Tõstame panuseid. Kes mõistliku toimiva lahenduse välja pakub saab kasti õlut.
Mõistlikku lahenduse hulka ei kuulu:
*uus Alfa
*uus ECU
Saksa keel on mul 0 kahjuks. Kui midagi muud tõesti üle ei jää tuleb flashimist proovida, kuigi selline tegevus tahab natuke julguse kogumist - ei tahaks äriteemasse ecu ostmise kuulutust niipea panna...
Hüva nõu flashimise koha pealt oodatud. Ühesõnaga oleks vaja otsida eeprom failist ülesse tps ja selle väärtust muuta...
Mis voolik see maf-i ja TB vahelt lõdvikust mootorisse jookseb? Kas sealt tuleb see õli mis gaasiklappi aja jooksul "kalibreerib"? :icon_roll:

Selle lahtiühendamine langetas pöörded enam vähem normi 5-10 sekundiks, siis korrigeeris ecu pöörded pe***e jälle... Siit võiks järeldada, et lisaõhk peale MAF-i hetkel asja ei muuda, samas see pole vist ka eriti oluline tähelepanek.