Page 5 of 8

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 18 Apr 2012, 17:05
by Slicer
Pigem keskele panna kuhugi silencer. Võik selle reso maha võtta kohe.

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 21 Apr 2012, 02:04
by Sinistra666
summuti viimaseks pütiks sai ühele 3,0 v6 mootoriga 166-le aretatud 2000-2004 aasta peugeot 406 2,0HDI 80kw lõpupütt ja asi jäi täitsa hea.

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 22 Apr 2012, 00:57
by janart
Tänks info eest :icon_thumbup:. Praegu lahendasin asja selliselt, et ajasin lõpupütti decibel killeri. Asi sai parem, aga veel mitte päris hea, nii et eks näis, mis mõtted edaspidi tekivad :icon_think:. Võib-olla, et ostan originaalsüsteemi :mrgreen:

Tänase päeva tipphetk pärast nädalat aega pesemist ja lihvimist ja pesemist ja pahteldamist ja lihvimist ja matistamist ja pesemist ja kruntimist ja vesilihvi ja pesemist oli muidu see x4:
Image
Kui kunagi veel mõndasid velgesid värvima hakkan, siis ainult selliseid, millel on kuni viis kodarat :icon_sick:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 22 Apr 2012, 12:57
by janart
Otse ahjust 8)
Image

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 22 Apr 2012, 17:43
by rizto
igavesti uhked :icon_thumbup:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 24 Apr 2012, 14:22
by janart
Ma tänan :)

Auto kohta kah. Eile sain päev otsa code failure-eid :icon_roll:. Õnneks on 166-l immoplokk nii hea koha peal, et selle mudimiseks pole vaja isegi ühtegi katet maha võtta. Igaljuhul, tundub et on tagumine aeg pistikuid puhastama hakata :popcorn:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 24 Apr 2012, 14:44
by spark
Mis värvidega velgi vätvisid?

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 24 Apr 2012, 15:43
by janart
Novoli kraamiga pahtlist lakini. Kui sa seda küsisid :)

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 24 Apr 2012, 15:59
by spark
janar_t wrote:Novoli kraamiga pahtlist lakini. Kui sa seda küsisid :)
jah seda

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 27 Apr 2012, 23:25
by janart
Esmaspäevast saati oleme ringi kimanud sellises konfiguratsioonis 8)
Image
Image
Tehnilise seisu kohta appdeiti. Immo murele sain vist joone alla (puhastasin immoploki klemmid ära); MAF on kaks päeva järjest mootorituld põlema pannud (oleks klemmid ära puhastanud, aga ei saanud pistikut kätte :mrgreen:, pole ka võimatu et hakkab õhtale minema); tagumised suppordid peaks pulkadeks võtma; kui summuti täiustamiseks läheb peab ka kässaritrossid ära vahetama (praegune plaan on Peugeot 605 V6 lõpupütt külge aretada, nibin-nabin peaks laiuse poolest mahtuma, muud parameetrid on head); soojendusradikas on juba talvest saadik järjekorras; stabikapuksid tuleks ära teha (mul nendega üks hea plaan, mille õnnestumise korral tuleb ka lühijutt DIY sektsiooni :)) + veel ports asju, mida auto all ja ümber roomates märganud olen. Sõnaga, igav ei ole :popcorn:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 17 May 2012, 12:08
by janart
Close encounters of the third kind :captain:
Image
Ja tean nüüd ka kuidas mu autol parktuled põlema käivad :mrgreen:. No ei julgenud ise seda nuppu nii kõvasti tagurpidi keerata, kui vaja oleks olnud :roll:. Muus osas muutusteta.

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 17 May 2012, 14:12
by Jarmo
Vanem nägu on ikka ülbem :icon_think:

:beaver:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 17 May 2012, 15:51
by ts
Jarmo wrote:Vanem nägu on ikka ülbem :icon_think:

:beaver:
:beaver:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 21 Jun 2012, 20:17
by janart
Mehed, andke nõu :wrench:

Teemaks ikaldav MAF. Pole pärast MAFi üle kurtmist vahepeal üldse aega asja süveneda olnud, aga täna võtsin läpaka ühele otsale kaasa ja logisin natuke. Avanenud pilt siin: *klikk*. Kõige kurja juur on roheline joon, ehk siis MAF-i toores väärtus, mis on-on-on (vahepeal mitu päeva järjest ilmselt siis) ja järsku enam ei ole :thinking:

Küsimus on, et kas õhtale minev MAF saab selliseid trikke teha VÕI peaksin ikkagi kusagilt kehva elektriühendust taga ajama hakkama? MAF-i pistikut olen mitu korda puhastanud, muid trikke pole teinud.

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

Posted: 22 Jun 2012, 10:30
by ts
üldiselt sellise logi peale on keeruline arvamust avaldada :mrgreen:

põhjus, miks MAF-i signaal täielikult kaob on see, et ECU lükkab selle defaulti (selle põhjus võib olla kõik alates mustast tööpinnast, kehvast kontaktist kuni lamdaandurini välja :roll: )

Soovitaks siiski esmalt see apastraat maha kakkuda ja ära puhastada (nii küttekeha, kui klemmid) :icon_thumbup:

ja kui see tulemust ei anna, siis kiigata juba uue seadme poole :roll: