11 mai - sauga TrackDay

#181
Tervitus.



Üritus oli nauditav. Suured tänud siis korraldustiimile ka 328 ja ibiza poolt.

Minu arust oleks võinud paar autot vähem korraga rajale lasta või siis tõesti aeglasematele, kes ei pane sõiduhoos tagasõitjaid tähele, lipuga märku andma, et kiiremad tuleks mööda lasta. Mina näiteks ei julgenud ilma eessõitja märguandeta möödasõidule minna.



Üks näide

11 mai - sauga TrackDay

#183
trummar: peebul on valge 924ju. Seal sellist ei olnud.



Kas tumeroheline porge oli fööniga? Kui nii, siis mul ei ole häbi, et talt 3 sajandikuga lutti sain. Tegelt arvan, et oli ikka NA Porsche.



Kui soovite teisipäeviti paugutada, siis paraku saate teha seda väikesel ringil, kus on ka päris negatiivne kurv(kõvasti üle 90 kraadi kurv) olemas.

11 mai - sauga TrackDay

#185
ei taha ka nüüd vinguja ja viriseja olla kuid kohati olid autod päris tihedalt koos rajal (mingi hetk oli enne finisit ca 4 autot koos kurvis ) .... kuid siiski ise rajal ei olnud ja ... ei oska öelda kuidas rajal sõita oli :!:

11 mai - sauga TrackDay

#190
Vahendan Läti Alfistide meili:



Thank you very much for so well organized trackday! We did enjoy it. And definitely wold like to come to other events. Those rounds with 8 cars on track in slow and fast groups is perfect idea to make it all dynamic and entertaining.

11 mai - sauga TrackDay

#191
trummar wrote:
MartinL wrote:Oleneb millist 924ja sa mõtlesid. Ruubel(esmakordselt vist) ja Vanur sõitsid väga hästi , minu silmis. See kolmas 924 (Peep) on selline ise turbostatud masin , millel kord üks probleem , kord teine. Samas 1,9 diisel Saab sõitis 1.12.xx , mis on ka väga hea tulemus.
Martin - ei jõudnud pühapäeval isegi vaatama, mahlad ei püsinud mootoris.
Mõtlesin ikka neid kõige aeglasemaid Porshesid loomulikult :) Kas see oli Peep Päädam ehk? Ta tegeleb vist VEMS-iga..
Ma tean, et Open Track'il visatakse istmeid välja, et kaalu vähendada, äkki tehti Saabiga sama? Ja loomuliklt ei maininud sa seda, kas seal oli samuti tegu automaatkastiga :)


Jah , sama Peep ja Saabil olid tõesti tagaistemed väljas. Käigukasti ei märganud siis vaadata.
Last edited by MartinL on 14 May 2008, 21:06, edited 1 time in total.

11 mai - sauga TrackDay

#192
MartinL wrote: Jah , sama Peep ja Saabil olid tõesti tagaistemed väljas. Käigukasti ei märganud siis vaatata.


Seda ma arvasingi. Selle valge Alfa 159 tühimass on aga hoopiski 1615 kg ja mina viskasin ainult tagavararatta välja nii, et ta mingi 15 kilo vast oli kergem. Aga see selleks. Too Juri või Jura on ikkagi päris korralik sõidumees :)

11 mai - sauga TrackDay

#194
kasparius wrote:just, mul sama effekt, et mõneks ajaks isu täis:) Väga meeldiv üritus. Tänud korraldustiimile.
Iseenda ja kellaga on ikka väga äge võistelda....kui vaid oleks vaheaegasid ja ringiaegu sõitvas autos näha. Võtsin ima 318IS-ist niipalju kui võtta oli. Selline tunne oli küll, et üle poole sekundi enam sellest ringiajast maha võtta pole.Alla 1.10 ei saanud:( 1.10.3 oli parim. Parima ringi sain kui sõitsin kollase Lancia taga. Ootasin kuni ta möödub. Üritasin sabas püsida ja lanciat mitte eest lasta.Sirgel astus eest ära, aga kurvides jäin ikka sappa. See oli hea sõit:)  Aitüma HF!Ise tundsin, et shikaan on mu tugev koht ja stardieelne kurv on nõrk koht. Tagashikaaist tulin välja 110kmh. Paar spinni, üks hüpe üle rajapiirde, paar head drifti kolmanda käiguga stardijärgses kurvis , nii ta läks. valge 325 oli muljetavaldav oma ajaga. slikk? LSD?
Pöördepill sunny oli ka VAU! Mingi 9k rpm tuli seal mootorist ära pakun huupi.
Kinnitasin kaamera kiivri külge mitmel korral, niiet kui formaadi paika saan ja kuskil ruumi on, siis võin näidata. Suht hästi jäi peale kusjuures. Ega eriti põnev pole aeglase auto sõit aga noh....
Porge 924 oli seekord ülinapilt parem. Tubli oli!

Ei krt vinge oli.
Rampväsinud@home.
Andke mõned nädalad puhata:)
EDIT: Suurim kiirus enne finisit peaaegu 160 kellal ja neljas käik üsna peenike:)
EDIT2: Ja jälle need amordid. Seekord siis 1 tagaamort oli täiesti õline, teine hakkas ka tasapsi alla andma. Mis toimub kui suure kiirusega tagaveoga kurvi minna? Tagaots hakkab hüppama ja pidamine on kohati vähene. Seepärast ka paar spinni. Muide spinn ja paar drifti on ka videol:)




Omalt poolt ka suured tänud korraldajatele ilusa emadepäeva eest :)

Hirm põllule lilli korjama sattuda on ilmselt see, mis enne kurvi kõvemini kui peaks pidurit sunnib tallama. Kui sellest kuidagi üle saaks oleks ka ajad ilmselt teised. Aga muidu igati okas, rehvid (Yokohama Parada) mis ennas märjal rajal kuidagi tööle ei sättinud töötasid kuival kenasti. Ja mis samuti oluline - suurem osa rehvi jäi alles ja nendega annab veel nii mõnegi rajapäeva teha. Kiidaks veel noori mehi Sunny roolis - nemad olid tihti minu vedajad ja hoo näitajad.



Ciao!

HF

11 mai - sauga TrackDay

#195
Nüüd on mul videod arvutis, aga kas kellelgi on ruumi kuskile need üles panna?

2 videot on ja suurused on ka korralikud- 440MB ja 627MB.

Eks saatmiseks peab neid kuidagi kompressima, aga ma ei tea sellest eriti miskit.

Peal on paar drifti ja 1 spinn. :oops: