Pettumus Alfa 159

#31
...Jaan

501 rosso on värv mida ma alati imetlen kui näen, aga pole omale kunagi ihaldanud, ma ei tea, kas liiga tavaline? :oops: ...tõesti supervärv, aga kuna ma surfan igapäevaselt koos 105 seeria meestega internetiavarustes, siis väljend "too many red alfas" on mind mõjutanud ja kaalun tegelt sellist rariteetsemat värvingut nagu le mans blue, ehk meiekeeli helesinine ilma metallikuta, võisiis selline kergelt kuldne metallik, nagu minuoma tehasest tuli kunagi... võisiis... ikka punane :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ...igaljuhul midagi alfa listivaba ei leiuta, ikka need mis 72 aasta saadaval olid GT Veloce'l 2000



...et teemas püsida siis veelkord, et mulle 159 meeldib jälle natuke veel-veel-rohkem kui eile :lol: pettumusest juba asi kaugele arenenud



ps

vanakooli mehed kellel a'la 10 alfat seljataga on öelnud, et enivei mis värvi värvid, pärast on kindlalt see tunne, et krt, tglt ma ju tahtsin oopis vot seda teist värvi :) ...siit see siis tuleb, et peab muretsema rohkem alfasid, siis on mida värvida 8)

Pettumus Alfa 159

#32
need perekonnad ei oma oma vahel midagi sarnast (jõuallikas ei ole kriteeriumiks et 155 kunagi 75le paigaldatud mootoriga ühte ämbri topida!)
Suuruse järgi jäga merseedesi :) ABCDE, nagu kel kui suur riist püksides. Jama.


pfffffffffffffffff...... oehhhh....



räägime ehk marketingist? iga toodetav sõiduk paigutub teatud klassi, kus tal on teatud hulk konkurente onju?



seesama klass on määravaks eelkäija ning järglase jaoks onju?



Alfa klassid:

entry level

mid

mid-high

Coupe

Spider (mitte cabrio nagu teistel)

ning tegelikult on ka:

high level (siiani küll vaid Sei)

määramatu klassiga Junior GT

sportautod 8) nagu Montreal, RZ, 8C jms



uus sõiduk omab aasta peale toormise algust haruharva midagi eelmisest põlvest ning üle-eelmise põlve sõidukil ei ole reeglina midagi pistmist uue sõidukiga onju ? see on nüüd see koht, kus Alfa reeglit eirab (näiteks seesama boxer, mille üle siin nüüd lahingut lööme)

vaata näiteks bemme, audisid, MB, jaapanlasi (kellel muuseas vahetub tehnika tihtipeale ka ilma uue mudeli tulekuta) jne



ja muuseas Lancia Delta on Delta; Integrale't isiklikult Deltaks ei kutsu (mitte välimus ei ole see mis autole nime annab :wink: vaid pigem tehnika)



p.s. ma ei ole iial öelnud, et 145/146 on asjalik Alfa BTW

p.p.s. uus seep on sul samuti kahtlaselt ühte patta läinud :lol: selle loetelu ainsaks ühiseks jooneks on mootorid mis teatud mudelitel kattuvad

p.p.p.s. muuseas unustasid sa transaxle perekonnast 8C välja ning üldse unustasid klassikalise veoskeemiga sõidukid (kogu 105 seeria näiteks)
Tegelikult ma olen normaalne....

Pettumus Alfa 159

#33
.p.p.p.p.p.p.p.s.s.s

:D minu meelest annab sõidukile nime ikkagi marketingi- ja müügi osakond :P vabrik vuhib teha, disainiosakond kujustab, ja insenerid panevad ta kestma ja tööle (kui oskavad)... omanik vaatab mis raha sisse toob... kui seda teeb esiveoline siis nii juhtubki... ja MEIE oleme TURG kes paljus tingib neid TRENDE mis veolised on autod, mitmeliitrised, mis elektroonseid v auruga käivaid lisasid nad omvad jne... osaliselt muidugi neid suundi ka kujundatakse KUNSTLIKULT a sele teguri nimeks on MOOD.



igaks juhuks meenutan et auto on KAUP nagu lokirullid ja võileivagrill, mikroleineahi ja telekas, tolmuimeja ja tulirelv, alkohol ja söök, pangandus... jne kõik ASJAD mida saab raha eest on seda rohkem v vähem.



lihtsalt meie ühine joon on et me armastame tehislikult loodud objektidest autot kõige enam... ja just SEDA itaalia marki...



hoiam eoma kallimad siis likumas ja kasutame neid hoole ja armastusega, olgu ta siis kuhu iganes perekonda kuuluv.

Pettumus Alfa 159

#34
ah jaa terminoloogiast kah



autonduses olemas mudelite ja mootorite põlvkonnad ning perekonnad ja seeriad



(mudeli) perekonna all mõistetakse reeglina sel ajahetkel selle tootja poolt toodetavaid sõidukeid (näit. '91 33+75+164+spider, kus tegelikult ei ole ühelgi sõidukil teisega -peale mootorite- mitte midagi ühist)



põlvkonnad määratletakse just kuuluvusega autoklassi ( I ja III põlve 33 näiteks, mille seeria tegelikult muutus 901 vs 907)

mootorite puhul võetakse siis aluseks plokk-> iga samale plokile tehtud olulise modifikatsiooniga määratletakse uus mootori põlvkond (siinkohal Nord parimaks näiteks 40 aasta jooksul tehti ulatuslikke muudatusi, kuid minu sõiduki 2,0TS mootor on siiski põhimõtteliselt sama mootor, mis paigaldati esimesele Giuliale kuigi liitrivõimsus on "mõnevõrra" kasvanud)



siis on muidugi veel seeriad (105 näiteks), mis on sarnase tehnilise lahendusega kuid võivad kesta aastakümneid (Spider on siin heaks näiteks), samas võivad kuuluda erinevatesse autoklassidesse (162 seeria juures 90 ning SZ näiteks)



oponeerite ehk?



ja E.T.-ga 100% nõus :wink: see ei ole 145 süü, et ta sellisel ajastul sündis :lol: sellest hoolimata on ta Alfa 8) isegi kui ta ei ole "Päris" ega "Parim" - müüdi neid ju omajagu ning hallist massist eristub ta peaaegu :? hästi
Tegelikult ma olen normaalne....

Pettumus Alfa 159

#35
...doktor jätkake teemat :)



...kes tulevikku ei vaata see elab minevikuta :) ...meie tubli uus kaanetüdruk 8C on juba võitnud omale tiitli, kui uue ajastu algus alfale, nagu Tipo 33, tagasi eriti kõvade tegijate hulgas, ehk siis üks päris alfa jälle üle pika aja? :wink:



...alfa on sedavõrd jumalik bränd, niiet mina toetan seda/teda nii heal kui raskel perioodil- e minujaoks pole olmas päris ja mittepäris alfat... lõppkokkuvõttes on see lihtsalt mingite meeste business ju enivei

Pettumus Alfa 159

#36
L!



Nüüd mõistan su värvidilemmat, seda enam et oled disainiala inimene! Nii kuld metallik kui sinine tunduvad lahedad. Eriti kuld, seda enam et oli originaalis selline.



Aga sul on ju photoshop!



J



P.S.

Olen ka märganud kui palju värv auto disaini mõjutab. Toon mõned näited 164-st ja optikast. Kui punane ja tumesinine kõrvuti seisavad, siis mõjub tume heledast oluliselt väiksemana. Või kõrvutage näiteks ühevärviline 164 sellisega millel on pärlmutterhall alumine vöö - täiesti erinevad autod!

Kas olete märganud ka kui erinevalt mõjub must või mõnda muud värvi Alfa? Sageli on Alfadel mõned elemendid mustad, triibud v.m.s (75, 156, 164). Must Alfa on täiesti teine Alfa millel hakkavad mõjuma hoopis teised jõujooned. Samas, kas olete märganud et rosso punase Alfa tagatuled ei sära nii nagu tumeda või heleda Alfa tagatuled? Iga värv toob esile mõne disainielemendi või detaili erinevalt. Olen märganud, et on üsna võimatu leida mõni tehase poolt kavandatud ja Alfale sobimatu värv. Eriti peale Centro Stiles nähtu, kus kogesin MILLISE FANATISMI JA AKADEEMILISE TÕSIDUSEGA igale mudelile värve on valitud ja valitakse.

Pettumus Alfa 159

#37
J...nii see värvivärk tõesti toimib

ise olen alati eelistanud musta, kuna "pakib" auto kuidagi mõnusalt kokku... aga photoshopi pole eriti vaja kasutada, kuna mul on sadades (või tuhandetes) pildimaterjali ja igast gtvde värvidest pilte küllaga, seetõttu on hea valida ja muidugi näiteks postitada mõnda välisfoorumitesse a'la "palun pange pilte 72 gtv kõik originaalvärvid" ja tuleb niimis kolinal fotosid üle ilma :)

...siin näiteks üks shot austraaliast, gtv mis on 1:1 sama mis mul vist tuleb ehk siis: lemans blue, momo vegas, brown leather... siukse pildimaterjaliga on hea otsustada :wink: ...st et sellist ju tahaks küll :)



http://www.hot.ee/freakyhouse/lemansblueGTV.jpg

Pettumus Alfa 159

#39
no okei, aga vaidlus oligi selles et 145/6 ei oma peale mootorit alfasud/sprint/33 kampaga midagi sarnast ja "feeling" on nendel autodel VÄGA erinev, no aint et jah röökiv boxer jäänd :) kas on mul õigus? :wink:



"Alfasud -> Sprint -> 33 1,2,3" on idee evolutsioon, ühel tehnilisel baasil kasvatatud autod. Nagu "guilietta -> 75" on tehniliselt üks idee :)
Last edited by ar2r/33 on 20 Nov 2006, 17:31, edited 1 time in total.

Pettumus Alfa 159

#40
ar2r/33 wrote:no okei, aga vaidlus oligi selles et 145/6 ei oma peale mootorit alfasud/sprint/33 kampaga midagi sarnast ja "feeling" on nendel auted VÄGA erinev, no aint et jah röökiv boxer jäänd :) kas on mul õigus? :wink:


vaidlus oli sellest, et 145 on viimane Sud'i järglane (ehk siis esiveoline entry-level mudel, mida käitab boxermootor) kui see on OK siis enam ei vaidle :lol:
Tegelikult ma olen normaalne....

Pettumus Alfa 159

#41
"guilietta -> 75" on tehniliselt üks idee


täpselt samuti on 156->159 sama idee kurbmänguline edasiarendus (ooh jõudsin ringiga teemasse 8) )



jääb vaid loota, et 159/brera GTA saavad olema pigem 2000GTA edasiarendus, kui 156GTA oma



ts@tegelikult õudsalt ootab V6BT versiooni ükskõik milliselt Alfalt (mootor ise pidi kuuldavasti juba pea 10aastat riiulil tolmuma :lol: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Pettumus Alfa 159

#43
ar2r/33 wrote:147/156gta vist ei ole halb tehnika? :roll:


tehnikal pole häda midagi-> lihtsalt veovalem võiks enamat pakkuda (tegelt oleks võinud ju riiulisse Q4 järgi sirutada :evil: )



:D aga 8C näol on nagu vaikselt juba uut tuult tunda, isiklik tagasihoidlik arvamus on, et GTA-d lihtsalt ei lubatud Q4 versioonis toota kuna see oleks maserati nadisse seisu jätnud :arrow: Alfa ei oleks kindlasti piirdunud vaid 184kW-ga (esiveolise "laiatarbe" auto puhul pole nagu jälle rohkem mõtet pumbata) ; meenutuseks 3,0 24V V6 mis suutis maksimumis 171kW välja anda võrreldes 12V 3,0 oma tippversioonis saavutatud 154kW-ga



kuna 159/brera käsutuses siiski on juba 3,2V6 ning q4, siis :twisted: ootame parimat
Tegelikult ma olen normaalne....

Pettumus Alfa 159

#44
Okei, et punkti teemale panna ütleme paljud on nõus, et 145/6 mudelid on kõige ebaõnnelikud (juhitavus+dünaamika poolest) ajavahemikus 80s-90s.

Alfasud oli "car of the 70s" ja "best cornering car" omal ajal. "Järglane" läks oma eelkäiast liiga kaugele (halvas mõtes) :) et end tema sugulaseks nimetada.