Page 4 of 5
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 11 Jun 2012, 11:15
by alfahoolik
Mul endal olid tõukurid suhteliselt puhtad, ei hakkanud kõikidel klappi lahti kiskuma, leotasin lihtsalt bensus, suruõhuga üle, kontrollisin nõelaotsaga kuuli liikumist ja puhkudes kuulklapi sulgumist/avanemist.
Ma ei jaga ikka välja mismoodi ME3.1 ennast paika kalibreerib, akuklemm maha ja käima siis töötab nagu rolex, saab ööpäeva seista siis krutib segu ära, jõnksutab rahulikult sõites madalatel pööretel, ebasujuvad käiguvahetused ja ebaühtlane tühikäik. Akuklemm maha siis jälle OK. Ei tea kas on mälu aastatega kehvaks jäänud.
Tuleb vist niikaua taguda kuni selge on. ::itpnt::
Ei tea kuidas esindus uut MAF´i õpeatab?

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 05 Sep 2012, 12:17
by alfahoolik
Nonii.
Tekkis probleem, vahele jätmine tühikäigul ning mootori pöörete langemine ülimadalale pidurdades.
FES taha, lambda graafik oli katkendlik.
Sai masin uue Magneti Marelli lambda ja ECU reseti, mõned nädalad muretut sõitu ja jälle probleem tagasi. Kui Lambda tagant ühendada siis asi töötab ühtlaselt, kuigi õrna bensulõhnaga summutist.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 05 Sep 2012, 12:21
by ts
vaata kontaktid üle

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 06 Sep 2012, 12:35
by alfahoolik
Pole ühenduse viga.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 06 Sep 2012, 15:37
by ts
sellisel juhul pakuks teist poolt (TB, EGR vms mis on võimeline lamda hulluks ajama) vaevalt, et Sul kuskil ahelad nii tuksis on, et andurile pinget annavad?
millalgi olen sarnaste sümptomite puhul kuulnud ka seda, et summutiühendusel oli roostet rohkem, kui metalli ja lamda lihtsalt ei saanud massi ning see muutis toimetamise väga kaootiliseks (see muidugi eeldab seda, et Sul on kuskil eespool mingi "ilus" külasepa poolt tehtud keevis)
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 06 Sep 2012, 18:46
by alfahoolik
Avastasin karteri tuulutuse voolikus õhulekke, paikan ära, vaatan mis teeb. Kõige lollim on see, et auto ise ei saa aru, et tal midagi viga, aju enesediagnostika funktsioon on enamike vigade puhul ikka suht kasutu. Räägitakse küll, et Alfa on pirtsakas, aga põletab igasuguse kontsentratsiooniga küttesegu. :icon_thumbup:
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 23 Oct 2012, 21:53
by alfahoolik
Probleem käivitusega. Miinuskraadidega ei võta starterit kohe järgi, tuleb mitu korda lülitada või hoida võtit pikalt käivitusasendis. Sealjuures ei tumene ka armatuurivalgustus, justkui ei jõuaks vool kohale. Ilmselt pole tegu starteri solenoidi külmumisega, sest armatuuris tulesid tuhmimaks ei tõmba. Kas on vahepeal veel mingi relee mis võiks külmuda või ei lase mingi selespeedi anomaalia mootoril käivituda(külma õliga ei lahuta koheselt sidurit vms)?
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 24 Oct 2012, 11:14
by ts
külm ei tohiks starterit kohe üldse mitte mõjutada - pigem panustaks mingile "random errorile"
vaata või lase vaadata üle tõmberelee ja mootori mass (õhkõrn võimalus muidugi on, et seal mingi jäätumine kuskil rolli mängib)
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 03 Nov 2012, 13:07
by alfahoolik
Lambda ja õhu väärtused õhulugeja lahti:
Õhulugeja järel:
Kõik mõõdetud tühikäigul 800-900 rpm.
Kuskil on mingi kala. Kui maf tagant võtta muutub lambda ilusaks. Kahjuks ei tea palju normaalne väärtus tühikäigul on, kuskilt jäi silma, et 14-15 kg/h. Samas aju pakub ilma andurita esimesel graafikul olevat väärtust.
Heitgaasid muutuvad mootori soojenedes auravaks/halliks - ilmselt tohutu veeaur mida kat toodab hapusid gaase ümber töödeldes. Kui maf tagant võtta kaob toss vaikselt ära, ebaühtlase töötamise hinnaga.
Peaks kellegi kindlalt töötavat õhulugejat proovima

Kahte erinevat lambdat olen juba proovinud, mõlemad annavad ühendatud mafiga väga imeliku graafiku.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 05 Nov 2012, 13:35
by alfahoolik
Tubli 15l/100km maanteesõiduga pole paha.
http://www.fuelsaver-mpg.com/simple-map-maf-enhancer
See skeem ka ei töötanud, kui natuke kruttida viskab signal low kohe. Peaks veel korra proovima väiksema potekaga.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 06 Nov 2012, 17:43
by alfahoolik
Kõige loogilisem on ikkagi, et mõlemad proovitud lambdad nässus, kuna väljundpinge jääb alla 100mv ja segu rikas. Korras zirconia lambda peaks andma rikka segu puhul 1v lähedast pinget. Teine võimalus on, et kuskil lambda ahelas on lühis. Samas kui o2 lahti ühendada annab aju väärtuseks keskmise 437, pihustamisaeg samuti langeb. Tühikäigul 4-5 ms lahtise lambdaga.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 13 Dec 2012, 23:05
by alfahoolik
Kus asub Selespeedil starteri relee?(see mis annab starterile voolu, kui selespeedi aju on loa andnud)
EDIT: Leidsin, aku ees kõige vasakpoolsem, kuhu jooksevad punased jämedamad juhtmed. Ingliskeelne info ütleb reeglina, et selespeedi aju kõrval, sai tunnike pead vaevatud otsimisega.
Igatahes olid relee kontaktid põlenud, seetõttu tekkiski külmaga käivitusel viide.
AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 24 Mar 2013, 17:47
by alfahoolik
Lamerihma pinguti murdus küljest.

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 25 Mar 2013, 15:39
by ts
napikas ?

AR 156 2.0 TS selespeed - Alfahoolik
Posted: 25 Mar 2013, 15:55
by alfahoolik
Jah, korrga oli kolin, peeglist oli näha kuidas juppe kukkus.
Õnneks rihm jäi terveks ja vahele ei kiskunud. Ei osanud arvatagi, et rulliku metallosa lihtsalt ära murduda võib. Laager ise oli väga OK, ei mingit lõtku ja vaikne.
Homme peaks uue komplekti kätte saama...