Ja minu pool paar videot:
Ford focuse apsakas
Subaru
Auto Teemaline Suvaline Pläma
#272õigust räägid anthrax, õigust
muide see mutter / polt mis maha ei kukkunud ei jää ka mootori alumisele kaitsele pidama... (ilmselt aurustub v läheb otse paralleeluniversumisse)...
////
subaru on ese mis peaks kuuluma ka minu garaazi
-e-
muide see mutter / polt mis maha ei kukkunud ei jää ka mootori alumisele kaitsele pidama... (ilmselt aurustub v läheb otse paralleeluniversumisse)...
////
subaru on ese mis peaks kuuluma ka minu garaazi

-e-
Auto Teemaline Suvaline Pläma
#273ja Mitsubishi ka veel.
PS.
Bemmil kukkus võtme padrun mootori ümbruse sisse maha ei kukkunud ja kaitsed seal ei olnudki... Stiven Kingil on üks lugu, "From a Buick 8", kus auto on uks paralleeluniversumisse, äkki tal oli õigus...
PS.
kümnessemuide see mutter / polt mis maha ei kukkunud ei jää ka mootori alumisele kaitsele pidama... (ilmselt aurustub v läheb otse paralleeluniversumisse)...

Auto Teemaline Suvaline Pläma
#275BOV siis ikkagiE.T. wrote:mitsu turbo kidiseb vahvalt

a.k.a Anthrax
Auto Teemaline Suvaline Pläma
#276BOV muidugi toimib ilma turbota 
muide
miks mõni bov teeb
BCCCSSSSHHHH
ja mõni bov kidiseb
???

muide
miks mõni bov teeb
BCCCSSSSHHHH
ja mõni bov kidiseb
???
Auto Teemaline Suvaline Pläma
#279Blow Off Valve
lastakse turborõhku atmosfääri kui gaasi vabastad (ntx käiguvahetusel)
vajalik turbinilabade säästmiseks mis muidu selle sama rõhu vastu "põrkuksid"
tänavaliikluses kasutatakse rohkem bypass klappi mis suunab sama rõhu sisselaskesse enne turbot...
igal asjal omad head ja vead...
bov puhul peaks mõtlema õhu lugemisele... et kord juba loetud õhku atmosfääri lastes saame tulemuseks ülimalt rikka segu ja efektsed paugud v suisa leegid summutist
lahendus oleks õhulugeja peale BOV paigaldada aga... sedasi saaks me vaid uute autode puhul toimida... varem v hiljem hakkab turbost veidi õli pihkuma...
bypassi puhul saab turbo omale selga päris kena suraka kuuma õhku (tänu gaasi kokkusurumisele see kuumeneb ca 70C). ja seal on veel neid küsitavusi... aga see on suures piiris üsna lihtne ja ohutu tänavakasutuseks.
NII
on veel üks klapp
WasteGate ehk WG. asukoht on väljalaskes ja kaitseb autot lõputule ringile mineku eest... tänavakasutuses on ta peamine rõhuregulaator.
sõnaseletusi... mida rohkem turbo toodab rõhku, seda enam tuleb 1cm2 kohta O2 molekule ning seda enam pihustatakse peale bensiini. suurenenud bensiinikogus tekitab suurema rõhu väljalaskes, mis omakorda surub kuumkojas turbiinilabadele ja paneb ta aina kiiremini püürlema... kuna võll on 1 siis sama juhtub ka külma poole peal ja sisselaske rõhk muudkui tõuseb....
rõhu kontrollimiseks kasutataksegi WG mille abil lastake osa v kõik väljalaske gaasid turbiinist mööda...
nii, kordame
BOV - Blov Off Valve
BP - ByPass valve
WG - WasteGate
OI KRT ärme siit nüüd väga pikka teooriaundi kokku keevita
mulle turbod meeldivad.
lastakse turborõhku atmosfääri kui gaasi vabastad (ntx käiguvahetusel)
vajalik turbinilabade säästmiseks mis muidu selle sama rõhu vastu "põrkuksid"
tänavaliikluses kasutatakse rohkem bypass klappi mis suunab sama rõhu sisselaskesse enne turbot...
igal asjal omad head ja vead...
bov puhul peaks mõtlema õhu lugemisele... et kord juba loetud õhku atmosfääri lastes saame tulemuseks ülimalt rikka segu ja efektsed paugud v suisa leegid summutist

bypassi puhul saab turbo omale selga päris kena suraka kuuma õhku (tänu gaasi kokkusurumisele see kuumeneb ca 70C). ja seal on veel neid küsitavusi... aga see on suures piiris üsna lihtne ja ohutu tänavakasutuseks.
NII
on veel üks klapp
WasteGate ehk WG. asukoht on väljalaskes ja kaitseb autot lõputule ringile mineku eest... tänavakasutuses on ta peamine rõhuregulaator.
sõnaseletusi... mida rohkem turbo toodab rõhku, seda enam tuleb 1cm2 kohta O2 molekule ning seda enam pihustatakse peale bensiini. suurenenud bensiinikogus tekitab suurema rõhu väljalaskes, mis omakorda surub kuumkojas turbiinilabadele ja paneb ta aina kiiremini püürlema... kuna võll on 1 siis sama juhtub ka külma poole peal ja sisselaske rõhk muudkui tõuseb....
rõhu kontrollimiseks kasutataksegi WG mille abil lastake osa v kõik väljalaske gaasid turbiinist mööda...
nii, kordame
BOV - Blov Off Valve
BP - ByPass valve
WG - WasteGate
OI KRT ärme siit nüüd väga pikka teooriaundi kokku keevita

mulle turbod meeldivad.
Auto Teemaline Suvaline Pläma
#280
ja ometi saatsid oma kolmetäheliselt järeleaidatud neljarõngalise uuele ringile ning selle asemele said neljarõngalise kus pole ühtki eelnevas teooriatunnis toodud hääd omadust

teemasse kah-> sai svenska päälinnas käidud... tulemus-> carrera on kordi levinum, kui AR (lugesin kokku tervelt 4 neliveolist, kaks kaheveolist ja lugematu arv tigedalt susisevaid apastraate) sama on ka Jaguaride juures (iga nurga taga oli mõni)... sekka mõned tiivulised B-d ning muud lahedat (härga oli näha-> hobust mitte)
AR saak-> hõbedane Brera 2,2 mootoriga, punast 147-t lausa kahel korral (erinevad olid) must 156 ning punane õuldskuul 3,0 164 (mida lausal kolmel korral päeva jooksul mööda vuramas näha sai...)
pilte ei hakanud tegemagi mitte...
Tegelikult ma olen normaalne....
Auto Teemaline Suvaline Pläma
#281TS mu praegune vanker on
võistlusvõimetu
mõtetu ressursside raiskamine (nagu iga ilma turbota auto)
suur kohmakas kobakas
koleda disainiga
kehvapoolse juhitavusega
jubeda lödivedrustusega
2-3 ratta veoga
varastele meelepärane saak
suure potensiaaliga hakkavad peagi tekkima õlilekked mootoris... nagu vag v6 kohane
jne
__________________________________
beebiga noorele emale vankrivedamiseks sobiv . nahkistmelt saab okse maha pühkidahõlpsalt ja pagassi mahutavus võimaldab vankrit demonteerimata sisse pista!
vat see joonealune argument kaalus kõik eelneva üles ja ma olen ikka õnnelik
võistlusvõimetu
mõtetu ressursside raiskamine (nagu iga ilma turbota auto)
suur kohmakas kobakas
koleda disainiga
kehvapoolse juhitavusega
jubeda lödivedrustusega
2-3 ratta veoga
varastele meelepärane saak
suure potensiaaliga hakkavad peagi tekkima õlilekked mootoris... nagu vag v6 kohane
jne
__________________________________
beebiga noorele emale vankrivedamiseks sobiv . nahkistmelt saab okse maha pühkidahõlpsalt ja pagassi mahutavus võimaldab vankrit demonteerimata sisse pista!
vat see joonealune argument kaalus kõik eelneva üles ja ma olen ikka õnnelik

Auto Teemaline Suvaline Pläma
#282E.T. wrote:TS mu praegune vanker on
..........................
beebiga noorele emale vankrivedamiseks sobiv . nahkistmelt saab okse maha pühkidahõlpsalt ja pagassi mahutavus võimaldab vankrit demonteerimata sisse pista!
vat see joonealune argument kaalus kõik eelneva üles ja ma olen ikka õnnelik
selles ei kahtlegi

Tegelikult ma olen normaalne....
Auto Teemaline Suvaline Pläma
#283aga ükskord saabub aega kus meie perele sobib igapäevaseks logistamiseks 4 vedu ja boksermootor koos turboga...
kui 169kW välja ei vea eelarves siis 130 vast ikka
see esimene valik jäi 5geari testis 1 sek per ring maha impreza STI-st
rohkem vist vihjeid ei ole vaja anda
kui 169kW välja ei vea eelarves siis 130 vast ikka

see esimene valik jäi 5geari testis 1 sek per ring maha impreza STI-st
rohkem vist vihjeid ei ole vaja anda

Auto Teemaline Suvaline Pläma
#284see 70C on nohu kõige selle kõrval, mis seal juba on. normaalse sõidu puhul on väljalaske temperatuur ~450-500C ja kui korralikult piitsa anda, siis 700-800 ja rohkemgi. väga ilusti hakkab vurr hõõguma juba ~miiliga gaas põhjas..

E.T. wrote:Blow Off Valve
bypassi puhul saab turbo omale selga päris kena suraka kuuma õhku (tänu gaasi kokkusurumisele see kuumeneb ca 70C). ja seal on veel neid küsitavusi... aga see on suures piiris üsna lihtne ja ohutu tänavakasutuseks.
Auto Teemaline Suvaline Pläma
#285kavalpead petsid 2,7 BiT väljalaske temp andureid...
tulemus oli piiskadeks lennanud sulavurri labad
cyber - üle 1000 rõõmsalt kui tegemist ei ole vanaemaga roolis
tulemus oli piiskadeks lennanud sulavurri labad

cyber - üle 1000 rõõmsalt kui tegemist ei ole vanaemaga roolis
