Page 41 of 128

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 09 Apr 2008, 00:19
by veiks
ja tänane üllataja on vanakooli nord 8)

495km 31 liitriga ja pool sellest maast oli auto täislastis

ehk siis 6.26 keskmine 8)





igaksjuhuks lasin juurde...ei taha pumbale liiga teha(mingi jahutuse teema oli siin kunagi)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 09 Apr 2008, 00:34
by cyber
Milliseid imesid soe ja niiske ilm ning suverehvid teha ei või ...



Mul kukkus viimati linnasõidu kulu ~2 liitrit sajale paljast 95->98 vahetusest... :roll: Vaatab selle paagitäiega kas suverehvide allapanek ka kuidagi mõjub...

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 09 Apr 2008, 00:36
by E.T.
sina turbosaab...

sa ei peaks üldse alla 98 sõitma :shock:



st vag kogemusena kinnitan et 95 põles kolvi peal suurema kulu ja kehvema minekuga kui 98... eriti kui viimasele veel terake octane boosterit sai lisada... siis oli natukesegi väänet ka allotsas..

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 09 Apr 2008, 00:51
by cyber
no ei ole see asi nii hull..:) Eriti talveperioodil, kus nagunii eriti boostida ei saa. Lisaks on sel autol küljes suhteliselt ülihea T5 mootorijuhtimine. Suvel sõitsin ka 98-ga. Talvel läks kuidagi käest ära selle 95-ga ja nüüd tuleb tagasi jälle..;)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 09 Apr 2008, 00:52
by inz164
veiks wrote:ja tänane üllataja on vanakooli nord 8)
495km 31 liitriga ja pool sellest maast oli auto täislastis
ehk siis 6.26 keskmine 8)


igaksjuhuks lasin juurde...ei taha pumbale liiga teha(mingi jahutuse teema oli siin kunagi)




linnas või 8)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 09 Apr 2008, 01:15
by veiks
nu linnasõitu tuli 150kõmmi.



ja lõhun mina siiamaani rõõmsalt eestimaa teid...kuniks pole sobivaid velgi leidnud :oops:

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 09 Apr 2008, 01:17
by inz164
veiks wrote:nu linnasõitu tuli 150kõmmi.

ja lõhun mina siiamaani rõõmsalt eestimaa teid...kuniks pole sobivaid velgi leidnud :oops:


kuule kuule 8)



asjad käivad ikka teistpidi

teed sind :lol:

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 09 Apr 2008, 01:20
by cyber
naeltega sõitmine on vastastikune... augud tees lõhuvad mind ja naelad rehvis lõhuvad teid..;)



Kuidas küla koerale, nõnda koer külale...

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 09 Apr 2008, 01:30
by veiks
ega see nael ikka õige asi ei ole...

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 09 Apr 2008, 01:42
by inz164
poisid mina käin rattaga



Image

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 09 Apr 2008, 01:51
by veiks
:lol:

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 09 Apr 2008, 01:59
by H.E
Su punane deemon V2?

:lol: :lol:



Rajal näeme raisk 8)

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 09 Apr 2008, 02:27
by E.T.
ei mina usu et nael teed lõhuks sel määral mis võimaldaks märgata peale naela keelustamist teede iseeneslikku ja imelist paranemist kiiremas tempos kui seda seni on näha olnud..



nael ikka peaks tekitama pikisooni, mitte löökauke ja vajumisi...





ja noh... enamik pikisooni on ka pigem halvast tee alusest kui rehvist tingitud... meenutuseks, et veel 15 aastat tagasi sõitsid naelaga vaid vähesed õnnelikud... aga teed olid juba siis pikisoonte ja vajumistega, samuti olid ka löökaugud... umbes samas koguses nagu praegu...



ühesõnaga koos nõukogude rubla kadumisega ei kadunud nõukogudelik stagneerunud ajuliigutamine valitsuskabinetis!

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 09 Apr 2008, 02:37
by inz164
teetöödega kodanik Adolf H

vähendas saksamaal oluliselt tööpuudust 8)



ehk oleks ajaloost ka meie rõhujatel õppida :wink:



Image

Auto Teemaline Suvaline Pläma

Posted: 09 Apr 2008, 10:51
by ts
:roll:



kevadistest löökaukude tekkest hästi lihtsalt :roll:



teekatte pealispind saab terava objektiga (igaüks arvab ise, millega) viga, vesi valgub vigastatud kohta, jäätub, jää teatavasti paisub ning lükkab asfalti laiali, järgmisel päeval kordub (kuna auk on juba pikemalt aega vabastatud, siis saab terav objekt aina sügavamale tungida) jne...



vagusid teel on kahte sorti,

ühe tekitab ülekoormatud veoauto (ehk siis selle, kus on vaod sees aga asfalt on sama tooni)

teise tekitab freesimine (on näha tooni erinevust vaos)



Siinkohal juhiks veel tähelepanu sellele, et 90% vagudesse veoauto ära ei mahu :roll:



ja üldse-> viimased kolm päeva olen mööda linna kimanud ja avastanud, et SIIANI VEEL on rohkem, kui pooltel autodest all naelrehvid... ülejäänutest kolmandik suverehvid ning kaks kolmandikku lamellid :lol:



Seega, KUI eestis oleksid lumeketid lubatud, siis sõidaks nii mõnigi mees aastaringi ülekoormatud ja kettidega rekkaga :lol: IKKAGI turvalisem