Page 6 of 13

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 13 May 2012, 22:00
by ts
janar_t wrote:
ts wrote:kuuldub nagu juhipoolne tagumine rattalaager :mrgreen:
SKF-i laager ja vahetatud sai, kui kella peal võis midagi 195 000 tuuris olla. :icon_think: Kindel, et parem tagumine ei ole? See sai kella järgi kusagil 140 000 kandis tehtud (või on see sul äkki juba vahetatud?)
juhipoolne tagumine- räme loks on sees :icon_thumbup:

:icon_censored: vist sama laksuga läinud, mis esiosa puhtaks pühkis :icon_censored:

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 14 May 2012, 13:15
by janart
:icon_roll:

Oleks ju võinud arvata

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 14 May 2012, 14:08
by ts
kõige hullem on see, et kui esimese ära vahetasin, siis olid ülejäänud jummala suurepärases seisus :roll:

ja veel üks pagassiamort andis kinnitusest järgi :thinking:

täiesti :duh:

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 16 May 2012, 10:59
by ts
kaks pagassiamorti, klotsid ja laager olemas

nädalavahetusel nokkima jälle :icon_angel:

tore ju tegelikult...

ah jaa- külma kah enam ei saa :roll:

---------------------------------------------------------------------

vahel tundub, et see auto on neetud :mrgreen:

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 16 May 2012, 11:11
by janart
ts wrote:vahel tundub, et see auto on neetud :mrgreen:
Sa mu 166-te ei taha endale? :wrench:

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 16 May 2012, 11:45
by ts
janar_t wrote:
ts wrote:vahel tundub, et see auto on neetud :mrgreen:
Sa mu 166-te ei taha endale? :wrench:
:roll:

hmmm...
ei aitäh :mrgreen:

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 16 May 2012, 14:22
by Jarmo
mina küll tahan :icon_wave:

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 16 May 2012, 19:48
by janart
Sa ei viitsiks seda nii palju remontida, kui vaja oleks :butt:

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 16 May 2012, 22:16
by Jarmo
Arvad? :mrgreen:

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 22 May 2012, 10:53
by ts
::itpnt::

umbestäpselt 1 aasta möödunud jA läbisõitu on usinalt lisandunud....

vahekokkuvõtte tegemine muuseas rahustas ... ja mitte vähe:
vett ja vilet on tublisti nähtud;
km hind hooldusele ja remondile ei olegi tegelikult kõige hirmsam-> ca 2,6senti/km (k.a. rehvid ja veljed), kütuse pea 10sendi vastu on suht pisike (muidugi VÕRRELDES MÕNE MUU ALFAGA... nt ma ei teagi 164-ga :mrgreen: ); kui ka ostuhind ja kindlustus, kõiksugu lisanänn jms juurde lisada, siis jääb aasta lõikes km kulu siiski alla 20 sendi :D

jätkuvalt muidugi oleks remondikulu oluliselt väiksem, kui sellest kuradi kraatrist poleks läbi uhanud :icon_censored:

ja nüüd teeme siis teistpidi arvestuse ehk siis palju on eelmise aasta jooksul kulunud->
:icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:

:icon_hi:

homme tagumist rattalaagrit ja piduriklotse vahetama (siis jääb veel kliima, sillaregull ja õlivahetus ning uus keere karterile)

Seejärel siis korralik kevadpuhastus ja hästi palju lootust, et järgmine aasta tuleb remondi osas lihtsam :book:

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 28 May 2012, 12:30
by ts
::itpnt::

nädalavahetusel oli igav... nüüd on siis 156-l puitrool koos tjuuning puit-nahk käigukanginupuga

uus nupp vajab muidugi veel harjumist (kang ise sai vist veidi liiga madalalt maha võetud :roll: )

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 19 Jun 2012, 10:53
by ts
:mrgreen:

ja jälle pole esitulesid (vaikselt hakkab närvidele käima ausaltöeldes :thinking: )

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 19 Jun 2012, 11:06
by janart
Üks mõte. Kas selle lülitiploki taguse tuledepistiku klemme natuke pingutada ei anna? Pistiku mudimisega andis neid liiga eduliselt vilgutada. Ainult, et ma ei mäleta, kas ise seda proovida jõudsin :icon_think:

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 19 Jun 2012, 12:33
by ts
::itpnt::

lugesin kokku- see on vist (?) neljas kord juba (klemmid aitasid ainult ühe korra- suht kindel, et liugur on jälle kokku sulanud/sulamas)

:icon_think: krrt- üldse ei tahaks sinna rubilnikut installeerida :evil:

Alfa Romeo 156 1,6TS '98 ts

Posted: 19 Jun 2012, 13:47
by janart
Ikaldus. :icon_think: Huvitav, et see liugur seal konstantselt sulama kipub. Teistel autodel pole nagu sellisest murest kuulnud. Lüliti klemmide juures voolutugevust oled mõõtnud? Äkki käib sul sealt lülitist rohkem ampreid läbi kui ette nähtud?

Ja kui juba rubilniku installile mõtled, äkki ehitad lähitulede lülitamise relee peale ringi hoopis? Kuigi jah... Kaks releed järjestikku ei oleks kõige elegantsem lahendus, kui lihtsama vastupanu teed minna (et ei peaks suht-koht poole auto elektrisüsteemi ringi vedama) ja lihtsalt relee vahele pistaks.