Kas rihmade vahetuse eest 100 euri on normaalne hind? Endal asjad olemas.
Ette tänades Mikk.
145 2,0 T.S. rihmad, rullid, veepump
#2Eelmisel kuul tegid härrad Pilotis mu 156-ele kõikide rihmade, rullikute, veepumba ja variaatori relief kit-i vahetuse soodsamalt. Mu masinal pole küll tasakaalustusvõlle, aga pakun et tööraha tuleks igal juhul alla 100€. Omaette teema on muidugi see: http://www.alfaromeoforum.info/viewtopi ... 646#p46646" onclick="window.open(this.href);return false;
145 2,0 T.S. rihmad, rullid, veepump
#3Ma ei näe muud varianti eriti ja lasen 100 euri eest ära vahetada ma arvan. Siis üks asi tehtud jälle ja midagi muud ette võtta. Igaljuhul väga palju on veel teha selle autoga.
145 2,0 T.S. rihmad, rullid, veepump
#4Kas sellel vahetajal nukkvõlli pakud on ikka? Vastasel juhul tuleb neid "tegemisi" mootori kapremondi näol kenasti juurde.mikk145 wrote:Ma ei näe muud varianti eriti ja lasen 100 euri eest ära vahetada ma arvan. Siis üks asi tehtud jälle ja midagi muud ette võtta. Igaljuhul väga palju on veel teha selle autoga.
Pane mulle auto VIN ja varuosade tootekoodid või valmistajad meili kalvi @ pilotmotors . ee ning saadan vastu pakkumise vahetuseks ja kas me julgeme neid osasid autole külge panna.
Lugupidamisega,
Kalvi Nõmme
145 2,0 T.S. rihmad, rullid, veepump
#5Kui lugeda siis teeb TRK ja Pilot tööd enam vähem sama kvaliteediga ja kasutades samu B kat varuosasid...
seega tueks pakkumine võtta ka TRK käest (ranno@trk.ee) ja minna selle teenusepakkuja juurde, kellel hind odavam
PMST kui ise asjadest midagi jagab võib ka Metro pakkumise võtta ( http://www.metroauto.ee/et/alfaromeo/ho ... nnaparing/" onclick="window.open(this.href);return false; )... polte suudetakse ehk seal ka keerata
(ma olen ehk rumal aga esinduselt e Pilotilt eeldaks originaalosade, mitte B osade kasutamist / go figure... )
seega tueks pakkumine võtta ka TRK käest (ranno@trk.ee) ja minna selle teenusepakkuja juurde, kellel hind odavam

PMST kui ise asjadest midagi jagab võib ka Metro pakkumise võtta ( http://www.metroauto.ee/et/alfaromeo/ho ... nnaparing/" onclick="window.open(this.href);return false; )... polte suudetakse ehk seal ka keerata

(ma olen ehk rumal aga esinduselt e Pilotilt eeldaks originaalosade, mitte B osade kasutamist / go figure... )
145 2,0 T.S. rihmad, rullid, veepump
#6Kas mul on jäänud kuidagi petlik mulje, et kodanik ET on kuidagi väga esinduse tegevuse vastu pöördunud? :icon_shifty:
155, 2x166, 159 ja 75?
145 2,0 T.S. rihmad, rullid, veepump
#7Kuna mul üheski alfadega tegelevas teenindusasutuses ei ole ei finants ega muid huvisid, siis pole ma kellegi vastu ei vaenulik ega soosiv. Ei oska pilotit eelistada metrole näiteks...
Samuti ei ole ühegi teenindusasutuse poolt teadaoevalt ka mingit tuge foorumi tööle, seega puudub huvi ka moderaatorina kedagi eelistada või mitte soosida...
See ei ole ju vale seisukoht, et kui nii TRK kui Pilot kasutavad samu B osi ja mõlemal on olemas oskusteave (TRK seejuures on olnud pilotist pikemat aega Alfadele teenust pakkuv asutus) siis ma ei näe ühtegi kainet põhjust peale hinna teha valikut ühe või teise asutuse kasuks esmaselt.
Kui mõlema asutusega on kogemus olemas ja hind ei ole esmatähtis, siis vaatame edasi emotsionaalset poolt - kes, kellega paremini klapib jms...
Püüan olla neutraalne ja demokraatlik / igav ühesõnaga.
:guns: :offtopic: :thanksspin:
Samuti ei ole ühegi teenindusasutuse poolt teadaoevalt ka mingit tuge foorumi tööle, seega puudub huvi ka moderaatorina kedagi eelistada või mitte soosida...
See ei ole ju vale seisukoht, et kui nii TRK kui Pilot kasutavad samu B osi ja mõlemal on olemas oskusteave (TRK seejuures on olnud pilotist pikemat aega Alfadele teenust pakkuv asutus) siis ma ei näe ühtegi kainet põhjust peale hinna teha valikut ühe või teise asutuse kasuks esmaselt.
Kui mõlema asutusega on kogemus olemas ja hind ei ole esmatähtis, siis vaatame edasi emotsionaalset poolt - kes, kellega paremini klapib jms...
Püüan olla neutraalne ja demokraatlik / igav ühesõnaga.
:guns: :offtopic: :thanksspin:
145 2,0 T.S. rihmad, rullid, veepump
#8No ainult A osade ostmist ei jõua ikkagi päris paljud autoomanikud endale lubada (samas AR puhul pole teinekord mud valikut). Ja arvestades kui "laialt" Alfa Romeo Eestis levinud on oleks Pilot suht rumal kui ei üritaks B osade poole kalduvat turuosa kuidagi enda poole meelitada.E.T. wrote:(ma olen ehk rumal aga esinduselt e Pilotilt eeldaks originaalosade, mitte B osade kasutamist / go figure... )
Ma pole KAUGELTKI mingi teadalane, aga ma ise arvan, et ma väga mööda ei pand praegu?
145 2,0 T.S. rihmad, rullid, veepump
#9Minu kõrvale kõlaks näiteks vildakana
B varuosad Teie BMW-le united motorsist
odavad varuosad Teie Toyotale amservist
Järelturu odavad varuosad Teie Lexusele unelmate autost
vms...
ehk esindusest teebki esinduse originaalosade, tööriistade, oskusteabe ja diagnostikvahendite kasutamine, koos normtundide ja garantiiga... kõik muud kohad saavad mängida hinnale
go figure - võibolla on mul lihtsalt vildak arusaam esindusest...
pealegi netiavarised selgitavad ju kenasti
AMETLIK uute autode EDASImüüja on pilot
ametlik TEENINDUSKESKUS on metro auto...
kõrvuti nad mustamöel asuvad, ju siis on jagatud müük ja teenindus kahe maja vahel vms...
(väga ei soovi süüvida teemasse, kuidagi teiste inimeste äri nagu)
Huvitav kas uute alfade garantiiremont tehakse A või B osadega???

B varuosad Teie BMW-le united motorsist
odavad varuosad Teie Toyotale amservist
Järelturu odavad varuosad Teie Lexusele unelmate autost
vms...
ehk esindusest teebki esinduse originaalosade, tööriistade, oskusteabe ja diagnostikvahendite kasutamine, koos normtundide ja garantiiga... kõik muud kohad saavad mängida hinnale

go figure - võibolla on mul lihtsalt vildak arusaam esindusest...
pealegi netiavarised selgitavad ju kenasti
AMETLIK uute autode EDASImüüja on pilot
ametlik TEENINDUSKESKUS on metro auto...
kõrvuti nad mustamöel asuvad, ju siis on jagatud müük ja teenindus kahe maja vahel vms...
(väga ei soovi süüvida teemasse, kuidagi teiste inimeste äri nagu)
Huvitav kas uute alfade garantiiremont tehakse A või B osadega???

145 2,0 T.S. rihmad, rullid, veepump
#10eranditult kõik esindused pakuvad b-osi ja ostavad neid mitte vähe,ning reklaamivad ka nagu eelkõnele mainis, kusjuures võin eksida, aga vist mingi eurodirektiiviga on neil isegi see kohustus, kui klient nõuab
145 2,0 T.S. rihmad, rullid, veepump
#11no siis on nüüd Minu kord omale tuhka pähe raputada ja öelda - olen lihtsalt rumal ja kogenematu.
(samas jään seisukohale, et kui varuosad ja töö on sama kvalitediga, siis jääb määravaks teguriks hind, asukoht jms)

(samas jään seisukohale, et kui varuosad ja töö on sama kvalitediga, siis jääb määravaks teguriks hind, asukoht jms)

145 2,0 T.S. rihmad, rullid, veepump
#12OFF
Minu meelest ikagi ET jutt õige. Esinduses pakutakse ikka algselt originaali ja siis B-osasid. Kui esindus pakkub teile kohe B-osasid, mis poin siis esinduses üldse on? Sama hasti võib minna mujale. Kuid kahjuks Alfa Romeoga on lugu teine. Originaal osad on meeletult kallid. Ja omades näiteks Alfa 155 TS või Alfa 156 siis auto turuväärtus on on umbes 10 000/ 25 000 EEK. Teades seda, kes oleks nõus, nendel autodel vahetada hammasrihma umbes 12 000 või rohkem tuhande eest(kasutades originaal osasid)? Tähendab seda, et 155 puhul hammasrihma vahetus maksab rohkem kui auto turuväärtus, arvestades sellega, et peale hammasrihma vahetuse autol tuleb teha ka muid töid, siis vaevalt, et kellegil tekkib selline mõte. Kahjuks Eestis on Alfa Romeo omanikul kõige tähtsamaks määrajaks on hind. Ja kuna TRK-l, Metro-l ja Piloti-l on väga tihe konkurents siis kõik üritavad klientidele võimaluku madala hinna pakkuda ja mõni kord saab kannatada ka kvaliteet selle nimel. Klient ei küsi miks on vaja teha need ja need tööd, vaid valib ikka soodsama koha ja laseb ära teha. Kas süüdi on siis omanik kes üritab võimalikul soodsalt teha hammasrihma vahetuse, või töökoda kes üritab kliendile vastu tulla? Kahjuks lõppkokuvõtes kui midagi läheb halvasti siis vastab ikkagi töökoda. Nii, et idiaal tingimustes kõik peaksid pakkuma sama kvaliteedi. Töökodal jääb ainul üks küsimus kas teha soodsal ja saada endale klient ja halvemal juhul "probleem"? Samas kõik nimetatud kohad teevad kvaliteetsed tööd ja ei ole ühtegi halba sõna öelda. TRk-l ja Metro-l on vist ainult kogemuste eelis. Samas mõni originaal osa kestab kordades kauem kui B-osa. Näiteks kui me räägime Alfa Romeo 156, siis esimesed ülemised ja alumised õõtshoovad on suht kulu materjal. Kui panna näiteks B-osa, siis hea kui see kestab aasta ära, kuid kogemus näitab et isegi mõnu kuu aja pärast on on õõtsa puksid juba läbi. Kui kasutada originaal õõtshoovad või näiteks TRW (mis Eestis ei ole saadavad (tegelikult originaal pakendis ongi TRW) siis kindlasti nende eluiga on kordades pikkem ja isegi kui te hoiate kokku varuosa hinna pealt, siis tööraha ja teie aeg ka midagi maksab. Mis puudutab Veepumpa siis originaal V6 veepump on tehtud plast labadega näiteks ja mina küll ei näe selles probleemi. Samas kui auto läbisõit on üle 100 000km siis mina vahetaks veepumba ja paneks asemele näiteks magneti marelli toodangu millel on labad metallist. Mis puudutab klapikambrikaane tihendi siis üldjuhul hakkab lekkima tihend siis kui kaan eemaldatakse. Samas kui mehaanik on pädev saab ta hammasrihma vahetada ka ilma spets tööriista ja ei võta kaaned maha. Kindlasti ei saa kanatada ka kvaliteet. Nii, et iga üks teeb omad valikud. Kuid lõppkokuvõtes Esindusel ei jää muid võimalusi kui kaubelda B-osadega ja olla konkurendi võimeline, kuna kahjuks Alfa Romeo müük Eestis ei eksisteeri. Ainuke koht mille pealt saaks elada on teenindus. Ja nägu näha on tuleb rabeleda päris kõvasti .
Kas keegi on varuosa päringuid ka Unitedisse saatnud mis hinnadega nemad pakkuvad originaali?
Olles Alfa Romeo omaniks soovitan ka teistele rohkkem lugeda välismaa foorumeid, saate kordades rohkem kasuliku infot, mis aitab teid omada Alfa Romeot mõistluku hinadega ja mõni asi sab ka ise tehtud. Edu ja jaksu!
PS. 100 euri hammasrihma vahetuse eest on hea hind! Eelduslel, et teed TRK-s Metros või Pilotis.
Minu meelest ikagi ET jutt õige. Esinduses pakutakse ikka algselt originaali ja siis B-osasid. Kui esindus pakkub teile kohe B-osasid, mis poin siis esinduses üldse on? Sama hasti võib minna mujale. Kuid kahjuks Alfa Romeoga on lugu teine. Originaal osad on meeletult kallid. Ja omades näiteks Alfa 155 TS või Alfa 156 siis auto turuväärtus on on umbes 10 000/ 25 000 EEK. Teades seda, kes oleks nõus, nendel autodel vahetada hammasrihma umbes 12 000 või rohkem tuhande eest(kasutades originaal osasid)? Tähendab seda, et 155 puhul hammasrihma vahetus maksab rohkem kui auto turuväärtus, arvestades sellega, et peale hammasrihma vahetuse autol tuleb teha ka muid töid, siis vaevalt, et kellegil tekkib selline mõte. Kahjuks Eestis on Alfa Romeo omanikul kõige tähtsamaks määrajaks on hind. Ja kuna TRK-l, Metro-l ja Piloti-l on väga tihe konkurents siis kõik üritavad klientidele võimaluku madala hinna pakkuda ja mõni kord saab kannatada ka kvaliteet selle nimel. Klient ei küsi miks on vaja teha need ja need tööd, vaid valib ikka soodsama koha ja laseb ära teha. Kas süüdi on siis omanik kes üritab võimalikul soodsalt teha hammasrihma vahetuse, või töökoda kes üritab kliendile vastu tulla? Kahjuks lõppkokuvõtes kui midagi läheb halvasti siis vastab ikkagi töökoda. Nii, et idiaal tingimustes kõik peaksid pakkuma sama kvaliteedi. Töökodal jääb ainul üks küsimus kas teha soodsal ja saada endale klient ja halvemal juhul "probleem"? Samas kõik nimetatud kohad teevad kvaliteetsed tööd ja ei ole ühtegi halba sõna öelda. TRk-l ja Metro-l on vist ainult kogemuste eelis. Samas mõni originaal osa kestab kordades kauem kui B-osa. Näiteks kui me räägime Alfa Romeo 156, siis esimesed ülemised ja alumised õõtshoovad on suht kulu materjal. Kui panna näiteks B-osa, siis hea kui see kestab aasta ära, kuid kogemus näitab et isegi mõnu kuu aja pärast on on õõtsa puksid juba läbi. Kui kasutada originaal õõtshoovad või näiteks TRW (mis Eestis ei ole saadavad (tegelikult originaal pakendis ongi TRW) siis kindlasti nende eluiga on kordades pikkem ja isegi kui te hoiate kokku varuosa hinna pealt, siis tööraha ja teie aeg ka midagi maksab. Mis puudutab Veepumpa siis originaal V6 veepump on tehtud plast labadega näiteks ja mina küll ei näe selles probleemi. Samas kui auto läbisõit on üle 100 000km siis mina vahetaks veepumba ja paneks asemele näiteks magneti marelli toodangu millel on labad metallist. Mis puudutab klapikambrikaane tihendi siis üldjuhul hakkab lekkima tihend siis kui kaan eemaldatakse. Samas kui mehaanik on pädev saab ta hammasrihma vahetada ka ilma spets tööriista ja ei võta kaaned maha. Kindlasti ei saa kanatada ka kvaliteet. Nii, et iga üks teeb omad valikud. Kuid lõppkokuvõtes Esindusel ei jää muid võimalusi kui kaubelda B-osadega ja olla konkurendi võimeline, kuna kahjuks Alfa Romeo müük Eestis ei eksisteeri. Ainuke koht mille pealt saaks elada on teenindus. Ja nägu näha on tuleb rabeleda päris kõvasti .
Kas keegi on varuosa päringuid ka Unitedisse saatnud mis hinnadega nemad pakkuvad originaali?
Olles Alfa Romeo omaniks soovitan ka teistele rohkkem lugeda välismaa foorumeid, saate kordades rohkem kasuliku infot, mis aitab teid omada Alfa Romeot mõistluku hinadega ja mõni asi sab ka ise tehtud. Edu ja jaksu!
PS. 100 euri hammasrihma vahetuse eest on hea hind! Eelduslel, et teed TRK-s Metros või Pilotis.
145 2,0 T.S. rihmad, rullid, veepump
#14mina isiklikult ei näe probleemi odavalt ostetud auto hoolduskuludes mis on tema turuväärtusest kallimad, kui mulle auto meeldib ja ma tahaks temaga ka edaspidi liigelda... aga üldises plaanis oli kokkuvõte korralik ja eks igaüks on ise oma õnne sepp 

145 2,0 T.S. rihmad, rullid, veepump
#15Ega me ei räägi ainult sellest. Kui vaadata laiast laastus siis olla Alfa Romeo omanik on kordades raskem kui VAG või mõne teise rahva auto toodangu oma. Alfa Romeo osasid kohapeal tihti peale pole võtta ja tarneajad on ka sellised, et pikemas perspektiivis võid enalde ühistranspordi kuukaart osta. Samas VAG-i puhul ei lange nii kõrges tempos auto hinnad. Aga Alfa-ga on lood teised. Ja kui sa ostad endale näiteks 156/147 mis praegu maksab umbes 25 000eek kas oleksid sa tõesti valmis teha autole kohe ka Hammasrihma vahetus+ veermiku remont? ja kui sa oled veel ostnud Selespeed kastiga Alfat, siis oledki jakpoti võitja! Ja ostad autole uus hüdroplokk mis maksab alaˇ35 000eek. Ja asi ei piirdugi sellega ja siis on hoopis veel ka kast ise vaja remontida. Ühesõnaga Alfat jäädki remontima. Harv juhus on kui sa teed ainult Alfaga hooldusi. Ma arvan, et enamus mõtleks kohe selle peale, et autot maha müüa kui satud sellise eksemplari peale. Ja siis tuleb uus ring. Ja siis me kuulame kuidas Alfat lagunevad ja osad on meeletul kallid. VAG-i toodangu vastu ei ole mul midagi, iga päeva autoks on see hea ja mõistlik valik. Ma arvan et tänase päeval on kõige vastupidavam Alfa on 164. Näiteks TS mootor on pommikindel ja veermik on suht lihtne. Ka V6 pole midagi häda.E.T. wrote:mina isiklikult ei näe probleemi odavalt ostetud auto hoolduskuludes mis on tema turuväärtusest kallimad, kui mulle auto meeldib ja ma tahaks temaga ka edaspidi liigelda... aga üldises plaanis oli kokkuvõte korralik ja eks igaüks on ise oma õnne sepp
Ja kui me vaatame kuidas siin üks või teine ettevõtte ennast promo-b. Siis mina näiteks ei näe et TRK ennast väga kõvasti reklaamiks. Mis võib tähendada, et tööd on piisavalt. Mis näitab et ilmselt Kvaliteedi/hinna suhe on õeti paika pandud ja kliente on. Ja kliendid on teenusega rahul ja tulevad ka tagasi. Eks igaüks valib oma moodi milline töökoda sobib paremini. Kellele ilus koht, kellele ilus jutt, kellele kvaliteetne tööd ja igal ühel on siin need paremeetrid omas järjekorras paika pandud.
Igal juhul on Alfisti elu raske, nii et soovin kõikidele Alfa omanikele jõudu ja jaksu!
PS. Ei usu et üks või teine ettevõte tahab kedagi petta pigem küsimus on selles, et me ise küsiks ka mida ja mille jaoks on vaja teha? Ja kuidas oleks teha mõistlikum samas ka kvaliteetselt.