jama jutt. fuel cut on täiesti tervete ja adekvaatselt töötavate andurite tulemus, sealjuures soovitud tulemus. Ikka selleks, et sa (nii) lihtsalt oma pada puruks ei laseks lõputult survet kruttides.
suvises seades auto produtseerib sügisel-talvel väga kergelt selle fuel cut-offi. ja ma ei räägi siin mingitest ulmerõhkudest, tehase poolt paika pandud 1.3-1.4 bari kõigest..

Tavaliselt asi sinna küll ei jõua, sest vahepeal istuv aju poolt juhitav klapp laseb 0.8-0.9 juures juba WG lahti. MBC on muidugi eelduseks, et neid cut-offe kätte saada..

või siis kinnikiilund WG
Ma ei leia hetkel seda kohta üles saabnetist, aga meil härrased on piisavalt testinud seda temperatuuri ja boosti värki.Mälu järgi oli +-10C ~+-0.1bari, mitte küll päris lineaarselt ja igavesti, mingi talutav temperatuurivahemik oli....
Aga süsihappegaasiga härma lastud IC ajab auto täitsa metsikuks kätte..
PS. see on siin minu mõneaastase turbo SAABi kogemuste ja foorumimaterjalide põhjal. Teiste autode puhul võib siin piisavalt erinevusi olla.
PPS. Probe õige nimetus võiks olla Probeda...

Täiesti mõttetu auto..

Kunagi lähikonnas üks GT on olnud...
E.T. wrote:kusjuures f-cut on sita häälestuse (mõne pekkis ühenduse, anduri vms) mitte klimaatiliste iseärasuste tulemus
suvel kui on jubedat rebimist vaja siis alkoholi jahuti peale

kohapeal võib ka kuiva jääga asja ajada
