janes wrote:Mu arusaamist mööda ongi point selles, et ei ole viscot. TorsenC on mehhaaniline LSD. See on keskel jagab 65 - 35 (see 80-20 on T1 tüübi puhul, 164 oli keskel visco ja taga torsen) Nüüd sellel uuel q4 ees ja taga on ilmsesti tavalised ning LSD ametit peab ASR, ehk siis kui mõni ratas hakkab läbi libisema pidurdatakse ta lihtsalt maha.
nuuh-> q4 jõujaotus ees/taga on 47/53, ülejuhitavuse puhul 60/40, kiirendusel 20/80. 
Seega ei saa olla keskdiferentsiaal mehhaniline LSD- min/max jõujaotuse vahe on siiski 40% ning reeglina on see lukustatud (torseni self lock kardetavasti? seda siiski ei suuda) . Ja ei tasu unustada, et tegemist on põikimootoriga (Ma ei tea ühtegi mitte-visco keskdifriga põikimootoriga autot muuseas 

 ) 
juhul, kui tõesti ASR (teglikult siis VDC) täielikult ülesande üle on võtnud, siis ei ole see "kohutav" mass, mida Q4 pakub kaugeltki mitte õigustatud, pealegi ei ole ma nagu eriti kohanud, et vabalibisemisega ülekannetega autodel mainitaks üldse difrit kui sellist (Q4 juures öeldakse kindlalt ja kategooriliselt 

  kolm tükki ) seega kalduks siiski pigem arvama, et tegu on ikkagi lukustatavate difritega.
 
																					Tegelikult ma olen normaalne....