Page 2 of 3
AR 156 1,8 2002
Posted: 10 Dec 2011, 14:03
by spark
1120 wrote:Vianor arstis asja ära jookseb nagu peab. Iga ratas oli ise kanti kõver ja mitte vähe. aga näpuga pidi näitama kust tagarataste kokkujooksu panna, muidu oleks nii jäänudki. :icon_wtf:
kas sa eelmise silla regullija käest raha oled tagasi proovinud küsida (kui sa neile selle eest maksid muidugi)
AR 156 1,8 2002
Posted: 12 Dec 2011, 18:35
by bnd
spark wrote:kas sa eelmise ........... käest raha oled tagasi proovinud küsida
Eee, kas Eestis on see võimalik??? Ma tean, et seda ei tee mitte suured ja lugupeetud firmadki, mis siin väiksematest rääkida. :grandpa:
AR 156 1,8 2002
Posted: 13 Dec 2011, 11:08
by spark
bnd wrote:spark wrote:kas sa eelmise ........... käest raha oled tagasi proovinud küsida
Eee, kas Eestis on see võimalik??? Ma tean, et seda ei tee mitte suured ja lugupeetud firmadki, mis siin väiksematest rääkida. :grandpa:
mäletad lauset; "Kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema!" - mul on see tavaliselt aidanud ... tuleb järjekindel olla ja rääkida inimestega kes, käsivad, poovad ja lasevad, mitte käsu täitjatega.
AR 156 1,8 2002
Posted: 13 Dec 2011, 13:47
by bnd
Mina andsin paberipaki firma juristile ehk ei hakanud ise mölisema.
Muidugi lootus midagi saada on kaduvväike, pigem on saada ainult rahuldus, et andsin endast kõik.
AR 156 1,8 2002
Posted: 31 Jan 2012, 22:08
by 1120
Teema siis vahepeal ära kustunud ja pidin ennast uuesti regama. :icon_thumbdown:
Aga update siis vahepeal selline et esimesed õõtsad pidasid kõigest 3500 km. Homme uued :icon_clap:
AR 156 1,8 2002
Posted: 31 Jan 2012, 23:06
by E.T.
AR 156 1,8 2002
Posted: 01 Feb 2012, 09:40
by 1120

pean memo panema kuskile et esimene läks.
AR 156 1,8 2002
Posted: 01 Feb 2012, 16:08
by 1120
Õõtsad vahetatud kõik liugleb ilusti. Äkki kellegil on kogemusi, sai alla päris korraliku firma õõtsad. 3000 km ja läbi pole mitte ainult puksid vaid ka šarniirid.Midagi on vist mäda või mis?
AR 156 1,8 2002
Posted: 01 Feb 2012, 16:40
by horza
Nojah, Zakalwel on garaažis trofeeriiulil 3 või 4 155 õõtshooba (samamoodi puksid ja šarniirid läbi), auto on tema käes olnud aasta ja kolm kuud. Go figure.
AR 156 1,8 2002
Posted: 01 Feb 2012, 17:22
by ts
panustaks vale paigalduse peale
muidugi surnud puksid hakkavad ka sarniiri kallale aga see aeg on ikka väga lühike
AR 156 1,8 2002
Posted: 02 Feb 2012, 12:03
by 1120
Originaalvaruosana alla pandud õõtsad teevad väga meeldivat kriginat. Piinlik on sõita, võtsin naise auto täna

AR 156 1,8 2002
Posted: 02 Feb 2012, 13:10
by ts
kunagi ammu oli kombeks ka veidike liikuvate osade (näiteks pukside) paigaldusel mõlemad pinnad puhastada ja kergelt määrida... tegelikult muidugi oli kombeks palju asju teha
ilmselt tänapäeval ei ole see osades kohtades oluline ... lihtne on ju öelda, et õõtsapuks peabki olema tihkelt metall vastu metalli ja paigaldada see ülestõstetud asendis ja ka sillaregull teha tühja autoga... ja pärast süüdistada tootjat kehvas kvaliteedis ja omanikku kehva auto ostmisel
Kiuksumine igatahes viitab sellele, et määrdega on tugevasti koonerdatud
AR 156 1,8 2002
Posted: 02 Feb 2012, 16:34
by 1120
Saadan tagasi homme tehku korda. Üle hakkab viskama.
AR 156 1,8 2002
Posted: 06 Feb 2012, 12:48
by 1120
Nädalaga siis uut niipalju, et eile sai masin uue aku. Nüüd külmalt käivitades lööb puterdama ja viskab mootori tule põlema. Soojaks minnes kaob tuli ja puterdamine ära :icon_problem:
AR 156 1,8 2002
Posted: 06 Feb 2012, 16:29
by Kristop
Helista 5149077 Aivar.
Asub bussipargis. Lepi temaga aeg kokku ja las paneb kompu su autole külge.
Sai talle muretsetud eelmise aasta lõpus täisversioon FiatEcuScan tarkvara. :icon_thumbup: