Stellantise (PSA+FCA) üks esimesi samme on hakata Alfa Romeoga kiiremas korras tegelema, sest praegune tegevus on tõsiselt jätnud soovida. Kahjuks tuleb hüvasti jätta (vähemalt praegu) igasuguste eriprojektidega ning keskendutakse maasturitüüpi sõidukitele (Euroopas 45% turuosa SUVidel). Tonalega vist pea igaüks kursis. Jagab paljuski Compassiga, sai just hiljaaegu pistikut katsetada (4wd, 240hp) ning polnud üldse halb. Uus pisike maastur ei pruugi kõigi meelest Alfa olla, sest ehitatakse PSA CMP platformile (208,2008,Corsa,Mokka,C4,DS3) ning kokku hakatakse laduma Fiati Poola tehases. Senimaani õnneks PSA suutnud kõik tooted (erinevalt Seat/Skoda) disainida erinevaks ning vähemalt mootoritele etteheiteid väga pole. Kuna elektrisuutlikus, siis saab sellest esimene Alfa Romeo EV. Stelvio ja Giulia disain saab pisut värskust juurde, põhilised muudatused seotud mootoritega seoses Co2ga (võetakse kasutusele Mild Hybrid).

Lootus on lollide lohutus aga sureb ikka viimasena, siis ehk nüüd kui lõpuks on suur ühinemine tehtud, võetakse Alfa Romeo ka käsile. Kuna grupi sees on DS otsene konkurent, siis keeruline uskuda, et mõlemad jäetakse tulevikus alles.