mitte b ja fe vaid ikka b ja m
kolmhark torkab propelleri läbi igas kategoorias ja asendis kus seda leida võib (tuleb vaid oodata kas väike Maserati siis lõpuks krrt küll tuleb või mitte. -> loe BiTurbo oli e30M vastas, Shamal/Ghibli e36M vastas ja viimaste vastu on tühjus)
tavamudelite vasta kilbi ja ussiga reeglina ikka saab (nii OOOO rõngal stringide kui ka MoJo-ga sõitvate sõidukite puhul)
Tegelikult Fiati esialgse idee poolest on Fiat igamehe sõiduk, AR sportlik sõiduk, Lancia luksuslik, kolmhark luksusspotlik ning hobune on hobune...
Abarth seevastu on

pisike vihane putukas (lubatavalt Abarth ei hakka iialgi tjuunima muud, kui max väike keskklassi autosid)
VAG puhul on pilt pehmeltöeldes kollasevesine
Bentley kasutab VW Phaetoni

tehnikat (või pigem vastupidi) kõike unifitseeritakse, järjepidevalt spekuleeritakse teemal, et VW kasutab sellepärast nii magedat salongimaterjali, et aOOOOdi oma parem paistaks jne jne jne
ja Saksa autotööstuse suurimaks öööööö veidruseks IMHO on tegelikult siiski asjaolu, et Premium klassi (isegi luksusautode klassi) sõidukitele saab siiamaani

T

E

K

S

T

I

I

L

materjalist istmekatteid (OMFG -> lähen ostan omale miljoni eest auto ja saan ülikonnariidest istmekatted... samasugused nagu on VW Polos)
P.S. juhiks tähelepanu sellele, et kiire OOOO on lambo, kiire VW on Bugatti

ja kallis VW-OOOO on Bentley