Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#82
Pole siia miskit ammu kirjutanud. Pm midagi muutunud ei ole peale selle, et üks õõtsa polt jalutama läks ja natuke suurema kiiruse pealt ratta viltu alla viskas. Õnneks jäi kõik terveks ja kuna käepärast just sellist polti mida vaja võtta ei olnud treis sõber kõvasulamist uue poldi. Ah jaa see ka, et tüdruk suutis vastu maja seina tagurdada ja tule ära lõhkuda ning natuke nurka kriipida mölki õnneks midagi ei läinud. Auto läheb lähiajal värvimisse kus nurk kenasti ära tehakse.

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#83
taurtz kirjutas:kuna käepärast just sellist polti mida vaja võtta ei olnud treis sõber kõvasulamist uue poldi.
Jube vägev sõber sul kes kõvasulamit treib

Mis vana polt polnud kinni või läks pooleks? Alumine õõts?

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#85
Kõvasulamiga treiti kunagi, mõnes kohas siiani, aga kõvasulamit treida on suhut võimatu (pole proovinud aga usun et ei saa). Peale selle on kõvasulam liiga habras et poldina kasutada. Järelikult sai polt tehtud vähe kõvemast materjalist.
:offtopic:

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#86
No nii, nüüd jälle midagi peetis, üks tore sõber unustas süüte sisse ja aku sai tühjaks, okei lükkasime käima ja sõitsin kilomeetrikese ning jätsin seisma, siis panin uuesti käima sõitsin paar meetrit ja jätsin seisma ning mingi aeg uuesti käivitada proovides ei toimunud enam midagi.
Lihtsalt starter kerib tühja, algul ikka lubas ka aga nüüd enam ei luba kah.
Milles probleem olla võib? arvasin, et bena otsas kuna tuli põles tõin 8l juurde kallasin sisse ja ikka ei midagi?
Ah jaa, niipalju veel, et mingi pang oli sees, kui puhur nulli keerata töötas ikka edasi.
kas väljast on bena pumpa kuulda ka, seda hetkel kuulda ei olnud ja ma pole seda ka kunagi varem kuulnud, aga väljast kuskilt paagi juurest peaks kuulma?

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#87
::itpnt::

Kirjelduse järgi poolhuupi :| kõigepealt vaata, kas pumbale 12V peale tuleb? Kui mitte, siis vaata üle pumba massilüliti ning relee/kaitse

kui pumbale tuleb 12V peale AGA pump midagi ei löö, siis on pump tõenäoliselt töölepingu lõpetanud või paagist mingi tüki kütusesüsteemi laiali löönud (ehk siis kui 12V tuleb peale siis mõõda kütuserõhk ära- kui see alla normi, siis võta voolikud lahti ja puhu süsteem läbi)

P.S. mitte kui kunagi ei ole soovitatav auto paak tühjaks sõita :roll: igasugune loogika ütleb, et probleem on hetkel kütuses ja tegelikult ei ole ka soovitatav sissepritsega autot käima joosta ning siis enamvähem kohe auto uuesti seisma jätta :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#88
Roni pagassi ja lase kellelgi süüdet keerata, peaks küll kuulda olema kas pump lööb (kui ei siis kontrolli kaitset ja releed).
Teine võimalus, kisu akul juhe pealt ära ja oota pool tunnikest, proovi uuesti ja vaata mis siis juhtub, alfa peal pole katsetanud aga teiste autode puhul on see viimane variant aidanud.

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#89
mrt kirjutas:Roni pagassi ja lase kellelgi süüdet keerata, peaks küll kuulda olema kas pump lööb (kui ei siis kontrolli kaitset ja releed).
Teine võimalus, kisu akul juhe pealt ära ja oota pool tunnikest, proovi uuesti ja vaata mis siis juhtub, alfa peal pole katsetanud aga teiste autode puhul on see viimane variant aidanud.
Aku juhe oli maas peaaegu tunnikese, see ei aidanud. Kus pumba relee ja kaitse asuvad? Kapoti all pidid kõik kaitsmed korras olema, sõber vaatas järgi, aga eks kontrolin hiljem ise üle.

Alfa Romeo 156 2.0 Twin Spark 99.a taurtz

#90
No tere tali.
Sigaretisüütaja kaitse oli läbi! :? :waah
wtf nagu?!
Eile hakkasin mootorratta esimest rehvi pumpama selle sigaretisüütajast kompressoriga ja siis käis õrn sädelus läbi, aga jah mai osanud küll arvata, et sellised asjad nagu kütusepump ja sigaretisüütaja ühe kaitsme all on ja kusjuures kaitsme kaane peal näitab ka ainult sigaretisüütajat! Bena pumbast pole ühegi kaane peal oleva skeemi peal haisugi.
cron