Auto Teemaline Suvaline Pläma

#301
TS - kas ma tohin sind aastal 2008 paluda abijõuks rajale?



kõigile 4 etapile...



planeeritud pere juurdekasv juunis piirab proua tegevusi ja päris üksi ma hakkama ei saa ...

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#308
jama jutt. fuel cut on täiesti tervete ja adekvaatselt töötavate andurite tulemus, sealjuures soovitud tulemus. Ikka selleks, et sa (nii) lihtsalt oma pada puruks ei laseks lõputult survet kruttides.

suvises seades auto produtseerib sügisel-talvel väga kergelt selle fuel cut-offi. ja ma ei räägi siin mingitest ulmerõhkudest, tehase poolt paika pandud 1.3-1.4 bari kõigest..;) Tavaliselt asi sinna küll ei jõua, sest vahepeal istuv aju poolt juhitav klapp laseb 0.8-0.9 juures juba WG lahti. MBC on muidugi eelduseks, et neid cut-offe kätte saada..:P või siis kinnikiilund WG

Ma ei leia hetkel seda kohta üles saabnetist, aga meil härrased on piisavalt testinud seda temperatuuri ja boosti värki.Mälu järgi oli +-10C ~+-0.1bari, mitte küll päris lineaarselt ja igavesti, mingi talutav temperatuurivahemik oli....



Aga süsihappegaasiga härma lastud IC ajab auto täitsa metsikuks kätte..:)



PS. see on siin minu mõneaastase turbo SAABi kogemuste ja foorumimaterjalide põhjal. Teiste autode puhul võib siin piisavalt erinevusi olla.

PPS. Probe õige nimetus võiks olla Probeda... ;) Täiesti mõttetu auto..:P Kunagi lähikonnas üks GT on olnud...
E.T. wrote:kusjuures f-cut on sita häälestuse (mõne pekkis ühenduse, anduri vms) mitte klimaatiliste iseärasuste tulemus


suvel kui on jubedat rebimist vaja siis alkoholi jahuti peale ;) kohapeal võib ka kuiva jääga asja ajada ;)
Eesti Saabiklubi ja foorum

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#309
eeee ja ääää

hakkab peale



kinnikiilunud wg... kinnikeeratud see...



ühesõnaga sedistus ikkagi kutsub asja esile... mitte KLIIMA !





:D ja üldse... tavaliselt jääb WG lahti v lendab sisemise WG puhul see klapp sealt üldse kati poole...



ning kui juba Fcut siis ikka kibekähku seadistama... see ei ole normaalne!

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#310
hakkab peale jah... :)



kinnikiilunud WG-sid on enne nähtud ja nähakse veelgi.



Tegelikult räägime sama asja, lihtsalt teisest nurgast. Seadistus tehakse vastavalt oludele, olude muutus aga tingib vajaduse seadeid muuta..:) Mina näitan ikkagi KLIIMA suunas. kliima on "olud". Vajadus muuta sõltub sellest, kui piiri peal sa oled oma seadetega.



Loomulikult ei teki taolisi asju tehaseseades asjaga, Ega autotehase insinöörid idioodid ka pole, nemad peavad kõik ilusti sellisena tegema, et see võimalikult kaua kestaks. Mina oma vanaema seades turboautoga ei tunne seda vahet eriti, härrased, kes 2 korda kõrgema rõhuga sõidavad, tunnevad väga hästi.
Eesti Saabiklubi ja foorum

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#311
:lol:



loe ja imesta 8)



räägite küll samast asjast. Ehk siis tehaseseades korralikult toimiv mootor ei ei hakka mingitel tingimustel (v.a. vee all) kuidagipidi teistmoodi toimetama :wink:



kui keegi on sinna mitmekordse rõhu kaela keeranud on, alles siis tuleb jutuks seadistamine ->mis "meeldivatel" sõidukitel toimub vastavalt oludele nii salongis, kapoti all kui ka veermikus (sõltuvalt siis otstarbelisest kasutamisest) :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Auto Teemaline Suvaline Pläma

#315
Kas keegi moderaatoritest ei tahaks kõrvitsa jutule uut teemat teha. Teinekord täitsa huvitav lugeda...hakka siis otsima pläma alt...
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT