Page 2 of 5
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 21 Apr 2012, 23:15
by Slicer
Ai kurjaaaa :icon_shocked:
Kuidas juhtus, kas oli rihmavahetus nii palju aega tagasi või mõni praak toodang?
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 22 Apr 2012, 12:21
by alfahoolik
Ütleme nii, et ei oleks tohtinud usaldada eelmise omaniku rihmavahetusjuttu. Võtsin nukad paljaks, siduripoolsed kaks silindrit on klapid all kinni. Ei tea kas võis kolbidele ja saaledele ka midagi teha? Ei taha veel plokikaant maha võtta kuna kuuks ajaks autost eemale.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 28 Apr 2012, 19:25
by alfahoolik
Võtsin üllatusmuna lahti ja vastu vaatas 16 kukeseent. Poole cm sügavused süvendid sisselaske poole peal on originaalid?

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 28 Apr 2012, 23:54
by Jan1
Orig. klapil on täis sile pind. Järelikult pole see esimene tegemine.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 29 Apr 2012, 02:34
by alfahoolik
alfahoolik wrote:Võtsin üllatusmuna lahti ja vastu vaatas 16 kukeseent. Poole cm sügavused süvendid sisselaske poole peal on originaalid?

Täpsustamata jäi,et süvendid on kolbidel. Näevad välja siledad.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 29 Apr 2012, 03:11
by Jan1
Süvendid on tõesti kõikidel kolbidel.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 30 Apr 2012, 21:04
by alfahoolik
:icon_hi:
Mõrad juhtpuksidel
16 kõverat kukeseent.
Jano toetas sirgete klappidega. :icon_thumbup:
Kuidas juhtpukse kõige parem vahetada on? Ega ilma kaant kuumutamata vist välja ei mängi?

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 01 May 2012, 18:24
by E.T.
Kukeseened on tõesti meeleolukad !

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 03 May 2012, 09:35
by Stihl
alfahoolik wrote:... ei oleks tohtinud usaldada eelmise omaniku rihmavahetusjuttu.
Helista talle ja paku, et lihtmenetluse korras maksab selle mootori remondi (või mingi osa) kinni.
Kui ta maksta ei taha, siis meenuta talle, et Eesti seadused võimaldavad temalt kogu auto müügihinna kohtu kaudu tagasi nõuda ja nüüd juba katkise auto talle tagastada.
Sest siinkohal on ju tegemist pahatahtliku vea varjamisega.
Mul üks tuttav ostis auto, millel bägid saepuru täis. (mingid takid olid ilmselt vahele pandud, sest diagnostika ostueelses kontrollis vigu ei näidanud)
Nüüd on müüja tõsises k..ses ja tõenäoliselt läheb tagasiostuks. (kuna bägiring on kallim kui auto ise)
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 20 May 2012, 21:31
by alfahoolik
Mõne kallima masina puhul oleks mõtet jageleda, pealegi on tehingust kaua aega möödas. See on ka minu enda viga, et kohe katteid maha ei keeranud ja põhjalikku ülevaatust ei teinud.
On ehk kellelgi anda järgmiste poltide kinnitusmomenti?:
Kepsusaaled
Nukasaaled
Karter
Rihmapingutid
Plokikaas
Rihmarattad
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 20 May 2012, 23:46
by kallurautojuht
Hei
momendid siis:
Plokikaas:
1. 20Nm
2. 40Nm
3. 90 kraadi
4. 90 kraadi
5. 90 kraadi
Raam saaled ( vända):
1. 48-60Nm
2. 96-119Nm
Kepsu saaled:
1. 25Nm
2. 60 kraadi
Karter:
m6 7-9Nm
m8 21-26Nm
Hooratas: 121-149Nm
Siduri korv: 20-25Nm
Vända otsas olev polt rihmade poolne 340-378Nm
Nukkvõllide hammasrattad:
Sisse l. 13-16Nm
Välja l. 102-126Nm
Nukkvõlli saaled: 13-16Nm
Jõudu tööle!
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 20 May 2012, 23:49
by alfahoolik
Töö algab kui ma Kupist välja kolin:D
Kust normaalset remondijuhendit saada?
Elearn pole eriti põhjalik ja Dte ei lähe windows 7 peal käima.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 24 May 2012, 22:12
by alfahoolik
Sain just teada, et mul on sportpack 2 pakett:D
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 25 May 2012, 21:46
by maits
Mida see sportpack 2 sisaldab või mis loom too on? :icon_crazy:
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 25 May 2012, 23:32
by janart
See oli vist vähe madalam ja jäigem vedru, karbilaiendid, 16 tollised veljed, tumeda taustaga kellad ja Recaro istmed. Ja võib-olla, et veel midagi

. Ahjaa, carbon-look keskkonsool ka.