niisama nokin
üle 1000 on juba üsna ohtlik
ja vurri saab pmst kenasti hõõguma kui lasta 3 käiku tühjaks...
tark mees sõidab vurri pärast ka "jahedaks"...
justnimelt sõidab... siis on õlirõhk ja normaalselt liikuv jahutusvedelik (kuigi kaasaegne täissünt õli ei koksistu nii kergelt enam on jahutus siiski märk tervest mõistusest).
PS! 70C sisselaske poolel ei oma seost väljalaske gaaside temp tõusuga... küll aga on kuumas õhus vähem O2 molekule 1cm2 kohta ja seeläbi kaotab kW pool... bla bla bla puht teoreetilised kW mida tänavasõdu (minu) tagumikudüno ei taba. küll aga tabab iga turbokaomaniku tagumik niiske ja jaheda ilmaga erkordselt heaks muutuva mineku

seda just tänu vahejahuti efektivsuse kasvule ja O2 hulga kasvule seeläbi sisselastavas 1cm2 õhus ...