Page 3 of 16
11 mai - sauga TrackDay
Posted: 25 Apr 2008, 00:10
by veiks
Aga kas ei oleks võimalik kuidagi nii teha, et eriti aeglastel autodel (mina) oleks eraldi klass. Siin praegu tekib kartus, et sõidetakse üle lihtsalt
Asi selles, et ei tahaks eriti vanakest piinata...Tabasalus viskas millegi pärast jahutussüsteemi õhu sisse
Aga niisama fanni ja elukogemust juurde saada tahaks ikka.
11 mai - sauga TrackDay
Posted: 25 Apr 2008, 00:25
by E.T.
noh
üle ei sõida keegi kellestki
mööda on lubatud sõita, kui kiirused erinevad
selleks on juhendis vastav lõik mis möödasõite reguleerib.
juhnd ikka veel lihvimisel...
11 mai - sauga TrackDay
Posted: 25 Apr 2008, 00:49
by MartinL
Open Trackil on püütud kogu aeg hoida kiiret ja aeglast rivi.Kes tunneb et on kiire läheb ühte , kes aeglane teise.
11 mai - sauga TrackDay
Posted: 25 Apr 2008, 00:52
by veiks
Selge, tänud
sain oma küsimusele vastused
11 mai - sauga TrackDay
Posted: 25 Apr 2008, 01:43
by kasparius
5 ringi kiiret võib teha küll, aga pakun et kolmandal ringil on stock autode pidurid klaasistunud ja pedal pehme:S
Kui aja peale teha, siis võiks esimene soojendus ja siis seisvast stardist 3kuuma ringi ja siis 1 jahutus.
Mis arvate?
Ei tea kas OT-l sõidetud ajad on alati lendstardist?
No AR145ga 1:10 sõita on ikka väga tegija,kui mitte öelda ulme tulemus.
Nii huupi pakun, et alla 1:10 sõidavad 2-3 autot:)
Ma sain amordid alla

mõnuuuss...
Edit: ennustan veel natuke- alla 1:10 ei sõida ükski -125kw, ega 125-155kw auto

11 mai - sauga TrackDay
Posted: 25 Apr 2008, 09:24
by K.Kotkas
kasparius wrote:Edit: ennustan veel natuke- alla 1:10 ei sõida ükski -125kw, ega 125-155kw auto

MM.. vaat OT foorumit. 1.06 on 140kW-ga täiesti reaalne.
11 mai - sauga TrackDay
Posted: 25 Apr 2008, 09:56
by Luman
Üldiselt võiks mingi reguleering olla küll selle koha pealt, et kuidas autosid rajale lasta. Nii läbisegi lastes võivad väga erineva kiiruse ja sõiduoskusega inimesed korraga rajale sattuda. Mina isiklikult küll eriti ei naudiks seda, kui peaks pidevalt kellestki mööda sõitma, või siis peegleid passima, et kiiremale jalgu ei jääks. Mõnus on ikka siis, kui saad muretult oma sõitu sõita

11 mai - sauga TrackDay
Posted: 25 Apr 2008, 10:08
by inz164
Luman wrote:Üldiselt võiks mingi reguleering olla küll selle koha pealt, et kuidas autosid rajale lasta. Nii läbisegi lastes võivad väga erineva kiiruse ja sõiduoskusega inimesed korraga rajale sattuda. Mina isiklikult küll eriti ei naudiks seda, kui peaks pidevalt kellestki mööda sõitma, või siis peegleid passima, et kiiremale jalgu ei jääks. Mõnus on ikka siis, kui saad muretult oma sõitu sõita

kuhu siis risk ja hasart jääb

11 mai - sauga TrackDay
Posted: 25 Apr 2008, 11:58
by Slicer
inz164 wrote:Luman wrote:Üldiselt võiks mingi reguleering olla küll selle koha pealt, et kuidas autosid rajale lasta. Nii läbisegi lastes võivad väga erineva kiiruse ja sõiduoskusega inimesed korraga rajale sattuda. Mina isiklikult küll eriti ei naudiks seda, kui peaks pidevalt kellestki mööda sõitma, või siis peegleid passima, et kiiremale jalgu ei jääks. Mõnus on ikka siis, kui saad muretult oma sõitu sõita

kuhu siis risk ja hasart jääb

Teeme ühisstardi

Enne seda aga 2 kiiret ringi ja tulemuste järgi paneme stardipositsioonid paika. Ning see järel korraga minek

Adrenaliin vemmeldab veres ja käed muutuvad higiseks... pealtvaatajatele müüme pileteid ja saame kulusid vähemaks

11 mai - sauga TrackDay
Posted: 25 Apr 2008, 12:02
by Luman
inz164 wrote:Luman wrote:Üldiselt võiks mingi reguleering olla küll selle koha pealt, et kuidas autosid rajale lasta. Nii läbisegi lastes võivad väga erineva kiiruse ja sõiduoskusega inimesed korraga rajale sattuda. Mina isiklikult küll eriti ei naudiks seda, kui peaks pidevalt kellestki mööda sõitma, või siis peegleid passima, et kiiremale jalgu ei jääks. Mõnus on ikka siis, kui saad muretult oma sõitu sõita

kuhu siis risk ja hasart jääb

Mulle piisab sellest riskistgi, mida tekitab üksinda auto piiride tunnetamine, mul pole seda vaja kümne teise inimese vahel teha. Ma ei tea kuidas teistega on, aga mina tahaks pärast enda autoga koju ka veel sõita ja seda mitte treileri peal. Sellest ka minu imelikud soovid.
11 mai - sauga TrackDay
Posted: 25 Apr 2008, 12:07
by inz164
miks autosport on huvitav
sest pealtvaatajad ihalevad näha avariisid

11 mai - sauga TrackDay
Posted: 25 Apr 2008, 12:18
by kasparius
K.Kotkas wrote:kasparius wrote:Edit: ennustan veel natuke- alla 1:10 ei sõida ükski -125kw, ega 125-155kw auto

MM.. vaat OT foorumit. 1.06 on 140kW-ga täiesti reaalne.
Kui auto on rinka jaoks settingus KONID,POWERFLEXID,madaldus ja kerge pill, millel tagavedu ja hea juht:) ei maksa unustada ka spetsiaalrehve. Siis on alla 70sek võimalik
Enamasti on ka 200kw autod seal 70-ndast sekundist edasi.
Aga ma hakkasin praegu seda mõtlema- PEAASI ET EI SAJA JÄLLE!
Lõpetan ennustamise selleks korraks:

11 mai - sauga TrackDay
Posted: 25 Apr 2008, 13:21
by Luman
inz164 wrote:miks autosport on huvitav
sest pealtvaatajad ihalevad näha avariisid

Samas väga nukker on neis ise osaleda.
11 mai - sauga TrackDay
Posted: 25 Apr 2008, 13:26
by E.T.
kuna ilmselt nii mõnigi kindlustusselts keeldub audru rinkal toimuvat võimalikku likluskahju hüvitamast, siis mingit ühisstarti ei toimu
millegipärast ma ka ei usu, et keegi omast taskust ntx lumani rajalt välja rammitud masina remondi oleks valmis omast taskust korvama täies mahus... või veel hullem, kui kellegi masin peaks üle kaela käima peale kokkupuudet ja siis masin mahakandmisele ning juhi tervis kahjustatud pikemas perioodis...
teadvustagem raja võimalikke ohte ja suhtugem neisse täie tõsidusega
tegemist on õppepäevaga.
kes tahab avariisid läheb ilmselt miskile romurallile
kes tahab õppida tuleb audrusse
11 mai - sauga TrackDay
Posted: 25 Apr 2008, 16:32
by Slicer
Ma vaatan, et paljud võtsid minu ütlemist tõe pähe

Ma ei julge oma Alfat isegi parklas kellegi lähedusse parkida, kartes mõlke... rääkimata siis ringrajal rallimisest koos teistega
