145 2,0 T.S. rihmad, rullid, veepump

#16
Mina sain enda AR 145 5000 eesti krooniga. Olen esimene omanik eestis, eelmine omanik ei olnud seda autot üldse hoidnud. Olen päris palju jõudnud ära teha aga väga palju vajaks veel tegemist. Auto on ilmselt avarii teinud, selle tagajärjel ei jookse kere detailid hästi kokku. Värv on ka mingi odav peale visatud mis nüüdseks on ära pleekinud. Autoga olen muidu väga rahul. Nüüd lähiajal sõideti tagant stange puruks parklas (sama koha pealt nagu ühel teisel AR 145 siin foorumis). Nii et tööd jagub selle autoga ja tuleb juurde. Jõudu, jaksu ja paksu rahakotti on vaja, ja soovin seda ka teistele Alfa Romeo omanikele.

Lugupidamisega Mikk

145 2,0 T.S. rihmad, rullid, veepump

#17
Senimaani olen ma iga rihmaga käitatava auto ostu järel vahetanud rihmad ja KÕIK sellega kaasneva / omal elu muretum, kui tead mis tehtud on. Hammasrihma jätaks ma vahetamata vaid juhul kui seda on tehtud varem dokumenteeritult ja kohas mida ma usaldan. Selespeedi ei ole osanud ihata - mulle meeldib ise pulgakesega õli segada kasti sees... (no ja teine põhjus on seleka "legendaarne töökindlus" muidugi). 156 olen pidanud, tore auto oli - algul remontisin mustamäe teel esinduses (auser oli vist nimeks), edasi liikusin TRK manu - kvaliteet jäi samaks, tööde eest maksin vähem. Kohati tulid isegi varuosad samast august esindusega ja inimene kes minuga tegeles oli varem esinduses leti taga...

Mõttele, et TRK-l on tööd ilmselt piisavalt tulin ka ise täna... nii palju, kui mina seal olen käinud on alati uksetagune ootel olevaid autosid täis. Kui hetkel peaksin valima Alfa hoolduseks Metro, Piloti ja TRK vahel, siis läheksin sirge seljaga TRK manu. Tunnen inimesi, usaldan tööde kvaliteeti ja pääseb vajadusel sealt suht hõlpsalt liikuma ka ühistranspordiga (seniks, kuni auto jääb teenindusse).

Ka pilotis on toredaid inimesi Velvo ja Kalvi näol olemas - remondikogemus mul nendega puudub... ei oska midagi kosta. Kui auto oleks uus ja garantiiga, siis ei näeks probleemi seal käimisega (kui just mingite odavosadega ei püütaks teenindusele raha kokku ajada).

Metro Autost ei tunne kedagi ja puudub ka igasugune kogemus - samas nagu ülalpool keegi kirjutas, pole vahet kus teeninduses sa käid, teenindusettevõte peab kvaliteedi garanteerima nii ehk naa. Asukoht on nii Metrol kui Pilotil minu jaoks võrdselt ebamugav... äärelinn ja suht kaugel ühistranspordist (kliendivaenuliku asukoha võistluse konkurentsitu võitja on muidugi BMW esindus nr 2 keset linnalähedast põldu).

Alfa kui selline ei ole oma kestvuselt siiski minu arust miskit võimatut, suht norm auto inimesle, kellel on aega ja tahtmist asjaga tegeleda, lisaks on nii mõnegi auto kohta midagi ka teada siinsamas foorumis / mõne ohtralt tagasi keritud anonüümse saklase pidamine ei pruugi ka teab mis roosamanna olla... Kasutatud auto ost on alati loterii... aga piiratud budgeti puhul peab teatud riske võtma ;)

145 2,0 T.S. rihmad, rullid, veepump

#18
natuke off toppi veel lisaks:
minu meelest täitus just nädalapäevad tagasi autol 125a juubel ja mingeid kardinaalseid tehnilisi uuendusi nagu pole olnud, seega sisuliselt ei tohiks probleeme olla, loomulikult teavad kohalikud spetsid mingis autost rohkem, mingist vähem ja et mitte liiga palju jaurata on tark nende käest nõu küsida aga ei pea. Üks asi on garantiilise auto omamine ja teine asi "tahan omada seda autot" varjant, viimasel juhul ei tohiks ju olla omanikul eriliseks probleemiks nii logistiliselt psüholoogiliselt sobiv doktor valida

145 2,0 T.S. rihmad, rullid, veepump

#19
Ise ei oskaks eelistada kumbagi eriti, kas esindust või TRK'd. Sest TRK's käisin oma eelmise Alfaga ja koguaeg olin rahul teeninduse ja tehtud tööga, va üks juht kui ei suudetud immo jama välja selgitada ja pöördusin Piloti poole, kuna esindusel olid paremad diagnostiga vahendid (aeg oli selline, mil Pilot asus veel Järveotsas). Aga kuna töökoht jäi lähemale TRK'le toona siis oli hea enne tööle minemist auto sinna jätta ja trolliga edasi kesklinna sõita. Nüüd kus kontor kolis Pilotiga samasse majja on mu valik olnud selge :D Hommikul auto parklasse, Pilotisse viin võtmed ja ise ajavad parklast ära ning pargivad omale kohale tagasi. Mulle jääb mulje, et lihtsalt auto muutus seistes tervemaks :lol:
Ning Pilotis ja TRK's on võrdselt mõnus Alfa lähedane seltskond kokku aetud ning head on mõlemad :icon_thumbup:

145 2,0 T.S. rihmad, rullid, veepump

#20
offtopis küdev sügav subofftopic


Mr Supp - hämmastav, et just ükspäev mõne autoentusiastiga jõudsime samale järeldusele - peale seda kui pedaalid ja kandgid oma harjumuspärastele kohtadele kolisid, ei ole autos muutunud suurt midagi peale kujunduse ja mõne mugavusvidina ju põhimõtteliselt. Ehk autode valimine võiks ja peaks olema laia massi hulgas vähem emotsionaalne ja "margitruu"... mis seal vahet fiat või bemm... värvi ja vormi vahe ainult ju enamasti... / ei oska vaielda kaasa mingil nö "huulepulga moevärvi" teemal.

No ja siis jääbki valida pmst kas funktsionaalsuse järgi (veoskeem, mahutavus, uste arv jms) või subjektiivsete omaduste põhjal mis puudutab peamiselt pehmeid väärtsui nagu värv, kuju ja võimsus...

Mina isiklikult pooldan tehnilistele parameetritele tuginevat valikut aga ei saa pahaks panna ka kellegi teise eelistusi :)