Page 3 of 5
					
			
				AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
				Posted: 26 May 2012, 15:17
				by kallurautojuht
				mul on ka carbon look keskkonsool :icon_problem: 
äkki on ka ningi eriline
karbilaiendid olid ka, aga viskasin minema üks oli ostes katki ja...  ja ma ei teagi miks ma nii tegin.
			 
					
			
				AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
				Posted: 26 May 2012, 19:58
				by alfahoolik
				janar_t wrote:See oli vist vähe madalam ja jäigem vedru, karbilaiendid, 16 tollised veljed, tumeda taustaga kellad ja Recaro istmed. Ja võib-olla, et veel midagi 

. Ahjaa, carbon-look keskkonsool ka.
 
Need asjad silma hakkavad jah.
 
					
			
				AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
				Posted: 29 May 2012, 10:00
				by alfahoolik
				Kui suure lõtku peaks klapisäärele jätma?
Tahaks teada mis mõõdus hõõritsa peaks juhtpukside freesimiseks hankima. Klapisääre diameeter on 7mm.
Malmist puks eriti temperatuuriga mängida ei tohiks.
			 
					
			
				AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
				Posted: 03 Jun 2012, 21:47
				by alfahoolik
				Kolvirõngad olid terved ja kinni ei olnud. Samuti ei olnud saaledele midagi teinud.
 
					
			
				AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
				Posted: 05 Jun 2012, 13:57
				by alfahoolik
				Plokikaas 70 EUR - lihvimine, juhtpukside vahetus, klappide lihvimine.
Kodukootud nukalukustid.
 
					
			
				AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
				Posted: 05 Jun 2012, 14:38
				by janart
				:icon_thumbup:
Kus sa kaanega käisid?
			 
					
			
				AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
				Posted: 05 Jun 2012, 20:28
				by alfahoolik
				Lihvis tuttav ja klapid tegi mingi kohalik härra, Lõuna-Eestis tuntud tegija.
			 
					
			
				AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
				Posted: 06 Jun 2012, 13:05
				by kallurautojuht
				oi kurja kuidas himmad on üles läinud :icon_roll:  vanasti maksis opeli 2.0 kaase lihv ca 300 eek.
Aga tundub et oled mu saadetud nuka pukkide jooniseid kasutanud :icon_thumbup: 
Jõudu ja jaksu, suure töö oled ette võtnud!
			 
					
			
				AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
				Posted: 06 Jun 2012, 13:56
				by alfahoolik
				kallurautojuht wrote:Aga tundub et oled mu saadetud nuka pukkide jooniseid kasutanud  
Olid suuresti abiks ja need joonised.
Homme tuleb viimane jupp kohale ja õhtul lootust käivitada.
 
					
			
				AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
				Posted: 07 Jun 2012, 12:56
				by cyber
				kallurautojuht wrote:oi kurja kuidas himmad on üles läinud :icon_roll:  vanasti maksis opeli 2.0 kaase lihv ca 300 eek.
A kui nüüd lugeda, et see ei olnud vaid lihv vaid ka pukside vahetus ja klappide lihv, siis on ju lausa muidu saadud..

 
					
			
				AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
				Posted: 07 Jun 2012, 21:14
				by kallurautojuht
				njaa   siis küll
			 
					
			
				AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
				Posted: 07 Jun 2012, 22:07
				by alfahoolik
				Tiksub.
Nonii, low signal from air flow meter. Seismisega ära surnud?
			 
					
			
				AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
				Posted: 08 Jun 2012, 23:00
				by kallurautojuht
				kontrolli ühendust ja pese brake cleaneriga seda anduri otsa. Mul bensukal aitas.
			 
					
			
				AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
				Posted: 09 Jun 2012, 02:13
				by alfahoolik
				Korras juba, võtmega mängimine ja korduv lahtiühendamine aitas.
Kui kedagi peaks huvitama hüdrotõukuri sisu...
väga lihtne lahti võtta ja ära puhastada. Soovitan töö ette võtta, kui midagi klõbiseb, auto käib endal nüüd küll palju vaiksemalt. Pealegi kui peale mootori remonti ilma õlist tühjendamata tagasi panna, võib osad klapid veidi lahti suruda(kui ei pane samasse pessa tagasi või klapisäär on tänu klapi soveldamisele tõusnud).Õli sealt iseenesest väljuda väga ei taha.
 
					
			
				AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
				Posted: 09 Jun 2012, 13:50
				by Jan1
				Muuseas, sellel sisemisel kolvil on soovitav see otsas olev plekk ära võtta. Seal on üks pisike vedru ja kuul, mis kipuvad mustast õlist ära paakuma ja on üheks mittetöötamise põhjuseks.