Auto Teemaline Suvaline Pläma

#286
No ma selle põhjal räägin, mida ise näinud olen. See punane, millega Alfaringil sai käidud, tollel oli WB lambda ja andurid peal. Seal oli miski 800-900. Aga noh, mootor ka 2.3 ainult..:) eks pisut suurematest saab ka kergemini suurema numbri kätte..:)
E.T. wrote:cyber - üle 1000 rõõmsalt kui tegemist ei ole vanaemaga roolis ;)
Eesti Saabiklubi ja foorum

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#287
niisama nokin

üle 1000 on juba üsna ohtlik ;)



ja vurri saab pmst kenasti hõõguma kui lasta 3 käiku tühjaks...

tark mees sõidab vurri pärast ka "jahedaks"...



justnimelt sõidab... siis on õlirõhk ja normaalselt liikuv jahutusvedelik (kuigi kaasaegne täissünt õli ei koksistu nii kergelt enam on jahutus siiski märk tervest mõistusest).





PS! 70C sisselaske poolel ei oma seost väljalaske gaaside temp tõusuga... küll aga on kuumas õhus vähem O2 molekule 1cm2 kohta ja seeläbi kaotab kW pool... bla bla bla puht teoreetilised kW mida tänavasõdu (minu) tagumikudüno ei taba. küll aga tabab iga turbokaomaniku tagumik niiske ja jaheda ilmaga erkordselt heaks muutuva mineku ;) seda just tänu vahejahuti efektivsuse kasvule ja O2 hulga kasvule seeläbi sisselastavas 1cm2 õhus ...

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#288
jah .. kuidas turbomehed aru saavad, et ilm külmaks läheb... hakkavad ülerõhu tõttu fuel cut-offid tulema..:P Peab bleederil paar klikki vähemaks keerama..:D



Aga kui vähegi korralik vahejahuti on, siis pole väga hull see temperatuuri tõus vast, kui uuele ringile läheb.
Eesti Saabiklubi ja foorum

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#289
cyber wrote:jah .. kuidas turbomehed aru saavad, et ilm külmaks läheb... hakkavad ülerõhu tõttu fuel cut-offid tulema..:P Peab bleederil paar klikki vähemaks keerama..:D

Aga kui vähegi korralik vahejahuti on, siis pole väga hull see temperatuuri tõus vast, kui uuele ringile läheb.


jutt jummala õige probel on maszda turbo mootor ja tõepoolest

hakkavad ülerõhu tõttu fuel cut-offid tulema

pole varem selle peale tulnud 8)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#290
kusjuures f-cut on sita häälestuse (mõne pekkis ühenduse, anduri vms) mitte klimaatiliste iseärasuste tulemus





suvel kui on jubedat rebimist vaja siis alkoholi jahuti peale ;) kohapeal võib ka kuiva jääga asja ajada ;)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#291
inz164 wrote:jutt jummala õige probel on maszda turbo mootor ja tõepoolest
hakkavad ülerõhu tõttu fuel cut-offid tulema
pole varem selle peale tulnud 8)


paar täiendust-> probel ei ole mitte ainult mazda turbomootor vaid ka kõik muu... kuna tagemist on mazda MX-6 ga :roll:



ning nagu E.T. juba mainis... klimaatika ei olene cut-off'i juures suurt miskit v.a. juhul, kui tegu on oioioioioioioioi kui kaasaaidatud mootoriga 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#292
rinkal sygisel tekkis see olukord paaril korral

suvel seda jama nagu polnud



tavaolukorras on ok matoor



samas pole eriti kogemust

bensukatga milledel on turbiinid peal



kyll aga diislitega 8)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#298
huvitav oli see, et algul teatas osalemisest 13 isikut

p2ev enne s6itu kahanes number 9 ni

s6it toimus aga 27 osalejaga kusjuures 4 le tul ei oelda

mingid kohalikud purjutajad ja hilinejad 8)
cron