nii- appdeit...
paar näkast särge ja terve ämbritäis silku (tegelikult küll tinti vist)- nooh soola sisse kõlbab küll
ja praeguseks siis läbitud umbes 1700 km ja ...
vahepeal siis jah oli auto kahekäiguline (hoovastikus andis millalgi alla splint, mis kangi külgsuunas peaks paigal hoidma, see omakorda lükkas puksi pesast välja ning esimesele käigule lülitades lasi puksist lahti ning... jättis täpselt sellise mulje nagu kastis oleks käigukahvlil oleks üleslükkamise vedu pooleks) :icon_thumbup: kräpp- kaks päeva puhkust tuksis

Puksi ennast veel ei ole- workaround 1- ribake teipi katkise puksi vahele ja vähelt käike saab lülitada :icon_angel:
tuledelüliti vajab vahetamist- pooltulesid ei ole, kuna tulede lüliti on :icon_censored: lollaka ehitusega (keeramise "hõlbustamiseks" on kangi sisse peidetud vedru, mille ülesanne on lükata täistuledele lülitamisel pooltuled välja... ülimalt haige lahendus-> hetkel käib pinev otsustamine, et kas jätta tuledele pidevalt 12 peale ning panna olemasolev lüliti ainult pooltulesid lülitama või vahetada kang välja)
uksepolstrid tuleb vildiga üle käia ja võibolla ka mõni tüübel vahetada
tagumised kõlarid tuleb üle vaadata- tundub, et midagi on veidi valesti (bass pläriseb mõlemas)
õlivahetus tuleb varsti ette võtta
uue tagumise ukselingi sain romulast... see loomulikult on kinnituse poolt katki (ja ma arvan, et see läks mahavõtmisel looja karja... kui rebi lõika kleebi tehnikas midagi kahest lingist kokku ei õnnestu panna, siis ... tuleb ilmselt uus osta

)