::itpnt::
suvi tulekul...ettevalmistused peale defekteerimist:
uued kojamehevarred (check)
uus ketipinguti (check)
uus ülemine kett (check)
tagumine support (check)
konditsioneeripump (check - kuigi peale üleujutust ei kujuta ette mis seisus see on)
rihmad (check)
küünlad (check)
määrdevahendid (check)
antennivõimendi (check)
toonklaasid tagaustele (check- laiskade inimeste värk... tonimise asemel võtame juba toonitud klaasid :icon_moron: )
uus aku (check)
mida veel ei ole:
alumine kett (enne mahatulekut ei tea)
saaled (enne mahatulekut ei tea)
tihendid ja simmerid (enne mahatulekut ei tea)
küünlajuhtmed (ei suuda otsustada, kas vahetada kõik korraga või ainult need, mis läbi on- otsustamise teeb muidugi eriti keeruliseks asjaolu, et mul on jube pundar korralikke juhtmeid ootamas)
esiklaas
klaasi liistud
esisilla powerflexid (aga tulevad teemaks alles siis, kui praegused puksid otsas on)
radikas
Ja edasi on lihtne:
Mootor maha, tükkideks, puhtaks, uued tükid sisse (lisaks ketile ka muu, mis vahetamist vajab)- vot see on väga kole ja kahtlane tegevus (kuigi tükid iseenesest ei maksa midagi)
Mootoriruum vajab samuti natuke kohendamist (lõdvikud, karbid jms)
tuletoru ja summuti ning kat üle vaadata ja otsustada, kas minna riski peale ja mitte vahetada või minna riski peale ja panna universaalkat alla
stanged ja esitiivad maha, mõlgid välja, värv peale
kütusepaagi katteplaat ja märgid haljaks, värv peale
vasak tagumine uks

ilmselt pahtel ja värv
salong laiali, puhtaks, määrded, vilt, aerosool, tüüblid jms
siis klaasikotta
ja TÜV :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....