Page 5 of 13
Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
Posted: 16 Jan 2012, 12:21
by ts
appdeit- laupäeval siis sai eemaldatud ABS-i kaitse ja uuritud uduste klaaside põhjust
tulemus oli lähemal, kui võis oodata-> kundepoolne klaasialune plastik on mingil hetkel ülaltservast veidi lahti tulnud... ja jääga veel kaugemale paindunud... salongiõhu filter igatahes oli jääs
lisaks sellele on kundepoolne klaasipesudüüsi voolik kahest kohast puruks

ja sealt tilkus filtrile veel lisa
filter eemaldatud ja vaatame, mis edasi saab

(platik igatahes kinni enam jääda ei taha)
Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
Posted: 31 Jan 2012, 19:30
by ts
::itpnt::
täna siis (seoses 164 ajutise liikumisvõimetusega) sai jälle 156 sõitma...
peale maanteel neljanda käiguga 4000rpm peale kiirendamist ning viiendaga pea samakaugele jõudmist ... ja vaadates möödatuhisevaid puid tekkis kahtlus, et äkki 1,6 ikka ei vaja viienda käiguga 4 tuhandet pööret, et 70-ni jõuda
järeldus- spido paneb segast :icon_angel:
vanad head ajad tulid meelde (kunagi 90-ga õppesõitu tehes sellel kah spido suurt midagi ei näidanud ja ka esimene 164 külmetas paar korda spido kinni)
Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
Posted: 03 Feb 2012, 22:31
by supp
ts wrote:::itpnt::
täna siis (seoses 164 ajutise liikumisvõimetusega) sai jälle 156 sõitma...
peale maanteel neljanda käiguga 4000rpm peale kiirendamist ning viiendaga pea samakaugele jõudmist ... ja vaadates möödatuhisevaid puid tekkis kahtlus, et äkki 1,6 ikka ei vaja viienda käiguga 4 tuhandet pööret, et 70-ni jõuda
järeldus- spido paneb segast :icon_angel:
vanad head ajad tulid meelde (kunagi 90-ga õppesõitu tehes sellel kah spido suurt midagi ei näidanud ja ka esimene 164 külmetas paar korda spido kinni)
siina on lahedus suht lihtne, spido lahti ühendada ja sõita tahhoka järgi või kui tahhokat pole siis tundejärgi, ma olen mõlemat varjanti rakendunud ja toimib väga hästi, lisaks annab hea kiiruse tunnetuse, eriti soovitaks seda vahtralehega juhtidele, võtke lihtsalt spido tagant ära ja hoopis parem on sõita
Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
Posted: 07 Feb 2012, 11:10
by ts
:icon_censored:
rattalaager - kõige värskem neist kusjuures

(kahinat, undamist vms ei ole)- lihtsalt loks sees (eile pingutati natuke ja enamuse ajast näitab spido nüüd midagi asjalikku aga)
elagu löökaugud

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
Posted: 08 Feb 2012, 12:07
by haraq
Spidomeetrita saab Eestis sõita ka veel nii: jätad meelde, et üle ühe korra käiku vahetada ei tohi. ::itpnt:: Ja siis edasi piiraja esisele alale. Võid 100% kindel olla, et üle 110 km/h ei sõida.
Vähemalt kehtib see kaheliitriste TS-de puhul.
Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
Posted: 08 Feb 2012, 13:35
by ts
:icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:
ülemise õõtshoova sarniiri kaitsekate on eraldunud .... mida veel
kurat küll- ma olen täheldanud, et kohe kui tulumaksu tagastamise aeg läheneb on Alfadel loll komme hakata seda raha paigutama mingite absurdsete asjade peale (praeguseks on kõik 4 tk seda vähemalt korra teinud)
Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
Posted: 08 Feb 2012, 22:10
by ts
auto käes- alumisel sarniiril kah imepisike loks ja vedrul mõra :icon_thumbup:
huvitav on muidugi see, et mingit raginat kolinat vms pole vahepeal kuulda olnud... jumal tänatud, et esmaspäeval Pilotisse sai... muidu oleksin praegu kuskil poolel teel Tartust ja ootaks puksiiri vist :icon_thumbup:
fakk juu... tallinna linnaviletsus
peale pikka meenutamist tuli meelde küll üks juhtum taksopargi ristis, kus ootamatult tegi eessõitev auto kahtlase manöövri ja põmm... kui 156 istmed nii madalal ei oleks, siis oleks katus o.s.c.a. stiilis - kuna aga vahepeal mingit kiuksu/käuksu ei tekkinud siis :captain: veidral kombel siis andis see alles külmaga (?) järgi või siiski oli tegu puhtalt maksuameti teatega
Oh well... kui hr Anthrax küsis, et miks veermikukontrolli tahan, siis vastasin... et kolinaid jms ei ole aga ei usu, et 30 tuh peale midagi veermikus väsinud pole

niipalju siis sellest
P.S. ülemised õõtsad on Pilotis laokaup
P.P.S. see kolin, mis eespool kunagi mainitud sai.. oli siiski vaid summutikinnitus :icon_thumbup:
Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
Posted: 23 Feb 2012, 12:34
by ts
appdeit- paar päeva tagasi reageeris juhipoolne päisesirm liigutamisele krõksuga

ja jäi vabalt rippuma :duh:
Ja nuka simmer lekib...
Ja vedruvankri häält teeb nüüd kah :icon_wave:
Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
Posted: 14 Mar 2012, 12:32
by ts
:icon_censored:
hambad- vedru keris ennast katkisest kohast vist lahti... igatahes auto hetkel enam sõidukõlbulik ei ole :icon_thumbup:
vahel mõtlen, et ma vist olen liiga vana kogu selle jama jaoks

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
Posted: 16 Mar 2012, 11:02
by ts
the spring is coming.... tomorrow
with shock absorber

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
Posted: 22 Mar 2012, 23:31
by ts
paar uut asja jälle olemas :icon_thumbup:
nipetnäpet või nii - esivedrud, esiamordid, amordikinnitused, laagrid, juhipoolne alumine õõts, kundepoolne kojameeste alune plastik, päiksesirm ja tagumine lävepakk.
kuna vedru kruvis ennast pahasti ja ka amordipadjal oli tükike väljas, siis on juhipoolne esirehv kandiline ja undab jubedalt
piduriklotsid muidugi ootavad vahetamist (loomulikult kui mõnele masinale pakutakse kahte varianti klotse, siis olemas on need, mis ei sobi)
Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
Posted: 20 Apr 2012, 11:55
by ts
:icon_shocked:
eile suudeti pesulas mingi müstilise liigutusega pagassiamort ära lõhkuda (kinnitus pooleks, mis pooleks) - jumal tänatud, et pagass ise terveks jäi ja aknasse ei lennanud

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
Posted: 23 Apr 2012, 14:58
by ts
:icon_hi:
suverehvid all :icon_thumbup:
undamine jäi alles :icon_thumbdown:
kuuldub nagu juhipoolne tagumine rattalaager

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
Posted: 24 Apr 2012, 13:35
by janart
ts wrote:kuuldub nagu juhipoolne tagumine rattalaager

SKF-i laager ja vahetatud sai, kui kella peal võis midagi 195 000 tuuris olla.

Kindel, et parem tagumine ei ole? See sai kella järgi kusagil 140 000 kandis tehtud (või on see sul äkki juba vahetatud?)
Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts
Posted: 24 Apr 2012, 19:04
by ts
ma ei tea- sõidab igatahes nagu Ikarus

ńii, et terve salong on lärmi täis (võib olla ka hoopis esimene laager :icon_thumbup: pole seda ju kah ammu vahetanud)
ja siis kui esimest laagrit vahetasin, olid ülejäänud jummala korras- aga võibolla on asi veel kuskil lõbusamas kohas (loe: sügavamalt tagumikus)
käisin täna kesklinnas (pärnu mnt-tehnika-taksopark-endla)... :icon_shocked: no kuram... peab ikkagi omale maasturi muretsema (mõne sellise pisema... GAZ66 näiteks- Ural oleks muidugi kah hea aga see saadan on nii lai, et ei ole võimalik suurematest aukudest mööda manööverdada... ja pärast istud kuskil Pärnu mnt viadukti kandis uraliga... esisilla jupid mööda tänavat laiali)
ja kui juba jutuks läks, siis käisin ükspäev TTÜ kandis... vabandused kõigile kolmele inimesele, kes minust ülekäiguraja äärde seisma jäid-> päriselt ei ole reaalne vaadata teisi autosid, liiklusmärke, fooritulesid, laveerida aukude vahel JA jälgida ülekäiguradasid, et äkki keegi tahaks üle tee minna