Esimeste ülemiste õõtsade kääksumine on selliste ilmadega asi, millega tuleb lihtsalt ära harjuda vist. Üle lamavate politseinike sõitmisel on see igaljuhul 80%-l juhtudest garanteeritud. Võid proovida pukse mõne kummisõbraliku määrdega määrida, ehk on abi (siin näiteks on seda häda kirjeldatud:
http://alfa156.net/tech/wishbone.html). Lisaks, kui kindel oled paigalduse kvaliteedis - selles, et kõik poldid värgid said pingutatud alles siis kui auto nelja rattaga maas oli (et sul puksid 3000 kildiga läksid) ja näiteks alumist õõtsa amordi küljest ülemise õõtsa otsas rippudes lahti ei kolgitud (ülemised šarniirid)?
Kolinad. Eesmised stabikapuksid on vahetatud? 156-l on need ees sellised, et kui tekib imepisike lõtk, on kohe kolin järel. Pane polüuretaanid (Powerflex, Superflex, Strongflex - kõik pealtnäha suhteliselt sama kvaliteediga kraam). Siis on vaikus pikemaks ajaks majas ja ei maksa need ka suurt midagi. Endisel 156-l sain puksid ja installi Pilotis vist isegi vähema kui 1000 vana rahaga tehtud. Ehk härra ts kommenteerib, kuidas need kestnud on.
Teine asi mis kohe pähe tuleb ja 156-l koliseda võib on roolilatt ja/või sisemised rooliotsad. Kui arvestada, et too auto on noore kuti käest pärit, kes eriti ette ei vaadanud, kust läbi lajatas (nähtud), poleks viimane variant eriti asi, mille üle imestada

. Koliseda võivad veel amordid, stabikavarraste otsad ja teoreetiliselt supportid (esimestel klotsidel on fiksaatorid alles?). Summuti ei käi kusagile vastu ja igasugused soojust peegeldavad plekid põhja all on kinni (kuigi need plekivad kipuvad pigem teatud pööretel resonantsist plärisema kui kolisema)? Pagassis ei ole midagi, mis aukudes rõõmsalt näiteks mööda varurattakoobast ringi hüppaks?
Veermikuosade tootjatest. Võta eparts.ee kataloog lahti ja tsekka sealt sillaosi. Neil on üsna hea featuur, mis näitab varuosa juures enam-vähem ära selle kvaliteediklassi (Ec - odav :icon_censored:, M - keskmise kvaliteediga, Pr - pigem kvaliteetne osa). Saad selle järgi enam-vähem pildi ette, et mis nagu võiks kõlvata ja mis mitte.
OE-tootja on/oli 147/156/GT-l TRW. Kui sul õnnestub nende kraami saada, siis võta. 166-le igaljuhul ei saanud ma möödunud suvi mitte midagi. Väljamaa foorumi juttude järgi on TRW oma sillaosade tootmise ära lõpetanud ja ainult pakendab nüüd mingil määral teatud markide sillaosi (disclaimer: kontrollimata fakt).
Ja enne kui auto metallihunti viid, tule paku mulle, võtan ta kilohinnaga ära
