Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#484
Slicer wrote:Ütleme jah nii, et igal tehase turboga masinal peaks olema kuni 30% varu.
Tõbmad wastegate vaakumklapi küljest vooliku ära ja tuleb raudselt üle 30% lisajõudu.
a.k.a Anthrax

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#487
Anthrax wrote:
Slicer wrote:Ütleme jah nii, et igal tehase turboga masinal peaks olema kuni 30% varu.
Tõbmad wastegate vaakumklapi küljest vooliku ära ja tuleb raudselt üle 30% lisajõudu.
Ma julgeks pakkuda, et siis tuleb hoopis fuelcut :P

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#489
Slicer wrote:Autopiibel

Päris huvitav lugemine (inglise keeles).
http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
On huvitav.. Aga minusuguses rumalas tekitab see rehviteema ikkagi küsimusi:
Kui rehvi laius ei muuda pidamist, siis

a) miks ei topita kiirematele autodele alla kitsaid ent madala profiiliga ning pehmest segust rehvi?
b) miks suureneb siiski märgatavalt kütusekulu - ainult õhutakistuse arvelt?

Auto Teemaline Suvaline Pläma VOL 3

#491
Jep, vaata motors24.ee Viljari sõite Soomes, seal oli ka neil alguses all ülimalt lai rehv, vahetasid kitsama vastu ja sõitsid paremaid aegu! ;) Ise ütlesid ka, et parim otsus üldse seni :P
Lai rehv on vajalik siis vist kui on külgsuunas mõjuvad jõud, kui auto peab suurel kiirusel kurve võtma ntx.