14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal

#77
Yeah, kena üritus, tänud.



Esimene osavõtt peab muidugi aia taha minema: hõissa sidur!



Ma teadsin küll, et ta libiseb, aga et ta NIIMOODI libiseb... linnas töristades ei saa ju aru täpselt, kui hullud lood on. Keegi oleks nagu tefloniga üle tõmmanud. Väga huvitav on sõita nii, et pöörded kõiguvad KOGU AEG vahemikus 5-6K rpm, sõltumata auto kiirusest.



OT: VML, millal siduri ära vahetame?
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal

#78
bnd wrote:PS võtsin veojõu maha ja startisin nii 2500 rpm pealt, siis oli nagu rehvil maks pidamist, treeningud näitasid, et sealt 5000 pealt startida piirajasse, ei anna tulemust- need tundmatu tootja toodang velgedel ei äratanud eriti usaldust. St kraapis liiga palju tühja, aga eks harjutamise aeg oli kah tiba lühike...

Selle kogu eelneva point: Kahju, et ei saand külg külje kõrval sõita.


Ma proovisin G-Techiga samal ajal kui te võistlesite ja tulebki nii välja. Esimene sõit startisin ~2200rpm ja stardis ei olnud mingit ringikäimist - aeg 15.74

Järgmine start tegin 3500rpm, all käis ringi pikalt ja aeg tuli 16.56. Pole vist ka veojõukontrolli. Eks see ole vist kõigile teada, et mida vähem wheelspinni, seda kiiremini võtab kiiruse üles.

14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal

#83
jaan wrote:Lahtiseks jäi teist aastat järjest ka see, kuhu oleks Kalvo ja Stihli 75-d paigutunud. ..[/i]


Vaatasin vanemaid tulemusi:



2005a Kiirealfa nr. 1:



A 1 Kalvo Kalmu 75 1,8T 1987 14,86



Ei kommentaari, kuhu oleks paigutunud.... :lol:







2002a 11. mai Raadi lennuväljal (ei olnud küll ainult Alfade võistlus):



Kuni 3L



Kristjan Pappa 14.76 14.35 14.32 14.20 Porsche 944CT

Hart Jürine 15.01 15.54 15.68 Alfa Romeo 75 3,0

Ain Miller 14.14 15.36 Honda S2000





See oli ka ainuke kord, kui ma Ain Milleri Honda 2000-le koba peale ära tegin, tavaliselt oli see masin minu jaoks püüdmatu...



Praegu tundub, et "vanad" Alfad oleks veel konkurentsis.

Kui nad vaid sõita viitsiks... 8)

Aga ma arvan, et me ootame ära, kui ka GTAd ja uued Q4-d "vanaks" saavad, eks siis vaatame.

Aega meil ju on.

14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal

#84
Stihl wrote:Praegu tundub, et "vanad" Alfad oleks veel konkurentsis.
Kui nad vaid sõita viitsiks... 8)
Aga ma arvan, et me ootame ära, kui ka GTAd ja uued Q4-d "vanaks" saavad, eks siis vaatame.
Aega meil ju on.


Tegelikult tahaks hirmasasti näha neid ringil GTA ja Q4-dega maadlemas...



Kahjuks (kahjuks) muidugi on kiirendus igal aastal aina elektroonilisem -> no tee või tina, aga sirgel joonel selespiidi ning veojõukontrolliga võistleminine, saab võimalikuks vaid siis kui auto võimsam või siis kergem...



Siinkohal ootaks lootusrikkalt järgmist kiirendust ajal, mil 2,0 klassi võiks lisanduda tõsine vanur... GTV siis :wink: (oioioioi... mis numbreid sealt loota võiks... hinnanguliselt võiks see ka suurema klassi üle sõita :wink: )
Tegelikult ma olen normaalne....

14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal

#86
Eerts wrote:
bnd wrote:PS võtsin veojõu maha ja startisin nii 2500 rpm pealt, siis oli nagu rehvil maks pidamist, treeningud näitasid, et sealt 5000 pealt startida piirajasse, ei anna tulemust- need tundmatu tootja toodang velgedel ei äratanud eriti usaldust. St kraapis liiga palju tühja, aga eks harjutamise aeg oli kah tiba lühike...

Selle kogu eelneva point: Kahju, et ei saand külg külje kõrval sõita.
Ma proovisin G-Techiga samal ajal kui te võistlesite ja tulebki nii välja. Esimene sõit startisin ~2200rpm ja stardis ei olnud mingit ringikäimist - aeg 15.74
Järgmine start tegin 3500rpm, all käis ringi pikalt ja aeg tuli 16.56. Pole vist ka veojõukontrolli. Eks see ole vist kõigile teada, et mida vähem wheelspinni, seda kiiremini võtab kiiruse üles.


Seda G-Techi oleks võinud sa seal väja reklaamida :roll: oleks huviga mõõtnud, palju tegelikult on. Aga eks midagi peab tulevikuks ka jätma.



To janes: Tunnistan, et mingite kiirendusautodega meil just tegu ei ole, samas korra aastas on ikka huvitav sirge peal autod kõrvuti panna ja vaadata mis juhtub. Nii et ma ei tõttaks klubi vanimat üritust veel maha tõmbama :wink:



Tabasalu kardika kohta niipalju, et minu meelest tahtsid nad tänapäeval suht hingehinda saada selle kasutamise eest, võrreldes sellega mis see vanasti oli. Suurujärk oli minu meelest sama, mis sauga ringi eest taheti. Samas järgmine aasta pidi sinna veel mingi 500m lõik juurde tulema, nii et siis võiks juba proovida küll seda.

14 oktoober KIIRE ALFA 2007 - Tartus Raadi lennuväljal

#89
janes wrote:olgu olgu, oleks siis vanaema, see lahkub mürgita ka kui aeg käes :twisted: pigem see kiirendus alfa sektoris nigut kroomitud veljed vôi umbrohi :lol:


nuuh see on selline nii ja naa värk :roll:



nimelt paljud alfistid ei taha oma (või pigem liisingu) sõidukiga riskida märjal asfaldil 120-ga 90 kraadist kurvi võttes -> kiirendus on selles suhtes suhteliselt riskivaba ja oskusteturvaline asi...



ning veel.... kellel on millistel tingimustel kiirem auto saab selguda VAID kiirendusel-> näiteks kasvõi AWD vs FWD (vaadates näiteks 164 tulemusi ning ka 156 ja 159 võrdlust)



Seda enam, et kui üks teatud Alfista granturismo veloce rajale jõuab ja oma 1000 kg ning hinnanguliselt 110kW mootoriga lammutama kukub 8) ( Luman hoia alt :twisted: :roll: )



ehk siis oleksin siiski vanaema säilitamise poolt (võibolla siiski võiks ürituse natuke põnevamaks teha-> mulle tegelikult hakkas juba väga väga meeldima see kiirendus jääl idee...)
Tegelikult ma olen normaalne....