
naiss picktshes
bnd wrote:PS võtsin veojõu maha ja startisin nii 2500 rpm pealt, siis oli nagu rehvil maks pidamist, treeningud näitasid, et sealt 5000 pealt startida piirajasse, ei anna tulemust- need tundmatu tootja toodang velgedel ei äratanud eriti usaldust. St kraapis liiga palju tühja, aga eks harjutamise aeg oli kah tiba lühike...
Selle kogu eelneva point: Kahju, et ei saand külg külje kõrval sõita.
jaan wrote:Lahtiseks jäi teist aastat järjest ka see, kuhu oleks Kalvo ja Stihli 75-d paigutunud. ..[/i]
Stihl wrote:Praegu tundub, et "vanad" Alfad oleks veel konkurentsis.
Kui nad vaid sõita viitsiks...![]()
Aga ma arvan, et me ootame ära, kui ka GTAd ja uued Q4-d "vanaks" saavad, eks siis vaatame.
Aega meil ju on.
Eerts wrote:Ma proovisin G-Techiga samal ajal kui te võistlesite ja tulebki nii välja. Esimene sõit startisin ~2200rpm ja stardis ei olnud mingit ringikäimist - aeg 15.74bnd wrote:PS võtsin veojõu maha ja startisin nii 2500 rpm pealt, siis oli nagu rehvil maks pidamist, treeningud näitasid, et sealt 5000 pealt startida piirajasse, ei anna tulemust- need tundmatu tootja toodang velgedel ei äratanud eriti usaldust. St kraapis liiga palju tühja, aga eks harjutamise aeg oli kah tiba lühike...
Selle kogu eelneva point: Kahju, et ei saand külg külje kõrval sõita.
Järgmine start tegin 3500rpm, all käis ringi pikalt ja aeg tuli 16.56. Pole vist ka veojõukontrolli. Eks see ole vist kõigile teada, et mida vähem wheelspinni, seda kiiremini võtab kiiruse üles.
janes wrote:olgu olgu, oleks siis vanaema, see lahkub mürgita ka kui aeg käespigem see kiirendus alfa sektoris nigut kroomitud veljed vôi umbrohi