Page 2 of 3
Motronic ME 3.1 tühikäik kõrge, liikuva autoga lainetab
Posted: 14 Jun 2011, 10:38
by ts
Motronic ME 3.1 tühikäik kõrge, liikuva autoga lainetab
Posted: 14 Jun 2011, 12:08
by Giuseppe
Vahet pokle kas trossiga või ilma, 2,0-i tühikäiku reguleeritakse ikka seguklapiga. Auto ise aru ei saa et klapi eest sodi eemaldatud ja õhuvool paranenud, tema käitub ikka vastavalt olemasolnud väärtustele. Väga pika aja jooksul võib ta paika tiksuda aga pigem ei loodaks sellele... Asi ei saa nii keeruline olla, peaks siiski olema resettimise või poteka uuesti õpetamise funktsioon. Õhtul saan läpaka ligi, siis uurin ka ecuscani täpsemalt.
Meenub, et ühel autol sai liiga sooja mootoriga reseti tehtud, siis luges kuuma temp.anduri näidu algnäduks ja probleem oligi lihtsalt selles.
Motronic ME 3.1 tühikäik kõrge, liikuva autoga lainetab
Posted: 14 Jun 2011, 12:45
by alfahoolik

:icon_roll:

Ma üldse ei imestaks kui nad tehases ka tahmaga kalibreeriks Alfasid. Võiks siis kuskile trimmerpoteka panna vähemalt...
Mis FES sul on? 2.5 versioon motronic 3.1 resetti ei paku aga netis on kirjas et 1.5.5 saab teha. Sul endal ka selespeed?
Motronic ME 3.1 tühikäik kõrge, liikuva autoga lainetab
Posted: 14 Jun 2011, 13:08
by ts
hmm...
tõenäoliselt on Sul ecu läbi aja vaikselt kogunenud tahmaga ennast ümber kalibreerinud ning kuna praegu tuli hoobilt liiga suur vahe sisse, siis tagasi kalibreerida enam ei suuda (ma kahtleks ka selle "mõne aja peale" toimimises)
3.1 ja 1.5.5 on ju mõlemad epromi peal... seega
search harder 
ma ei tahaks hästi uskuda, et kui üks reset on, siis teist ei ole
praeguse kirjelduse kohaselt tundub, et Sul oleks vaja saada liblikas täiesti kinni selliselt, et ka siibrit liigutav mootor asjast aru saaks (kui resetti ei saa, siis pead mootori kraadi või paar viltu keerama

)
Motronic ME 3.1 tühikäik kõrge, liikuva autoga lainetab
Posted: 14 Jun 2011, 14:35
by E.T.
kaja, kaja, kaja... (ehk siis kirjutasin mula valmis ja siis avastasin et enne mind on 2 meest juba sama üksteise võidu kirjutada suutnud)
Nojah, ilmselt on pika aja jooksul muutunud tingimustele kohendatud väärtusi ecu-s ja äkiline muutus on põhjustanud mõnigase segadeuse. Ei usu iseparanemisvõimesse, ehk ei maksa oodata, et asi ise laheneb. Üldiselt 5 ja 95C vahel teostatud kalibreering peaks mahtuma väärtuste piiresse mida suudetakse iga temperatuuri juures kasutada.
Peab saama kalibreerida - kui ei saa, siis tuleb leida soft, millega saab !

Motronic ME 3.1 tühikäik kõrge, liikuva autoga lainetab
Posted: 14 Jun 2011, 15:07
by alfahoolik
Potekas on jäigalt segusiibri võlli küljes, seda pole tark tegu lammutama hakata et keerata saaks.
Reset on kindlasti võimalik aga kuidas ja milliste vahenditega...
Kui kellelgi examinerit võimalus kasutada siis võiks uurida äkki leidub seal midagi targemat.
Motronic ME 3.1 tühikäik kõrge, liikuva autoga lainetab
Posted: 14 Jun 2011, 19:49
by alfahoolik
Kui kellelgi võimalus on võiks torgata juhtme taha ja vaadata oma maf näitu tühikäigul ja 1300 rpm juures ntx. Äkki on mul õhulugeja vananenud ikkagi..
Motronic ME 3.1 tühikäik kõrge, liikuva autoga lainetab
Posted: 14 Jun 2011, 23:00
by Giuseppe
Arvuti sai hiljuti tühjaks tehtud ja ei leia ka ecuscani plaati, nii et ei saagi hetkel oma auto pealt uurida.
Aga netis sobrades leidsin sellise asja :
http://www.alfa-romeo-portal.de/arcommu ... 20113.html" onclick="window.open(this.href);return false; kus väidetakse et sellele ajule tõesti ei saagi resetti teha, tuleb soft algväärtustega ülekirjutada! :icon_wtf:
Motronic ME 3.1 tühikäik kõrge, liikuva autoga lainetab
Posted: 15 Jun 2011, 00:49
by alfahoolik
Tõstame panuseid. Kes mõistliku toimiva lahenduse välja pakub saab kasti õlut.
Mõistlikku lahenduse hulka ei kuulu:
*uus Alfa
*uus ECU
Saksa keel on mul 0 kahjuks. Kui midagi muud tõesti üle ei jää tuleb flashimist proovida, kuigi selline tegevus tahab natuke julguse kogumist - ei tahaks äriteemasse ecu ostmise kuulutust niipea panna...
Hüva nõu flashimise koha pealt oodatud. Ühesõnaga oleks vaja otsida eeprom failist ülesse tps ja selle väärtust muuta...
Mis voolik see maf-i ja TB vahelt lõdvikust mootorisse jookseb? Kas sealt tuleb see õli mis gaasiklappi aja jooksul "kalibreerib"? :icon_roll:

Selle lahtiühendamine langetas pöörded enam vähem normi 5-10 sekundiks, siis korrigeeris ecu pöörded pe***e jälle... Siit võiks järeldada, et lisaõhk peale MAF-i hetkel asja ei muuda, samas see pole vist ka eriti oluline tähelepanek.
Motronic ME 3.1 tühikäik kõrge, liikuva autoga lainetab
Posted: 15 Jun 2011, 01:03
by ts
kas 12 lisahobust ja 240 raha on m6istlik lahendus?
ehk siis squadra tuuning
kui mitte, siis wild guess- yhenda liikuva mootoriga tps lahti... syyde v2lja... anna uuesti syydet... suru siiber l6puni tagasi... yhenda tagasi... uuesti syydet... kustuta veakoodid
teoreetlilselt peaks veakoodiga mingi algse default v22rtuse toimimiseks k2tte saama ning edasine toimiks nagu uue jupi paigaldus (ehk siis uue 6ppimisena)
Motronic ME 3.1 tühikäik kõrge, liikuva autoga lainetab
Posted: 15 Jun 2011, 01:23
by alfahoolik
See teine on mõistlikum lahendus esialgu:D Mõttel on jumet...
Ei tea kas kwp2000 saab kasutada ka üle tavalise kkl usb kaabli...
http://www.kwp2000.info/
On siinsetest keegi proovinud?
Motronic ME 3.1 tühikäik kõrge, liikuva autoga lainetab
Posted: 15 Jun 2011, 10:40
by ts
kirjas ju on You need only a PC with Windows and a USB port
Some ECU`s can not be flashed over the OBD2 connector in the car, in this case you have to remove the ECU from the car and flash it “on desk”
Motronic ME 3.1 tühikäik kõrge, liikuva autoga lainetab
Posted: 16 Jun 2011, 20:31
by alfahoolik
Kas kellelgi throttle body pinouti pole ME 3.1. Elearn näitab "unavailable information. MAFi oma peaks ma ise ka leidma aga kui kellelegi jalgu jääb siis sellest ka ära ei ütleks....
Motronic ME 3.1 tühikäik kõrge, liikuva autoga lainetab
Posted: 24 Jun 2011, 13:00
by VML
on arenguid ka olnud?
Motronic ME 3.1 tühikäik kõrge, liikuva autoga lainetab
Posted: 25 Jun 2011, 14:35
by alfahoolik
Ei ole, Mafi vahetasin ära, reageerib kiiremini.

Peaks teist TB-d proovima.