Page 15 of 16
					
			
				11 mai - sauga TrackDay
				Posted: 15 May 2008, 20:25
				by E.T.
				ohooo
 
läti klubi on ka silmale vaatamiseks kena video teinud
 
					
			
				11 mai - sauga TrackDay
				Posted: 15 May 2008, 21:21
				by bnd
				Anthrax wrote:Nokrt Stelle ei jäänudki nii kaugele  

 
Stelle ei saanud sõidule üldse pihta 

 Eksma nüüd varsti olen rehvitöökojas (R888  

 ) Ja käin siis teisipäeviti sõitmas... 

 
					
			
				11 mai - sauga TrackDay
				Posted: 15 May 2008, 21:23
				by E.T.
				stelle kle
enne kui 888 alla ostad istuks korra ja mõtleks juuli etapi reegleid 

 
					
			
				11 mai - sauga TrackDay
				Posted: 15 May 2008, 21:25
				by bnd
				 
   
  
  Mu IRONMAN-i toodang õigustas end igati 
 
Tegelt ma lootsin, et see etapp lõhub nad ära, et siis on põhjust poodi minna uute järgi. Aga ei midagi- isegi tükke pole väljas nagu enamusel!!!
Järeldus: väga head rehvid, aga kannatavad pidamise puudumise all. Tegelt tark oleks sellest saand aru juba ka Tabasalus 
 
Aga istuma peab, seekord juba tiba varem, st varem üles panema, et rahval aega mõelda.
 
					
			
				11 mai - sauga TrackDay
				Posted: 15 May 2008, 21:32
				by Luman
				Täna just vaatasin korra jälle auto rehve ja väga seda nägu, et kahte rinkapäeva nad enam üle ei ela 

 
					
			
				11 mai - sauga TrackDay
				Posted: 15 May 2008, 21:58
				by E.T.
				Luman... 
ära pane pahaks, aga nii sileda rehvga mina isiklikult nii kalli autoga tänaval sõita ei julgeks... varsti on äikesevihmade aeg taas ja korraga palju vett maas... siis on su nina pidamine kadunud ... 4vedu ei päästa kui vasaku esirehvist 1/3 on sile nagu lenini pea ja ülejäänul kulumismärgid väljas...
Stelle
mina võiks kasvõi homme istuda... Lätlased saatsid omikogemusi meilile... õpiks teiste vigadest 
 
su ironmane olen ma nõus tulema raha eest peenestama audrusse 

 (et sul süda verd ei tilguks neid ära visates...)
(täna lapati mu künale uus esisild alla ja see saab alles esmasp regulli.. st homme ma talle 240km maanteed veel ei annaks pähe... suht olematu kokkujooks hetkel, ja rehvid sulavad alt selle otsa peale mudu...)
____
kellel rehvist väiksed tükid väljas, siis need rehvid on just rinkale loodud 

 laske aga rahulikult lõpuni nendega... küll reifendirektist uued saab norm raha eest.
 
					
			
				11 mai - sauga TrackDay
				Posted: 16 May 2008, 01:07
				by jura
				trummar wrote:MartinL wrote: Jah , sama Peep ja Saabil olid tõesti tagaistemed väljas. Käigukasti ei märganud siis vaatata.
 
Mina selle diisel saabiga, millest juttu olnud - tagaiste lihtsalt alla klapitud, mitte väljas ja kast manuaal. Kõik stock, 110kW, 1585kg, ainult rehvideks lõpukorral Toyo 888, mis võib teha ringiaegu tavarehviga võrreldes nii 2 sek-i kiiremaks. 1.12.113 oli mul aeg.
 
					
			
				11 mai - sauga TrackDay
				Posted: 16 May 2008, 04:23
				by trummar
				jura wrote:trummar wrote:MartinL wrote: Jah , sama Peep ja Saabil olid tõesti tagaistemed väljas. Käigukasti ei märganud siis vaatata.
Mina selle diisel saabiga, millest juttu olnud - tagaiste lihtsalt alla klapitud, mitte väljas ja kast manuaal. Kõik stock, 110kW, 1585kg, ainult rehvideks lõpukorral Toyo 888, mis võib teha ringiaegu tavarehviga võrreldes nii 2 sek-i kiiremaks. 1.12.113 oli mul aeg.
 
 
Heh, nii see tõetera veerema hakkab - rehv on ikka väga oluline 

. Valgel Alfa 159-l siis umbes 100 kilo tühimassi rohkem, korralikud ,kuid siiski tavalised tänavasõidurehvid ilma lisarõhuta ja minu arust tiba liiga kõrged. Kindlasti piirab automaatkast mingil määral kiiret sõitu lülituste aegluse ja omapäraga, aga samas ei nõua juhilt tähelepanu pööramist käiguvahetusele. Ja loomulikult pole mootori juures midagi muditud ehk siis kõik on stock.
Tõmbaksin siin otsad kokku tõdemusega, et kõnealune 159 on oma kruiisimiseks mõeldud mugavuse juures ootamatult hea kurvide läbija ja et 1,9-ne diiselmootor veab kogu seda raskust ootaamatult erksalt edasi. See näitab, et Itaalia autoehitajad on tegijad. Varakevadel sai ühel Tartu autoklubi sprindil Raadi lennuväljal proovitud ka Fiat Bravo't 1,4 turbomootoriga, millel samuti 110 kW, aga 3000st pöördest alates 230 Nm väänet ja pean ütlema, et selle autoga oleks Saugal päris lõbus sõita. Samas maanteel teeb mugavalt 110-120 km/h-ga(6. käiguga) mingi 6,3l/100km kütusekulu. Kaalub 1200 kg+midagi ning minu arust ei jää välimuselt ja sisult Alfadele sugugi alla.
P.S. Tänud 
kaspariusele tunnustuse eest. Kindlasti saame veelgi rajal kokku ja võib-olla jagame ka kogemusi 

 
					
			
				11 mai - sauga TrackDay
				Posted: 16 May 2008, 10:20
				by cyber
				Aga mootor oli sama nii alfal kui saabil.::) Saabil on küll veel üks variant sellest samast mootorist 1.9 TTiD, mis 132kW ja 400Nm pöördemomenti toodab..

 Saadaval sellest aastast ja TT tähendab tõesti twin turbot..

 Saadaval ka Aero mudelite küljes 2.8 v6 turbo asemel..

 
					
			
				11 mai - sauga TrackDay
				Posted: 16 May 2008, 12:07
				by E.T.
				132/400 on päris raju kombinatsion... ilma sotsitde luksmaksu hirmuta.
			 
					
			
				11 mai - sauga TrackDay
				Posted: 16 May 2008, 13:22
				by E.T.
				AlfaSport poolt korraldatud TrackDay ringiajad jms tabeli kujul info leiab 
SIIT
Spetsiaaltänud hr K.Kotkasele tabeli kokkuladumise eest ja Hr Cyber-le tabeli majutuse eest.
 
					
			
				11 mai - sauga TrackDay
				Posted: 16 May 2008, 14:51
				by kasparius
				kas see 123 teises "passings"failis on kiirus üle stardijoone?
EDIT: Sain aru et päris nii ikka ei ole. Kuigi on lahjad autod madala numbriga ja võimsad suurema nr-ga seal lahtris. Mingi "hits" on selle lahtri nimetus hoopis.
			 
					
			
				11 mai - sauga TrackDay
				Posted: 17 May 2008, 18:29
				by Luman
				E.T. wrote:Luman... 
ära pane pahaks, aga nii sileda rehvga mina isiklikult nii kalli autoga tänaval sõita ei julgeks... varsti on äikesevihmade aeg taas ja korraga palju vett maas... siis on su nina pidamine kadunud ... 4vedu ei päästa kui vasaku esirehvist 1/3 on sile nagu lenini pea ja ülejäänul kulumismärgid väljas...
Asi nüüd päris nii hull ka pole, nagu sa kirjeldad, isegi sellel kõige hullemal rehvil on tegelikult veel kulumismärkideni aega. Aga eks siin pikka pidu enam ei ole nendega.
Oskab keegi muidu neist Toyo 888 rehvidest lähemalt rääkida, et kaua nad ekstavad kui neid ainult rinkal kasutada ja mis nende hinnaklass on?
 
					
			
				11 mai - sauga TrackDay
				Posted: 18 May 2008, 01:20
				by uiskur
				Toyo rehve soovitaks siit uurida : 
http://www.camskill.co.uk/
saadavad eestisse ja hinnad oluliselt odavamad kui siinsetel rehvimüüjatel
 
					
			
				11 mai - sauga TrackDay
				Posted: 18 May 2008, 14:23
				by E.T.
				Luman - kui ma ei eksi, siis alla 16" pole su autole ette nähtud velge...
st suure tõenäosusega ei lähe üle suporti lihtsalt...
muidu liigub vahel poolkogemata ka eesti vabariigis norm hinnaga 
toyosid...