Page 18 of 23
					
			
				Suvaline PLÄMA vol 2009
				Posted: 05 Oct 2009, 23:18
				by bnd
				Tekkis siin naabrimehega arutelu, et mis on eestis kõikse suurem majanumber? Eks ta vast kuskil Tallinnas on. Idee sellest, et nägin just telerist miskit väljamaa  

  (nii ilus sõna) saadet, kus oli maja number 976. Kas eestis mõni maja ka 3xx kannab või lõpevad kõik 2xx ära?
Hetkel on see ilgelt vajalik info  
 (luban, et nädala sees rohkem ei joo)
 
(luban, et nädala sees rohkem ei joo) 
					
			
				Suvaline PLÄMA vol 2009
				Posted: 06 Oct 2009, 00:04
				by cyber
				Tallinna piirist pisut väljapoole jääb Pärnu mnt 602.
			 
					
			
				Suvaline PLÄMA vol 2009
				Posted: 17 Oct 2009, 21:15
				by Alfa Romeo 33
				Eile kella 9:45-10:00 ajal sai passitud Tallinna ARKi juures,ning minu auto taha ilmus üks väga kena helesinine AR 156 SW. 
 
 
Keegi Alfa Romeo Foorumist? 

 
					
			
				Suvaline PLÄMA vol 2009
				Posted: 17 Oct 2009, 23:28
				by bnd
				Mul ka üks lahendamata müsteerium  
 
 
Tõrva vahet sõites on aeg-ajalt näha Nuias üht GT-d seismas, ja Tõrvas ka käib aeg-ajalt (meist nii 200m kaugusel) üks sinine 156, aga orig xenonid ees, ehk luubid, aga pole feissliftitud
 
					
			
				Suvaline PLÄMA vol 2009
				Posted: 18 Oct 2009, 01:24
				by ts
				:icon_hi: 
vabandust- ainus teema kus ma viimae loginiga ei plämisenud... here goes...  :icon_shifty:  
BLA BLA BLA  
 
 
 
					
			
				Suvaline PLÄMA vol 2009
				Posted: 18 Oct 2009, 04:32
				by Sten
				Vääna-Jõesuu kandis on ka 1xxx numbritega majad..  :icon_crazy:
			 
					
			
				Suvaline PLÄMA vol 2009
				Posted: 18 Oct 2009, 07:56
				by veiks
				Rekordarv külastajaid (46) oli foorumis K 09.09.09 2:03
mille poolest see kuupäev nii eriline oli? Spämmerite invasioon...?
 
					
			
				Suvaline PLÄMA vol 2009
				Posted: 20 Oct 2009, 15:22
				by E.T.
				
			 
					
			
				Suvaline PLÄMA vol 2009
				Posted: 05 Nov 2009, 00:28
				by alfanatico
				
ometi ei tohiks tööpuudust olla 

 
					
			
				Suvaline PLÄMA vol 2009
				Posted: 05 Nov 2009, 02:34
				by E.T.
				
			 
					
			
				Suvaline PLÄMA vol 2009
				Posted: 05 Nov 2009, 21:19
				by Jarmo
				Äkki keegi targem seletab mulle.. miks mul ühel autol on kindlustuse riskikonf. 0.96 (alfa) aga teisel autol 1.20 (mosse) 
Ega ma siis teise autoga ju ohtlikum pole?  :icon_wtf:
			 
					
			
				Suvaline PLÄMA vol 2009
				Posted: 06 Nov 2009, 11:09
				by cyber
				See peaks nii olema, et stardikoefitsient autole (jah autole, mitte sulle) on 1.2. Kui see nüüd aastatega allapoole tiksub ja sa auto maha müüd, siis see koef. läheb nn "ootele" ja järgmist autot ostes saad sa "ootel" koef-i. "Ootel" olevad on FIFO põhimõttel (first in, first out). 
Näiteks on sul 2 autot, 0.6 ja 0.8 koef-iga. Müüd selle 0.6-se maha, ja ostad uue, saad sellele 0.6, müüd maha aga 0.8-se ja ostad uue, saad sellele 0.8. Ostad lihtsalt kolmanda juurde, saad sellele 1.2, sest "ootel" pole sul midagi. Ootel seisavad need koef-id 6 aastat. Vist kuni 2002 aasta lõpuni arvutati uusi koefitsente eelmiste keskmise põhjal. 
Kui tihedalt autosid vahetada ja neid mitu korraga arvel on, siis teinekord tasub vist täitsa ära, kui peale auto ostu selle veel kord kellegi nimele ja siis tagasi regad, kui "Ootel" olid koefitsiendid järjekorras 1.2 ja 0.4. Ringiregamisega vahetavad nad kohad..

 ja sina võidad liikluskindlustuse aastamaksega rohkem, kui ringiregamiste tasu..

 
					
			
				Suvaline PLÄMA vol 2009
				Posted: 19 Nov 2009, 18:47
				by kiviarne
				Kas kellegil on olnud mingi kogemus Hiina varuosadega? Mul on 166-l vaja pooltelje välimised otsad ära vahetada. Poes on pakkuda kahte varianti. Ühed Itaalias toodetud (hinnaks 1340.- tk.) ja teised on hiinakad (hinnaks 375.- tk.). Huvitaks see hiina varuosade kvaliteet. Kui nad ikka päris saastad on siis ei tahaks neid enda auto peal katsetama hakata.
			 
					
			
				Suvaline PLÄMA vol 2009
				Posted: 19 Nov 2009, 20:56
				by supp
				kuna ma ise tegelen varuosadega, siis võin mainida, et alati tootjamaad ka niiväga jälgida, pigem otsida praktilisi kogemusi, näiteks sai tegeletud rootsis (mis peaks ju tähendama kavaliteeti) suht kallite poolassi otsadega, paraktika aga näitas, et need olid s.tt kuubis, samas mingite hispaania omadega, mis maksavad 3x vähem on garantii juhtumeid ka 3x vähem, veel on näiteks itaalia tuntud kaubamärgiga piduriklotsid, mis karjuvad nagu siga aia vahel, samas kui mingid muda odavad indoneesia klotsid pidurdavad niiet sahiseb, ühesõnaga mingit üldistavat infot ma küll oma kogemusest (ja usu mind, seda mul jagub) ei annaks, et näiteks saksa=hea  hiina=paha jne
			 
					
			
				Suvaline PLÄMA vol 2009
				Posted: 20 Nov 2009, 11:32
				by Giuseppe
				Kui korralikult korralikku määret täis toppida siis on ka need hiinakad üsna eduliselt kestnud. 
Muidugi on ka erandeid esinenud...