Page 3 of 5

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

Posted: 26 May 2012, 15:17
by kallurautojuht
mul on ka carbon look keskkonsool :icon_problem:

äkki on ka ningi eriline

karbilaiendid olid ka, aga viskasin minema üks oli ostes katki ja... ja ma ei teagi miks ma nii tegin.

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

Posted: 26 May 2012, 19:58
by alfahoolik
janar_t wrote:See oli vist vähe madalam ja jäigem vedru, karbilaiendid, 16 tollised veljed, tumeda taustaga kellad ja Recaro istmed. Ja võib-olla, et veel midagi :icon_think:. Ahjaa, carbon-look keskkonsool ka.
Need asjad silma hakkavad jah.

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

Posted: 29 May 2012, 10:00
by alfahoolik
Kui suure lõtku peaks klapisäärele jätma?

Tahaks teada mis mõõdus hõõritsa peaks juhtpukside freesimiseks hankima. Klapisääre diameeter on 7mm.
Malmist puks eriti temperatuuriga mängida ei tohiks.

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

Posted: 03 Jun 2012, 21:47
by alfahoolik
Kolvirõngad olid terved ja kinni ei olnud. Samuti ei olnud saaledele midagi teinud.
Image
Image

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

Posted: 05 Jun 2012, 13:57
by alfahoolik
Plokikaas 70 EUR - lihvimine, juhtpukside vahetus, klappide lihvimine.
Image
Kodukootud nukalukustid.
Image

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

Posted: 05 Jun 2012, 14:38
by janart
:icon_thumbup:

Kus sa kaanega käisid?

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

Posted: 05 Jun 2012, 20:28
by alfahoolik
Lihvis tuttav ja klapid tegi mingi kohalik härra, Lõuna-Eestis tuntud tegija.

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

Posted: 06 Jun 2012, 13:05
by kallurautojuht
oi kurja kuidas himmad on üles läinud :icon_roll: vanasti maksis opeli 2.0 kaase lihv ca 300 eek.


Aga tundub et oled mu saadetud nuka pukkide jooniseid kasutanud :icon_thumbup:
Jõudu ja jaksu, suure töö oled ette võtnud!

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

Posted: 06 Jun 2012, 13:56
by alfahoolik
kallurautojuht wrote:Aga tundub et oled mu saadetud nuka pukkide jooniseid kasutanud
Olid suuresti abiks ja need joonised.

Homme tuleb viimane jupp kohale ja õhtul lootust käivitada.

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

Posted: 07 Jun 2012, 12:56
by cyber
kallurautojuht wrote:oi kurja kuidas himmad on üles läinud :icon_roll: vanasti maksis opeli 2.0 kaase lihv ca 300 eek.
A kui nüüd lugeda, et see ei olnud vaid lihv vaid ka pukside vahetus ja klappide lihv, siis on ju lausa muidu saadud..:P

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

Posted: 07 Jun 2012, 21:14
by kallurautojuht
njaa siis küll

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

Posted: 07 Jun 2012, 22:07
by alfahoolik
Tiksub.
Nonii, low signal from air flow meter. Seismisega ära surnud?

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

Posted: 08 Jun 2012, 23:00
by kallurautojuht
kontrolli ühendust ja pese brake cleaneriga seda anduri otsa. Mul bensukal aitas.

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

Posted: 09 Jun 2012, 02:13
by alfahoolik
Korras juba, võtmega mängimine ja korduv lahtiühendamine aitas.

Kui kedagi peaks huvitama hüdrotõukuri sisu...
Image
väga lihtne lahti võtta ja ära puhastada. Soovitan töö ette võtta, kui midagi klõbiseb, auto käib endal nüüd küll palju vaiksemalt. Pealegi kui peale mootori remonti ilma õlist tühjendamata tagasi panna, võib osad klapid veidi lahti suruda(kui ei pane samasse pessa tagasi või klapisäär on tänu klapi soveldamisele tõusnud).Õli sealt iseenesest väljuda väga ei taha.

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik

Posted: 09 Jun 2012, 13:50
by Jan1
Muuseas, sellel sisemisel kolvil on soovitav see otsas olev plekk ära võtta. Seal on üks pisike vedru ja kuul, mis kipuvad mustast õlist ära paakuma ja on üheks mittetöötamise põhjuseks.