Page 2 of 8

Alfa Romeo 156 2,5 v6 24v 141kw 2001

Posted: 17 Mar 2012, 21:08
by Merka24
Kas need kelle arvamus sellest kehv on ka reaalselt ise seda autot omanud,või lihtsalt loobivad lampi sõnu?:D

Alfa Romeo 156 2,5 v6 24v 141kw 2001

Posted: 17 Mar 2012, 22:30
by janart
Defineeri kehv ;). Kui otsid autost topsihoidjaid, suurt pagasiruumi, madalat kütusekulu ja igikestvaid sillatükke, siis on see auto tõesti kehv. Aga kui otsid autost toorest emotsiooni ja sõidurõõmu ning tahad autot sõitmiseks, mitte selleks, et sul on lihtsalt bussi ootamisest siiber või sul on lihtsalt vaja millegiga pägalikke hommikuti kooli-lasteaeda viia, siis on see auto väga hea :)

Ehk siis minu arvamus on, et see, kas auto on hea või halb, ei ole kinni mitte autos, vaid omaniku soovides ja vajadustes. Kindlasti on suuremal osal Alfadest rohkem tehnilisi probleeme kui suuremal osal japsidel, aga samas kindlasti ei tekita suurem osa japse ka omanikus sellist endorfiinitrippi kui suurem osa Alfasid 8)

Kompromisse pead selle autoga kindlasti tegema hakkama, aga krt, need on seda väärt ka.

:thinking:... Nüüd läks küll väga filosoofianurgaks ära :icon_silent:

Alfa Romeo 156 2,5 v6 24v 141kw 2001

Posted: 18 Mar 2012, 01:51
by ts
Teeme hästi lühidalt:

mina nt olen juhtumisi läbinud Alfadega üsna mitutuhat km :
teele olen jäänud kaks korda (pluss ühe korra jäi auto ilma minuta- kokku siis kolm) :arrow: esimene kord mõlema süütepooli juhtmed surid ära (täiesti ootamatute sümptomitega); teine kord kadus ära kütusepumba mass; kolmas kord suri lõpuks peale 5 aastast undamist ära kütusepump :wrench:
napilt olen teele jäämisest pääsenud kolm korda- tänu tööriistakastile :icon_thumbup:
remonditöökotta satun kaks-kolm korda aastas (meenutuseks siis, et mul on üle ühe auto)
Sarkofaage on kogunenud omajagu (peamiselt tänu sellele, et mul on üle ühe auto)

Ja aus olla, siis isegi pärast seda, kui löökaugus tervest ühe poole püstakust ilma jäin (oi kui palju raha ja jama sellega kaasnenud on) ... olen ikka jummala kindel, et Alfa on üdini hea auto, kui seda hinnata ja hoida oskad

ja kohe mitte ei kisu jaapanlaste poole (no üldse mitte)

NING kokkuvõtteks- 95% inimesi, kes Alfat maha teevad on seda "kuskilt" kuulnud (pole neil Alfat olnud, pole nad sellega sõitnud jne) ning tavaliselt ei ole võimelised isegi lihtsamatele autoteemalistele küsimustele vastama :busted:

Alfa Romeo 156 2,5 v6 24v 141kw 2001

Posted: 18 Mar 2012, 09:38
by kallurautojuht
Hei.

Ma ei saa aru mis elektri jamadest siin räägitakse?. Pole kunagi olnud, ega tule ka.Siiamaani on Alfa üks parimaid mis mul olnud on (hetkel on käest läbi käinud peaaegu 20 eri isendit, kuna olin kunagi ideaalse auto otsingul). Olen omanud igasuguseid juuste ja ka väga häid masinaid, aga selles Alfa romeos on midagi sellist mis mind ikka ja nüüd siis teistkorda juba on tema juurde tagasi toonud. Ma ei oskagi kirrjeldada mis see on mis mind Alfa juurde tirib, Ehk see ,et ta on hallimassi toodangust (wv, audi, bmw, opl) niipalju teistmoodi erinev.Samas võiks siis küsida minu käest ,et kui tahad erilist miks sa siis citroeni ei osta? No minu arust konna sööjad ei oska autosi ikka ehtiada :) , aga makaronipoisid - kui nad juba suudavad spiraal makaronidesse auke puurida, siis kas te üldse kujutate ette milliseid masinaid sellised võivad ehitada.


P.S. Sillaosad peavad vastu täpselt kindla arvu löökaukude läbimise, seega tasub löökauke vältida :icon_hi:

Kaunist peatselt saabuvat kevadet !

Alfa Romeo 156 2,5 v6 24v 141kw 2001

Posted: 18 Mar 2012, 12:29
by ts
156 elektrivead on tüüpsed- releeplokk, massid ja tulelüliti- mitte ükski neist ei ole ületamatult kallis :icon_roll:

ja nendest saab jagu vaid ennetades (s.t. pistikud, lülitid jms puhtaks)- sarnased vead muuseas kimbutavad ka üsna palju teisi autosid, mis on ehitatud lahtiste pistikutega :wink:

Alfa Romeo 156 2,5 v6 24v 141kw 2001

Posted: 18 Mar 2012, 13:23
by Jan1
Selline lugu. Sõitsin 10 aastat tagasi uuena ostetud sportwagoniga 107 tuhat km.( muidugi mõne aasta jooksul) ja ainus mida tegin oli õlivahetus. Korra kontrollisin selekat,vahepeal vahetasin rehve ja häbi tunnistada, siis alles sai vahetatud hammasrihm ( mis nägi päris hea veel välja). Piduriklotsid olid selle aja peale ainult pool kulunud ja probleeme elektriga ei esinenud absoluutselt. Vot selline pill on alfa.

Alfa Romeo 156 2,5 v6 24v 141kw 2001

Posted: 18 Mar 2012, 13:50
by kallurautojuht
Sorry vanad, üks viga ikka on, vähemalt minul. Vedava silla rehvid kestavad vähe ::itpnt::

Alfa Romeo 156 2,5 v6 24v 141kw 2001

Posted: 22 Mar 2012, 21:11
by Merka24
Nii olen siin siis päris mitme arrvamust nüüdseks kuulnud.Ja tahtmine seda autot juba kätte saada ainult kasvab:D

Alfa Romeo 156 2,5 v6 24v 141kw 2001

Posted: 27 Mar 2012, 14:24
by kirss165
elektriviga minul on ... järsult kurve võttes lööb vahel esimesed vahel tagumised udutuled peale ... siis tuleb hoogsamalt sõites neid seal aeg ajalt kontrollida ...

Alfa Romeo 156 2,5 v6 24v 141kw 2001

Posted: 27 Mar 2012, 14:31
by ts
kirss165 wrote:elektriviga minul on ... järsult kurve võttes lööb vahel esimesed vahel tagumised udutuled peale ... siis tuleb hoogsamalt sõites neid seal aeg ajalt kontrollida ...
Võta keskkonsoolist tulelülitid lahti ja puhasta pistikud ära ning suru uuesti kinni :icon_thumbup:

need saadanased kipuvad lahti põruma (vanasti olid Alfadel head pistikud, millel oli ka allservas fiksaator olemas- ma ei tea, kes 156 puhul otsustas võtta "kõige kõige kõige" odavamad jupid, et inimestel ikka elektrimuresid oleks)

Üldiselt kipub olema enamiku 156 elektrimurede põhjusteks kehva ühendusega pistikud või pooljaburad lülitusskeemid (näiteks tuled ja immo :duh: )

Alfa Romeo 156 2,5 v6 24v 141kw 2001

Posted: 27 Mar 2012, 15:59
by zakalwe
Enamus olulist on siin nüüd juba öeldud...aga löökakuke tasub alfaga tõesti vältida. Minu ainus teelejäämine on seotud just sellega (kütusepumba rikkelüliti, mida mul ei olegi...seega juhtus midagi releega). Pistikud pole ainsad, mis lahti põruvad: ma nüüd ei tea, kas nad on 156-l selle kuidagi fiksanud, aga...kojamehe hoobade kinnitused. Hooba hoiab varre liigutaja küljes mingi munaku otsas istuv PLASTIKKÜBAR. See kulub ära (ikkagi liikuv osa) ja võib vabalt hoova lahti lüüa augus. Nii tore on ilgplögasel kruusateel lörsiga 20 kilti mittetöötava juhipoolse kojamehega sõita. (Jah, ma tegin võtmerõngast sinna ise mingi stopperi, sest olemasolevaid osi enam kasutada ei saa). Aga ilmselt on need alfa omamise võlud. PS: suurepärast saksa autot lappisin palju rohkem. Ja minu meelest on ta keerulisem.

Alfa Romeo 156 2,5 v6 24v 141kw 2001

Posted: 06 Apr 2012, 16:20
by Merka24
Ega see 27.aprill enam nii kaugel ei olegi :icon_clap: Aeg on kiiremini liikuma hakanud jeeeee:D

Alfa Romeo 156 2,5 v6 24v 141kw 2001

Posted: 07 Apr 2012, 21:30
by ts
Merka24 wrote:Ega see 27.aprill enam nii kaugel ei olegi :icon_clap: Aeg on kiiremini liikuma hakanud jeeeee:D
:beaver: :beaver: :beaver:

Alfa Romeo 156 2,5 v6 24v 141kw 2001

Posted: 19 Apr 2012, 22:30
by ts
Merka24 wrote:Ega see 27.aprill enam nii kaugel ei olegi :icon_clap: Aeg on kiiremini liikuma hakanud jeeeee:D
[OT]
tikk-takk tikk-takk
:beaver:
1 nädal veel

:mrgreen:
[/OT]

tänan tähelepanu eest :icon_hi:

Alfa Romeo 156 2,5 v6 24v 141kw 2001

Posted: 20 Apr 2012, 10:31
by Merka24
Just nii:D Ja enam aeg ei venigi:D :wink: