Page 2 of 13

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 01 Jun 2011, 18:17
by ts
eile sai makk ostetud (läheneva sünnipäeva puhul)- kõige lihtsam ja odavam (peaaegu)

:roll: kui senini sees olnud makiga mõlgutasin supaka ja võimendi mõtteid... siis nüüd pean hakkama uut mütsiriiulit otsima, et seal olevad ovaalid metsa visata, järgi joosta ja veel kaugemale visata :icon_angel:

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 13 Jun 2011, 13:48
by ts
nii- appdeit...

paar näkast särge ja terve ämbritäis silku (tegelikult küll tinti vist)- nooh soola sisse kõlbab küll :mrgreen:

ja praeguseks siis läbitud umbes 1700 km ja ...

vahepeal siis jah oli auto kahekäiguline (hoovastikus andis millalgi alla splint, mis kangi külgsuunas peaks paigal hoidma, see omakorda lükkas puksi pesast välja ning esimesele käigule lülitades lasi puksist lahti ning... jättis täpselt sellise mulje nagu kastis oleks käigukahvlil oleks üleslükkamise vedu pooleks) :icon_thumbup: kräpp- kaks päeva puhkust tuksis :oops: Puksi ennast veel ei ole- workaround 1- ribake teipi katkise puksi vahele ja vähelt käike saab lülitada :icon_angel:

tuledelüliti vajab vahetamist- pooltulesid ei ole, kuna tulede lüliti on :icon_censored: lollaka ehitusega (keeramise "hõlbustamiseks" on kangi sisse peidetud vedru, mille ülesanne on lükata täistuledele lülitamisel pooltuled välja... ülimalt haige lahendus-> hetkel käib pinev otsustamine, et kas jätta tuledele pidevalt 12 peale ning panna olemasolev lüliti ainult pooltulesid lülitama või vahetada kang välja)

uksepolstrid tuleb vildiga üle käia ja võibolla ka mõni tüübel vahetada

tagumised kõlarid tuleb üle vaadata- tundub, et midagi on veidi valesti (bass pläriseb mõlemas)

õlivahetus tuleb varsti ette võtta :roll:

uue tagumise ukselingi sain romulast... see loomulikult on kinnituse poolt katki (ja ma arvan, et see läks mahavõtmisel looja karja... kui rebi lõika kleebi tehnikas midagi kahest lingist kokku ei õnnestu panna, siis ... tuleb ilmselt uus osta :P )

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 16 Jun 2011, 10:57
by ts
:icon_hi:

täna siis on tähtis päev- nimelt (vist esmakordselt) näidati mulle tee äärest :icon_moron:

peaks mingi ruupori katusele panema ja sealt karjuma: "Ma ei kihuta, vaid kiirendan rahulikult 1,6 mootoriga, millel on sportsummuti" ... :mrgreen:

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 16 Jun 2011, 12:16
by tohoo
Minu 155-ie puhul on see nii tavaline.Juba harjund kui teeääred puhastuvad ise .... :D :icon_hi:
::itpnt:: vähemalt jalakäijad ess ole ohustatud.

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 21 Jun 2011, 17:17
by E.T.
Tõe huvides märgitagu, et värskeltsoetatud bellol on tuledelülitusega küpsis käes... eks teema autor siis märgib, kuidas asi lahenes...

(viimase kuu aja skoor - jama käikude lülitamisel, mis pole veel lahenenud ilmselt (hetkel ajutise lahendusena kasutusel olev nn teibituuning ei ole autoremont ometi) ning auto võimetus tuledekangiga opereerida /// mõlemad vead muudavad auto suht sõiduvõimetuks aga pole kumbki ilmselt keeruliselt eemaldatavate killast !!!).

:icon_hi:
alfa forever

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 21 Jun 2011, 17:54
by ts
::itpnt::

kangimure on homme lahendunud (peale pisikest kaalumist läheb supperatakk vahele)- siis on vaja veel stopperit, mis sealt kunagi irdunud on ja tuleb ka pisike DIY reportaaz (sama ehituslik mure võib kimbutada ka selliseid mudeleid nagu 155; 145-6; 147 ning tõenäoliselt ka 916 ja GT)

Tuledekang töötab perfektselt... ainult, et ... nagu juba mainisin- pooltulesid ei ole (ning konstruktsioonilise eripära tõttu ei ole ka täistulesid...) wöörkaraund 1- uus/tükk; wöörkaraound 2- hetkel toimib- pimedas mitte sõita :mrgreen: (härrad sinises ei pane üldjoontes pahaks udutulede ja gabariitide kombot)- see jääb muidugi väga ajutiseks lahenduseks; wöörkaraound 3- keldrist tuleb võtta üldilmega sobiv lüliti ning pooltuled kangist mööda eraldi lüliti alla juhtida (kõike muud kangid lülitavad :wink: )

Lisaks juurde veel vahelduva eduga jukerdava immo (konstruktsiooniline eripära- kui kütusepumba releed järgi ei ole arvab ECU, et immo tuleb peale lükata :doublefu: )

Nipet näpet leiaks veel aga üldiselt olen sõitnud kõigest 2000km :thanksspin: ning need mured võib kõik panna autoga tutvumise kategooriasse... (krrt pole ju veel õligi vahetanud)

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 22 Jun 2011, 14:41
by ts
käigud korras 8) DIY nurgakeses juhend olemas

roolilüliti otsingud käivad laias maailmas (kuna varuosakeskuse kaudu saadetud kiri vastust ei saanud)- hetkel leitud hää pakkumine eks paistab.

juuli läheneb hirmsa kiirusega :roll: tahaks veel selle kuu jooksul 156 viimased mured ära lahendada, et järgmisel kuul suure hooga 164 kallale asuda... (ja 155 kütusetorustiku VIIMAKS ära vahetada, et saaks selle punkti, kus autolt eemaldada kogu eemaldatav nänn ning asuda vaprasse võitlusse roostekollidega - ja kui pärast roostetõrjevahendiga ülepritsimist 155-st veel midagi alles on, siis juba keevitada ja pahteldada ja värvida ja mutreid vahetada ja nii edasi)

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 22 Jun 2011, 15:47
by E.T.
:icon_thumbup:

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 30 Jun 2011, 17:44
by ts
::itpnt::

appdeit:

kliima puhub jälle külma (muuseas- Pilotis hakkavad kõik autod 33.- raha eest külma puhuma- kampaania 8) ) - tihend lekkis :icon_thumbup:

Võtmelt kukkus AR logo maha :( käigukangilt kukkus kah ülemine osa maha :mrgreen: nagu selgus on see kunagi sealt juba maha käinud ning tagasi liimitud... (tundub, et kunagi ammu on keegi kavatsenud sinna parema nupu paigutada ning ei ole arvestanud "suurepärase" materjaliga ja geniaalse kinnitamisega, mida seal kasutatud on )

pagass liigub ühe amordi toel :roll: ning on ühelt poolt veel rohkem viltu [pagan- nüüd tuli meelde, mida veel vaja oli]

Aga sõidab hästi :icon_angel: [3000+ km and counting]

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 01 Jul 2011, 00:05
by ts
::itpnt::

signaali me enam igatahes ei lase :|

:captain: nooh -õnneks on sportsummuti ja sellega saab jalakäiad kiiremini laiali :roll:

tuu bii kontinjud :reading:

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 07 Jul 2011, 14:48
by ts
5000 km and counting 8)

täna peaks täiendavad veljed saama (speedline- v.t. pilti ülevalt), homme uue õli (kerge valearvestuse tulemusena on õli juba 12 tuh sõitnud :oops: ) ning loodetavasti lähiajal ka roolilüliti...

peale kontaktide nühkerdamist töötab ka pasun ning immo tulukest näinud ei ole :roll:


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:icon_shifty: Alfade juures kehtib ikkagi reegel, et kui auto kogu aeg sõidab, siis pole aega ka katki minna :P

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 09 Jul 2011, 00:08
by ts
::itpnt::

loo moraal - pasuna poolsed klemmid oleks pidanud kah üle käima (vahepeal leitud pasun läks jälle jalutama)

homme tuleb tore päev :icon_angel: uued sussid, hulk vilti ja mõned tüüblid on varutud NING peale seda saab juba väiksema vilina ning naginaga liikuma- siis jääb veel lülititeema, mis lahendust vajab :icon_think:

Õlivahetuse käigus sai ka põhja alla vaadatud- klassikaliselt on ühe poole käsipiduritrossi kinnitus kadunud ning kerge pinnarooste hakkab tekkima (traathari, mastiks ja talveks valmis)- käsipidur ise vajab samuti natuke pingutamist :wink:

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 09 Jul 2011, 14:51
by E.T.
:D

Ära nüüd solvu aga traatharjaga valmistud sa vaid sama mäda kevadel uuesti üle tegema... põhjaalune on 156 rämedalt roostealdis ja kiirelt hävinev piirkond, kui juba uss on nii laialt levinud, et end läbi tehasemastiksi on jõudnud närida. Vaata ka esimesed rattakoopad üle, seal kipuvad need osad mädanema minema mis logariga kaetud ei ole. Kuidas karbi ja tagatiiva ühenduskohad on - uss tuleb juba värvi alt või on veel peidus ?

Pmst. võiks pigem liivapaberi lamelle kasutada rooste eemaldamiseks... siis püsib tulemus veidi kauem ;)

:roll:

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 09 Jul 2011, 18:32
by ts
:icon_hi:

mis tehasemastiksi- kas seal peaks mingi mastiks olema :P

auto all on kergelt pruunid laigus- ussiauke pole ühtegi ja tundub, et tegu on puhtalt pinnapealse virvendusega (5 aasta eesti teede kohta jube heas seisus tegelikult)

EDIT- liivapaberilamellil korralikul traatharjal pole just suurt vahet peale selle, et kui lamelliga mastiksisse jääd, siis on lamell kadunud

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 11 Jul 2011, 01:49
by E.T.
Härra teeb nagu härra tahab - härra auto ikkagi (ma lihtsalt avaldasin arvamust ja vahendasin varasemat kogemust).

(Faktiteadmisena olena ma näinud muidugi näinud ka ärra autost vanemaid ja pikemalt eesti teedel igapäevases kasutuses olnud autosid, millel ei ole jötkuvalt veel ei pinna ega ka muud roostet ;) Aga kerge rebane on ikka parem, kui raske auk :D ).

Edu pidamisel, jälgin huviga seda saagat.