Mure 166-ga

#48
Mul endal sama mure, küll aga 156-ga. See vaakum uriseb aga akut tühjaks küll ei ime, ei saa ju voolu võtta kui juhet taga ei ole. Pole siiani aru saanud milles jama on, igastahes hommikuks aku kottis.
EDIT: su masinal aasta aega vana aku peal, see peaks kindlasti elus olema.

Mure 166-ga

#50
Ma hakkan nädalavahetusel lahkama mis seda akut tühjaks imeb ja siis ma vaatan selle vaakumi ka täpsemalt üle, hetkel lihtsalt juhe tagant ära tõmmatud. Samas kuni -15 kraadini polnud probleemi, madalama temperatuuriga hakkasid probleemid.

Mure 166-ga

#52
Uurisin täna seda voolu kadumist. Ilm nii "soe" et asi toimib perfekselt. Vaakum ei urise peale seisma jätmist ja aku ka seistes tühjaks ei jookse. Karta on et mingi relee oli kinni külmunud ja tekitas sellist jama. Samas kui sa leiad midagi siis anna teada, ma saan enda masinal ka üle kontrollida.
Edit: eelmine talv suurte külmadega toimisid mõlemad masinad korralikult, mingit kala vooludega ei olnud.

Mure 166-ga

#55
Selle kirjelduse peale ma arvan, et Sa ei taha panuseid :|

Ma ei ole küll diisliinimene aga niipalju tean, et diiselmootor terve olles üldiselt lambist välja ei sure :roll:

Juhul, kui Sul mingi ime läbi ei andnud saba etteandepump (166 puhul on kuulda, et ilma selleta alla poole paagi olevast kogusest enam midagi kätte ei saa) või ei saanud küte otsa (diislil ei ole üldse võimatu, et tõmbab õhuluku vahele ka survega ) siis ei ole tegu just väga positiivse tulemusega

aga loodame parimat :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Mure 166-ga

#57
Filter umbes täpselt aasta tagasi vahetatud.
Kui küte otsas siis uuesti kütte üles saamisega probleeme ei ole, põhimõtteliselt käivitub hetkega, kuigi jah võtsin enne filtrit vooliku lahti ja lasin kütte üles.
Panustaks vända andur või nuka andur, neid vigasid diagnost näitab ja siis on üks andur pumba küljes, seda diagnost ei näita. Need on 3 põhjust miks ta lambist välja võib surra ja siis veel mingi pistiku ühendus, kuigi siis ei tohiks pihusti tuli põleda.

Mure 166-ga

#58
:icon_shifty:

õige- tegemist on ju veidi keerulisema diisliga- asendianduri viga oleks üliloogiline aga see ei tohiks ilma hoiatuseta juhtuda.

Pistikuühendusega võib tuli põlema küll jääda (kui on tegemist olulise anduri või releega- mida süsteemist ei leita)
Tegelikult ma olen normaalne....

Mure 166-ga

#59
Kui nüüd järgi mõelda siis võib lisada nimekirja ka lati anduri. Need on 4 andurit ilma milleta ta tööle ei lähe ja pihusti tuld näitab. Ülejäänud andurid ei tohiks segada mootori käivitamist.