Page 5 of 8
Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t
Posted: 18 Apr 2012, 17:05
by Slicer
Pigem keskele panna kuhugi silencer. Võik selle reso maha võtta kohe.
Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t
Posted: 21 Apr 2012, 02:04
by Sinistra666
summuti viimaseks pütiks sai ühele 3,0 v6 mootoriga 166-le aretatud 2000-2004 aasta peugeot 406 2,0HDI 80kw lõpupütt ja asi jäi täitsa hea.
Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t
Posted: 22 Apr 2012, 00:57
by janart
Tänks info eest :icon_thumbup:. Praegu lahendasin asja selliselt, et ajasin lõpupütti decibel killeri. Asi sai parem, aga veel mitte päris hea, nii et eks näis, mis mõtted edaspidi tekivad

. Võib-olla, et ostan originaalsüsteemi
Tänase päeva tipphetk pärast nädalat aega pesemist ja lihvimist ja pesemist ja pahteldamist ja lihvimist ja matistamist ja pesemist ja kruntimist ja vesilihvi ja pesemist oli muidu see x4:
Kui kunagi veel mõndasid velgesid värvima hakkan, siis ainult selliseid, millel on kuni viis kodarat :icon_sick:
Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t
Posted: 22 Apr 2012, 12:57
by janart
Otse ahjust
Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t
Posted: 22 Apr 2012, 17:43
by rizto
igavesti uhked :icon_thumbup:
Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t
Posted: 24 Apr 2012, 14:22
by janart
Ma tänan
Auto kohta kah. Eile sain päev otsa code failure-eid :icon_roll:. Õnneks on 166-l immoplokk nii hea koha peal, et selle mudimiseks pole vaja isegi ühtegi katet maha võtta. Igaljuhul, tundub et on tagumine aeg pistikuid puhastama hakata

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t
Posted: 24 Apr 2012, 14:44
by spark
Mis värvidega velgi vätvisid?
Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t
Posted: 24 Apr 2012, 15:43
by janart
Novoli kraamiga pahtlist lakini. Kui sa seda küsisid

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t
Posted: 24 Apr 2012, 15:59
by spark
janar_t wrote:Novoli kraamiga pahtlist lakini. Kui sa seda küsisid

jah seda
Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t
Posted: 27 Apr 2012, 23:25
by janart
Esmaspäevast saati oleme ringi kimanud sellises konfiguratsioonis
Tehnilise seisu kohta appdeiti. Immo murele sain vist joone alla (puhastasin immoploki klemmid ära); MAF on kaks päeva järjest mootorituld põlema pannud (oleks klemmid ära puhastanud, aga ei saanud pistikut kätte

, pole ka võimatu et hakkab õhtale minema); tagumised suppordid peaks pulkadeks võtma; kui summuti täiustamiseks läheb peab ka kässaritrossid ära vahetama (praegune plaan on Peugeot 605 V6 lõpupütt külge aretada, nibin-nabin peaks laiuse poolest mahtuma, muud parameetrid on head); soojendusradikas on juba talvest saadik järjekorras; stabikapuksid tuleks ära teha (mul nendega üks hea plaan, mille õnnestumise korral tuleb ka lühijutt DIY sektsiooni

) + veel ports asju, mida auto all ja ümber roomates märganud olen. Sõnaga, igav ei ole

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t
Posted: 17 May 2012, 12:08
by janart
Close encounters of the third kind :captain:
Ja tean nüüd ka kuidas mu autol parktuled põlema käivad

. No ei julgenud ise seda nuppu nii kõvasti tagurpidi keerata, kui vaja oleks olnud

. Muus osas muutusteta.
Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t
Posted: 17 May 2012, 14:12
by Jarmo
Vanem nägu on ikka ülbem

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t
Posted: 17 May 2012, 15:51
by ts
Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t
Posted: 21 Jun 2012, 20:17
by janart
Mehed, andke nõu
Teemaks ikaldav MAF. Pole pärast MAFi üle kurtmist vahepeal üldse aega asja süveneda olnud, aga täna võtsin läpaka ühele otsale kaasa ja logisin natuke. Avanenud pilt siin:
*klikk*. Kõige kurja juur on roheline joon, ehk siis MAF-i toores väärtus, mis on-on-on (vahepeal mitu päeva järjest ilmselt siis) ja järsku enam ei ole
Küsimus on, et kas õhtale minev MAF saab selliseid trikke teha VÕI peaksin ikkagi kusagilt kehva elektriühendust taga ajama hakkama? MAF-i pistikut olen mitu korda puhastanud, muid trikke pole teinud.
Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t
Posted: 22 Jun 2012, 10:30
by ts
üldiselt sellise logi peale on keeruline arvamust avaldada
põhjus, miks MAF-i signaal täielikult kaob on see, et ECU lükkab selle defaulti (selle põhjus võib olla kõik alates mustast tööpinnast, kehvast kontaktist kuni lamdaandurini välja

)
Soovitaks siiski esmalt see apastraat maha kakkuda ja ära puhastada (nii küttekeha, kui klemmid) :icon_thumbup:
ja kui see tulemust ei anna, siis kiigata juba uue seadme poole
