Posted: 24 May 2009, 17:31
by Marat89
Stihl wrote:
Marat89 wrote:isegi syyde sisse keeramisel ei põle...aga kui võtta voolu krokodega teiselt autolt ja ajada pöördesse siis hakkab vilkuma õrnalt...
Sis on genekal ergutuspool maha põlenud, jah.
ok ma tänan abi eest.. :icon_hi:

Genekas maha?

Posted: 26 May 2009, 01:43
by nikolai
Geneka saab kätte eemaldades sisselaske kollektori, paras lammutamine, aga töö sai minul küll tehtud :icon_clap: