Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#46
Seis selline, et auto saab liikuma järgmine nädal kuna töökojas paar asja pooleli mis vajavad lõpetamist.

Kaua oodatud originaal varuosad otse tehasest. Kokku siis kogu krempel 3003.-
Image
Sai soetatud ka väike abivahend juhuks kui pikem ots tundmatusse ette peaks juhtuma. 2600.- HV Foorumist kasutaja Voro, julgen soovitada mees tunneb asja ja ka hinnad on mõistlikud.
Image
Ja siis üks paar ilusaid valgeid tiiva suundi 95.- Autoladu.ee ja valged ledid parktuledesse 35.- CarStop.
Image

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#48
Kuna ma suht algaja selle koha pealt ja see mul esimene siis uurisin ja puurisin ja soovitati seda. Sellel ka nyyd peal eelmine nädal välja tulnud kaardid. Kogu euroopa. Eestit pidi uus kaart katma 99% juba. Ja tarkvara on ka tom tom go 750 oma peal. Tegu uue aparaadiga, aga HV kasutaja Voro oli eelnevalt koik ära uuendanud. Andis tasuta veel mälukaardi kaasa, kuna see uus kaart sisemälllu ära ei mahtunud ning ka gps,i koti sai tasuta juurde. Temalt saab ka Garminit ja muud huvitavat. Hinnad ka väga moistlikud. Ning saab nii uut kui kasutatud kraami. Mina ostsin uue kuna uuel 1.a garantiid kasutatud asjale annab ta 6.kuud omapoolset garantiid. 300.- eest uuendab ka kaarte jne.
Viisin just varuosad ka töökotta ja jän siis konet ootama mil järgi voib minna, aga jah nähtavasti järgmisesse nädalasse jääb see.

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#49
:offtopic:

aga... TomTom on täiesti piisav kui liigelda tsivilisatsioonis (ehk siis linnad, asulad maanteed jms on täiesti olemas)

garmin'i kaardil see eest on suur pluss, kui asfaldilt lahkuma pead-> seal on ka nn külateed jms paremini olemas (pluss veel see, et isegi kui teed ei ole, siis koordinaatide järgi juhatab see lahkelt edasi (samas kui TomTom ütleb, et oled kohal siis kui tee lõpeb)

Seega- kuna oled Alfaga siis vabatahtlikult metsa ei kipu ning :wink: kui juba oled tee äärse sattunud, siis on navi käsud kõige väiksem asi, mille pärast muretseda :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#52
Ja ta liigub taas! 8) Sidur tahab veel pisut õhutamist, kui seisnud ja rooli hüpata peab kolm neli korda pumpama, et algul käik sisse läheks ja siis edasi läheb juba libedalt, aga kuna alles täna õhtul 7 ajal auto kätte sain siis jääb see õhutamise teema homseks.

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#53
Hetkel siis natuke alla 100km sõidetud, sidur hakkab juba mõistlikuks muutuma, homme veel töökojast läbi ja laseb viimase õhu kah välja. Kas uue alfa märgi ette ja taha saab ainult esindusest? Või on veel mõni koht?
Image
Image

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#55
Miskipärast oli jah parem tagumine teist masti, kuigi pagasnikus oli 4jas õiget masti rehv olemas, ja kuna see parem tagumine mis teist masti ka tühjaks jookseb aegamisi siis lasen selle õige rehvi sinna velje peale visata.

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#57
Hetkel siis jälle uus mure mis vajab lahendamist ja milles ainult ennast süüdistada võin. Auto saades öeldi, et kässar kipub peale jääma. Trossid kinn. Neid sai kahe mehega sikutatud ja õltatud nng hakkasd liikuma, samas pidi see ajutne lahendus olema ja oleks pidanud uued trossid tellima. Nüüd siis tulemus käes, tagumised pidurid jäid peale. Sain kodu eest libeda pealt suure tee peale ära lohstatud saba. Asfaldi peal tegi nõksaka nau läksid pidurid lahti ja auto veeres kenasti, aga ma ei tea miks tekkis peale umbes 1km pikkust proovisõitu isu minna välja pidureid vaatama ja mõlemad tagumised kettad hõõgusid. Need olid tõesti nii punased, et jäi mulje nagu oleks ketas juba "vedel" rauamaak. :icon_thumbdown: Eks tuleb lammutama hakata ja siis selgub ega kuumus suporteid ära ei tapnud. Klotsid ja käsika trossid tulevad 100% uued. Ketaste olukorda näeb homme valges. Loodan, et midagi muud ära ei keetnud see kuumus.

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#59
:icon_hi:

kui pidurid peale jäävad, siis saab pihta ketas, mis kipub vett saades kõverduma - edasi on lihtne- rattalaagritest keedetake määre välja, piduriveedelik kuumeneb üle ja tapab ära supporti mansetid...

rohkem ei tohiks suust miskit juhtuda :wink:

ehk siis kontrolli üle, et pidurid ei leki ning ratas ei "kõriseks" [ma ei ole eriti osav kuiva laagri hääle kirjeldamisel] aga kindlasti ära kasuta peale tagasiandmist (surud tangide vms-ga käsipiduri hoovad tagasi) käsipidurit enne remonti ja jumala eest- ära sellises konfiguratsioonis eriti pikalt liigu :icon_angel:
Tegelikult ma olen normaalne....