Re: Alfa Romeo 156 1,8TS Moska

#35
Kust tuleb kliima pumba peale vool , kas sealt süütepoolide juures olevast pistikust ? Mure selline et see juhe mis seal poolide juures on oli kokku pakitud mootorikatte plastiku alla ja pumbale on mingi muu juhe viidud eest radika poolt , kuid pump ei haaku järgi . Milles võib häda olla ? Kas pumbale käib otse 12v muidu?

Re: Alfa Romeo 156 1,8TS Moska

#36
:hi:

kliimapumbale tuleb vool kliimasüsteemist (radika poolt). Kui pump ei lülitu on kõige sagedasem probleem selles, et süsteem on tühi (seal peaks olema kolmiklüliti, mis rõhu liiga väikseks muutudes ei rakenda enam pumpa.)

Kui annad korraks otse 12V peale, siis näed ära, kas pump ise on korras (turvalisuspõhjusetel aga ära seda eriti kaua peal hoia- pumpa on jube nadi leida). Kui see on olemas, siis peaks juba diagnostika vea ära näitama.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 1,8TS Moska

#37
okei , aga mille jaoks on see ühene juhe süütepoolide juures? Kui ma autot käivitan siis konditsioneeri tuli vilgub 3 korda ja siis läheb alles põlema , kas see on ka mingi indikaator et süsteem tühi vms?! Mis programmi ja juhtmega muidu alfale diagnostikat teha saab? vag com juhe on ainult vag gruppi autodele eks?! Mul on olemas ka kwp 2000+ vms koos kõikide otsadega . Kas sellega saab midagi alfadele teha?

Re: Alfa Romeo 156 1,8TS Moska

#38
Tegelikult on olemas selline asi, nagu ecuscan (olemas kõikides kohtades, kus Fiati grupiga tegeletakse) - tavalised agregaadid on võimelised äärmisel juhul ABS-i lugema. KWP suudab lugeda vaid ECU-d (sealt saad kätte ainult signaali selle kohta, kas kliima on või kliimat pole)

Kuna AR kasutab marelli kliimajuhtimist, siis seda "universaalaparaat" välja lugeda ei suuda (muuseas alfistiman'il on Tallinna lähedal portatiivne aparaat olemas)- ehk tasuks ühendust võtta ;)

Kui tuluke enne kolm korda vilgub tähendab see kindlasti viga süsteemis (s.t. alates sellest, et juhe on lahti, kuni selleni, et süsteem on tühi).

Süütepoolide juures ei tohiks üleliigseid juhtmeid vedeleda - otsi omale suur torx, keeta kate maha ja vaata kuhu või kuidas see juhe sobituda võiks (kui sealt tuleb pistik, siis panustaks sellele, et "kuskil" on midagi puudu :think: ... kuna Sul on 99 aasta auto, siis on tegemist tõenäoliselt CF2 mootoriga... seda ei ole mul kuskilt kontrollida kah).
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 1,8TS Moska

#40
:eh:

vaata igaks juhuks üle, kuskohas asub ventiil ning kuskohta need juhtmed jooksevad (lihtne see ei ole aga...)

meenutama hakates.... :crazy: ma ei mäleta kuskandist 156-l kaabel jookseb (praegu hakkab tunduma, et ehk oligi otse katte vahelt alla... ja 155 oma jooksis radika juurest :oops: )

:?
Tegelikult ma olen normaalne....
cron