Motronic ME 3.1 tühikäik kõrge, liikuva autoga lainetab

#17
Vahet pokle kas trossiga või ilma, 2,0-i tühikäiku reguleeritakse ikka seguklapiga. Auto ise aru ei saa et klapi eest sodi eemaldatud ja õhuvool paranenud, tema käitub ikka vastavalt olemasolnud väärtustele. Väga pika aja jooksul võib ta paika tiksuda aga pigem ei loodaks sellele... Asi ei saa nii keeruline olla, peaks siiski olema resettimise või poteka uuesti õpetamise funktsioon. Õhtul saan läpaka ligi, siis uurin ka ecuscani täpsemalt.
Meenub, et ühel autol sai liiga sooja mootoriga reseti tehtud, siis luges kuuma temp.anduri näidu algnäduks ja probleem oligi lihtsalt selles.
Alfaholic since 1997

Motronic ME 3.1 tühikäik kõrge, liikuva autoga lainetab

#19
hmm...
tõenäoliselt on Sul ecu läbi aja vaikselt kogunenud tahmaga ennast ümber kalibreerinud ning kuna praegu tuli hoobilt liiga suur vahe sisse, siis tagasi kalibreerida enam ei suuda (ma kahtleks ka selle "mõne aja peale" toimimises)


3.1 ja 1.5.5 on ju mõlemad epromi peal... seega :-) search harder :mrgreen: ma ei tahaks hästi uskuda, et kui üks reset on, siis teist ei ole

praeguse kirjelduse kohaselt tundub, et Sul oleks vaja saada liblikas täiesti kinni selliselt, et ka siibrit liigutav mootor asjast aru saaks (kui resetti ei saa, siis pead mootori kraadi või paar viltu keerama :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Motronic ME 3.1 tühikäik kõrge, liikuva autoga lainetab

#20
kaja, kaja, kaja... (ehk siis kirjutasin mula valmis ja siis avastasin et enne mind on 2 meest juba sama üksteise võidu kirjutada suutnud)

Nojah, ilmselt on pika aja jooksul muutunud tingimustele kohendatud väärtusi ecu-s ja äkiline muutus on põhjustanud mõnigase segadeuse. Ei usu iseparanemisvõimesse, ehk ei maksa oodata, et asi ise laheneb. Üldiselt 5 ja 95C vahel teostatud kalibreering peaks mahtuma väärtuste piiresse mida suudetakse iga temperatuuri juures kasutada.
Peab saama kalibreerida - kui ei saa, siis tuleb leida soft, millega saab !

;)

Motronic ME 3.1 tühikäik kõrge, liikuva autoga lainetab

#24
Tõstame panuseid. Kes mõistliku toimiva lahenduse välja pakub saab kasti õlut. :D :D
Mõistlikku lahenduse hulka ei kuulu:
*uus Alfa
*uus ECU

Saksa keel on mul 0 kahjuks. Kui midagi muud tõesti üle ei jää tuleb flashimist proovida, kuigi selline tegevus tahab natuke julguse kogumist - ei tahaks äriteemasse ecu ostmise kuulutust niipea panna...
Hüva nõu flashimise koha pealt oodatud. Ühesõnaga oleks vaja otsida eeprom failist ülesse tps ja selle väärtust muuta...

Mis voolik see maf-i ja TB vahelt lõdvikust mootorisse jookseb? Kas sealt tuleb see õli mis gaasiklappi aja jooksul "kalibreerib"? :icon_roll: :D Selle lahtiühendamine langetas pöörded enam vähem normi 5-10 sekundiks, siis korrigeeris ecu pöörded pe***e jälle... Siit võiks järeldada, et lisaõhk peale MAF-i hetkel asja ei muuda, samas see pole vist ka eriti oluline tähelepanek.
159 2.4 JTDm:
Image

Motronic ME 3.1 tühikäik kõrge, liikuva autoga lainetab

#25
kas 12 lisahobust ja 240 raha on m6istlik lahendus?

ehk siis squadra tuuning ;-)

kui mitte, siis wild guess- yhenda liikuva mootoriga tps lahti... syyde v2lja... anna uuesti syydet... suru siiber l6puni tagasi... yhenda tagasi... uuesti syydet... kustuta veakoodid

teoreetlilselt peaks veakoodiga mingi algse default v22rtuse toimimiseks k2tte saama ning edasine toimiks nagu uue jupi paigaldus (ehk siis uue 6ppimisena)
Tegelikult ma olen normaalne....