Page 2 of 8

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 13 Dec 2011, 18:08
by janart
Värske õli in da hauss! Valged mehed valasid sisse 10W-60-ne. :icon_think: Tuleb vist soe talv :mrgreen: :icon_thumbup:

Kohustuslik raport. Eesmised parktule pirnid põlesid läbi. Vasakpoolne vist reedel, parempoolne pühapäeval. Tundub, et selle autoga kipub neid veel rohkem minema kui 156-ga läks (ca 4 komplekti aastas). Ostetud talverehvid on väga head. Võiksid asfaldil olla nõks teravamad ja nõks vaiksemad, aga ei kisu rööbastes absoluutselt ja pidamist oli reedese plöga/kohatise jääga isegi liiga palju (liiga julgeks teevad :captain:). Igaljuhul soovitan, kui kellelgi talverehv veel puudu või lihtsalt keset talve uusi vaja :icon_thumbup:. Lisaks kaob tagumine vasak sisemine parktuli aeg-ajalt kusagile. Pagassiluugi ja kere vahelise kummiluti sankamine tulemust ei andnud, sama lugu pistiku ja pirni enda liigutamisega pesas. Eks nädalavahetusel pean lihtsalt näppu jäävaid pistikuid kontaktipuhastusvahendiga uputama ja vaatama, milliseks asjad kujunevad. Muus osas... Eriliste muutusteta.

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 17 Dec 2011, 00:11
by janart
Ehh, täielik ebaõnn... Nagu näha, on võimalik, et äkkpidurdus põhjustab Check Engine tule :icon_problem:

Õhtul keeras Pärnu mnt-l politseimaja juures üks EP2 Civicu plönn ette. Maha jäi tõenäoliselt peotäis naelu ja ilmselt suutis preili Kõrvalistuja instinktiivselt pidurit umbes sama kõvasti sõkkuda kui mina, nii et suutis läbi jalgealuse plastiku mingi valemiga mootori aju pistikut liigutada (loodetavasti mootor nii vabalt aiste vahel kõikuda ei saa, et juhtmed lühikeseks jäävad :mrgreen:). Igaljuhul, pühademeeleolu armatuuris ja mootor seisma-mootor käima midagi ära ei lahendanud. Tuleb ilmselt endale hiljemalt jõuluks diagnosti kaabel soetada :xmassmile:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 17 Dec 2011, 19:50
by janart
Rohkelt rispekki ja feimi kodanik ttsys-le, kes oli nõus end täna kodust välja ajama, mulle kaabli müüma ja kõige tipuks selle peaaegu koju ära ka tooma :icon_thumbup:

Tule põhjus - viga P0220 (Linka pedàlu akceleràtoru, nagu EcuScan mulle ütles :mrgreen:). Ehk siis gaasipedaali asendi anduriga miski rida. Clearisin ära, proovisõit ka eduliselt tehtud, eks näis kas tuleb teine veel kollitama või mitte. Ilmselt panin eile tollele ise mingi valemiga kolaka ära kui rooli taga rapsimiseks läks. Muud huvitavat peale selle, et Motronic väitis auto läbisõiduks olevat 19900 km-t kopikatega, ei leidnud. Autol hiljuti mootori aju vahetatud :icon_think:?

PS. Ma soetasin USB-kaabli ja kui kellelgi miski taolise kaabli tööle saamisel probleeme, siis küsige. Ehk oskan natuke hüva nõu anda.

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 17 Dec 2011, 21:00
by janart
Vist üleeile õhtul küll käisin seal, aga eile mitte. Samas on siin linna peal üks samasugune kaheliitrine.

Milline see sinu masin on?

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 13 Jan 2012, 14:37
by janart
Alfad ja nende tujud. Käisin täna hommikul oma autot näitamas ja vahetuseks pakutavat vaatamas ja ilmselgelt see autole ei sobinud. Nädala alguses hakkas tagumise vasaku ukse keskluku mootor jamama. Täna hommikul kui ringiga koju tagasi jõudsin, oli seis selline, et vajutasin tagumise ukse nupust lukku ja kui väljastpoolt kontrollisin, sai ukse kenasti lahti :icon_eh:. Nupp üles tagasi, uks kinni, nupp ei läinud enam üldse alla :mrgreen:

Tund aega tööluusi ja lukk toimetab kui muiste, aga legendaarne on see, et kui lageda taeva all auto juures liigutada, on lõpptulemus reeglina umbes selline:
Image
Muidugi, kui suurema osa lumest autost välja roogitud sain, näitas isegi korraks päikest :roll:. Enivei, õhtul tuleb üks soojendus põhjas-aknad lahti linnakruiis.

Aga muus osas... jätkuvalt muutusteta.

PS. Avastasin hommikul, et mu autol on kaksik. 2.5-ne V6, vist manuaal.

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 14 Jan 2012, 00:20
by teisik
Meie liikleme ühe väga sarnase punase isendiga - esmapilgul paistab erinevuseks ainult velg. 2,5 meil on aga manuaali ei ole. Enamasti sõitjaks mul abikaasa ja ümbruskonnaks Järve, Männiku või Saku :icon_hi:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 14 Jan 2012, 01:29
by janart
Tallinn on väike linn. Kui auto mu proua käsutada (loe: mul on ainult bensu ostmise ja remondirõõm :mrgreen:), siis teie oma seisab tööpäeviti vist ainult paar maja linna poole :sherlock:

PS. Hommikusest lukumootori elustamisest oli rõõmu umbes kella 4-ni :?. Järgmine kord läheneme sügavuti :guns:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 04 Feb 2012, 14:53
by janart
Täna hommikul ei õnnestunud :icon_problem:. Praegu aku laeb, paistab teine üsna hästi voolu vastu võtvat, nii et kõik hea. Lisaks jõudsin vahepeal aja täiteks roolivõimuõli potsiku kissellist tühjaks pumbata (vedelseebi totsikute pumbad käravad pühapäeva õlinäpule päris heasti :icon_thumbup:), värsket normi jagu peale valada ja ühe naabermaja Saabiomanikuga törtsu juttu ajada :). Igaljuhul, paari tunni pärast saab ehk väikese tiiru tehtud ja kisselli veel natuke lahjendatud.

Kissell aka don't try this at home :oops::
Image
Edit: Ta liigub jälle :captain:. Roolivõimu õli on ka teoreetiliselt vähemalt poole parem kui enne, kui liitri veel läbi luristan, peaks asi juba päris hea olema :sherlock:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 05 Feb 2012, 01:56
by janart
Roolivõimu õli oligi vähemalt teoreetiliselt poole parem kui enne. Kurat seda teab, kas oli asi tolles piduses õlis ja külmas või oli keegi kunagi mingisugust suvalist sodi sisse valanud ja uus õli tõmbas klimpi, aga igaljuhul ühest survevoolikust lahmab veel teadmata põhjusel grammi õli sõidetud meetrile :icon_censored:. Õnn oli, et juhtus, kui olin ringiga linnas tagasi peaaegu juba.

Manuaali järgi käib sisse Tutela GI/A, ehk siis tavaline Dexron II D kompatiibel õli. Ei hakanud üldse sellesse pikemalt süvenema ja võtsin riiulist esimese ettejuhtuva. Nüüd õhtul, kui asja kohta guugeldasin, leidsin et kunagi on 166-le tagasi kutsumine tehtud just nende survevoolikute pärast (http://www.theaa.com/allaboutcars/recal ... &makeId=A0) ja pärast modifikatsiooni peaks kasutama mingisugust müstilist HP20 õli (http://www.alfaowner.com/Forum/republic ... ost4456356), mille kohta ma mitte kui midagi pole leidnud. Ei paku ükski Alfadele õlisid müüvaid veebipoode mitte midagi kaugeltki sellesarnast, samuti soovitab Selenia jätkuvalt oma Tutela GI/A-d, ega tule selle tähise ja erinevate märksõnade kombinatsioonidega guuglist midagi asjalikku. Teab keegi sellest rohkem?

Loodetavasti jäi ehk vähemalt pump pärast seda trikki ellu, sest pidin Harku järve otsa juurest Haabersti Statti kuiva pumbaga sõitma :icon_problem:. Aga noh.. Vähemalt saab nüüd terve täiega värske õli sisse, mis oligi ju eesmärk nagu. Kuradi ikaldus :icon_censored:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 05 Feb 2012, 15:18
by janart
Kõikide sümptomite järgi tundub, et saba andis latist radika poole mineva toru voolikuosa - võimendab ilusti, paaki tagasi suht-koht midagi ei jõua ja õline on üks voolik lati juures. Eks homme hakkab ehk selguma, millised valikuvariandid mul on ja mis pagana seis tolle roolivõimuõli margiga siis on. Loodetavasti saab vähemalt toruga ehk Hydroscandist vms kohast abi. Tehasest uut toru ei ole küll huvi kuud aega oodata.

Tune in tomorrow - same bat-time, same bat-channel :popcorn:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 05 Feb 2012, 16:41
by Jarmo
:mrgreen:
mul oli mingi aasta-paar tagasi sama üllatus, kui üksord avastasin, et roolivõimendi potsik tühi, ja roolilati juurest tuli sorinal õli.
tulemus oli see, et tagasivoolu voolik oli end vastu käikukasti padja kronsat läbi hõõrunud. Tegin sinna ühe kähkuka paranduse (klambritega teine volla peale) pidin hiljem uue vooliku panema. 155-el on tavaline voolik ja otsas tavalised stutsid.

See kähkukas peab siiamaani.
Järgmisena saate siis lugeda mu punase teemas, kuidas ma tgasivoolu voolikut hakkan vahetama kuna sõnusin janari teemas ära. :mrgreen:

aga edu sulle!

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 05 Feb 2012, 17:26
by supp
krt, su teemat ei julge lugedagi, õnneks ma vist liisin oma 166 nooremale vennale välja, kas tõesti peab alfadega peale korralise õlivahetuse ja kütte lisamise muud ka tegema

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 06 Feb 2012, 13:11
by teisik
Huvitav lugemine - maadlesin kuuke tagasi samade voolikutega. Minul lekkisid mõlemad radika torud ja lahti võttes sai radika ots ka tugevalt kannatada - tulemuseks sai ilma jahutuse ja ilma pikkade torudeta süsteem :icon_wave:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 07 Feb 2012, 13:20
by janart
Oolraid, nüüd siis teada, mis värk on. Voolikud kõik terved. Saba andis lati sisendvõlli simmer. Ehk siis järgmiseks vähemalt lati remont :icon_censored:

Eile hommikul kui auto TRK-sse viisin, ajasin seal ühe punase prillikivi 166 omanikuga juttu. Tuleb välja, et tema masinaga täpselt sama keiss :thinking:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 08 Feb 2012, 22:36
by Toivo
Minul sama probleem. :icon_crazy: Mis sulle TRK-st öeldi, palju remont maksma läheb? Mulle nad soovitasid kohe taastatud lati panna. Jano sõnul annaks mõõtude järgi uue tihendi ka otsida.

PS: URW latt on foorumlasele 288 euri epartsis.