Page 20 of 128
Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 24 Feb 2008, 21:59
by cyber
No ma selle põhjal räägin, mida ise näinud olen. See punane, millega Alfaringil sai käidud, tollel oli WB lambda ja andurid peal. Seal oli miski 800-900. Aga noh, mootor ka 2.3 ainult..

eks pisut suurematest saab ka kergemini suurema numbri kätte..
E.T. wrote:cyber - üle 1000 rõõmsalt kui tegemist ei ole vanaemaga roolis

Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 24 Feb 2008, 22:06
by E.T.
niisama nokin
üle 1000 on juba üsna ohtlik
ja vurri saab pmst kenasti hõõguma kui lasta 3 käiku tühjaks...
tark mees sõidab vurri pärast ka "jahedaks"...
justnimelt sõidab... siis on õlirõhk ja normaalselt liikuv jahutusvedelik (kuigi kaasaegne täissünt õli ei koksistu nii kergelt enam on jahutus siiski märk tervest mõistusest).
PS! 70C sisselaske poolel ei oma seost väljalaske gaaside temp tõusuga... küll aga on kuumas õhus vähem O2 molekule 1cm2 kohta ja seeläbi kaotab kW pool... bla bla bla puht teoreetilised kW mida tänavasõdu (minu) tagumikudüno ei taba. küll aga tabab iga turbokaomaniku tagumik niiske ja jaheda ilmaga erkordselt heaks muutuva mineku

seda just tänu vahejahuti efektivsuse kasvule ja O2 hulga kasvule seeläbi sisselastavas 1cm2 õhus ...
Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 24 Feb 2008, 22:26
by cyber
jah .. kuidas turbomehed aru saavad, et ilm külmaks läheb... hakkavad ülerõhu tõttu fuel cut-offid tulema..

Peab bleederil paar klikki vähemaks keerama..
Aga kui vähegi korralik vahejahuti on, siis pole väga hull see temperatuuri tõus vast, kui uuele ringile läheb.
Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 24 Feb 2008, 23:28
by inz164
cyber wrote:jah .. kuidas turbomehed aru saavad, et ilm külmaks läheb... hakkavad ülerõhu tõttu fuel cut-offid tulema..

Peab bleederil paar klikki vähemaks keerama..
Aga kui vähegi korralik vahejahuti on, siis pole väga hull see temperatuuri tõus vast, kui uuele ringile läheb.
jutt jummala õige probel on maszda turbo mootor ja tõepoolest
hakkavad ülerõhu tõttu fuel cut-offid tulema
pole varem selle peale tulnud

Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 24 Feb 2008, 23:49
by E.T.
kusjuures f-cut on sita häälestuse (mõne pekkis ühenduse, anduri vms) mitte klimaatiliste iseärasuste tulemus
suvel kui on jubedat rebimist vaja siis alkoholi jahuti peale

kohapeal võib ka kuiva jääga asja ajada

Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 25 Feb 2008, 00:15
by ts
inz164 wrote:jutt jummala õige probel on maszda turbo mootor ja tõepoolest
hakkavad ülerõhu tõttu fuel cut-offid tulema
pole varem selle peale tulnud

paar täiendust-> probel ei ole mitte ainult mazda turbomootor vaid ka kõik muu... kuna tagemist on mazda MX-6 ga
ning nagu E.T. juba mainis... klimaatika ei olene cut-off'i juures suurt miskit v.a. juhul, kui tegu on oioioioioioioioi kui kaasaaidatud mootoriga

Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 25 Feb 2008, 01:18
by inz164
rinkal sygisel tekkis see olukord paaril korral
suvel seda jama nagu polnud
tavaolukorras on ok matoor
samas pole eriti kogemust
bensukatga milledel on turbiinid peal
kyll aga diislitega

Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 25 Feb 2008, 02:54
by E.T.
rinkal... mis rinkal?
Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 25 Feb 2008, 03:43
by inz164
s6braga Raplas korraldasime 27 osalejat tuli

Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 25 Feb 2008, 10:48
by E.T.
SuperLUX ju
mingi tabelka kuskil tulemuste jms-ga?
Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 25 Feb 2008, 11:37
by inz164
Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 25 Feb 2008, 11:53
by E.T.
väga kena paistab meeleolu ja sportliku tasakaalu poolest

Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 25 Feb 2008, 12:08
by inz164
huvitav oli see, et algul teatas osalemisest 13 isikut
p2ev enne s6itu kahanes number 9 ni
s6it toimus aga 27 osalejaga kusjuures 4 le tul ei oelda
mingid kohalikud purjutajad ja hilinejad

Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 25 Feb 2008, 13:00
by E.T.
tuttav skeem
Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 25 Feb 2008, 13:09
by ts