Käib kolks :P

#76
Aga noh pole hullu. Olen ka nõus selle summa loovutama, teades et mind ootab ilus TS urin peale seda 8) Praeguse häälega ei julge Tallinna peatänavatel sõita :lol: auto välimus ja hääl ei ole syncis, if you know what i mean :P

Käib kolks :P

#77
veiks wrote:
ts wrote: vahetus-> katted maha,rihmad maha, klapikambrikaas maha, nukk välja, variaator ostast ära, uus otsa ja vastupidises järjekorras tagasi (see on ikka mitumitumitu tundi tööd :( )
Ja ma veel mõtlesin, et viskan õhtul teisepealt variaatori ringi, nii huvi pärast :D

(jumala teemasse muidugi :oops: )


jummala mööda .... KUID 8V mootoril on ka see 8) -> variaator on vahetetav lihtsalt suuuuuure mutrivõtme kaasabil (ehk siis väljaspoolt) 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

Käib kolks :P

#78
Palju plekib ka tänapäeval uus nukkvõll Alfa 145 QV 'le?

Kas keegi teab sellist imelikku juhtu, et mingi süsteemi lukk läheb peale ja auto enam ei käivitu. Konsoolis põleb kollane võtme märk? Miks selline asi peaks üldse iseeneset põlema hakkama?

Käib kolks :P

#80
TS ütleb muidugi oma lõpliku sõna aga minu talupoja mõistuses...



kas mitte ei ole sliceri punasel süüteluku ümbruses kuskil antenn ja siis punase peaga võtmes väljas ergastuv kiip



kiip ie ei tohiks nii naljalt hapuks minna

küll aga võib antenni side immo ajuga olla katkenud... lahtine / korrodeerunud pistik? külmjoode trükiskeemil?



lihtsalt arutlen...



PS! kui on olemas autol veel teine võti, siis proovi sellega käivitada enne suurema paanika vallandamist :)

Käib kolks :P

#81
Tegelikult on niimoodi jah...



võtmepeas asub saatja (toosamane kiip siis) võtmepesa vahetus läheduses asub vastuvõtja. Kui nüüd juhtub, et saatja ei ole vastuvõtja läheduses, siis lülitatakse immo peale ja auto ei tee piuksugi



Immo vastuvõtja on ühenduses ajuga ning ÜLDISELT ei ole sellel ühendusel võimalik korrodeeruda (äärmisel juhul saab õnneliku juhusena kuskilt juhtme ära lõhkuda)



Pigem kahtlustaks siiski saatja/vastuvõtja omavahelist koostööd :roll:



Seda muidugi eeldusel, et keegi ei ole vahepeal süüteluku ega ka ECU-ga mänginud...



EDIT: esmane pakkumine valest võtmest on tingitud kurvast asjaolust, et ka immol on võimalik peale seada lock-out kood. Kuid nagu kõik lock-out koodid jookseb ka see mingil ajal maha (näiteks auto on olnud pingetu rohkem, kui nädal), ning selle taastamiseks on vaja ECU/Immo uuesti kodeerida (mida saab vabalt teha vaid vastavas pingis õige koodi olemasolul)
Tegelikult ma olen normaalne....

Käib kolks :P

#82
Ei võti on ikka õige. Punase peaga ja Alfa logo peal. Kui viisin TRK'sse tavalisse remonti, siis mõne tunni pärast helistas sealt üks töömees, et kas mul äkki mingi salalukk peal, mida peab ennem sisselülitama ja siis võtit keerama. Kuna auto armatuuris hakkas neil see kollane võtme tuli (immo tuli) põlema. Küsisid veel, et kas mul on äkki mingi varuvõti olemas. Endal varem pole küll sellist jama olnud, et auto sellepärast käima ei lähe. Viimane kõne tuli mulle Kalvolt eelmise nädala neljapäeval. Enam pole mitte ühtagi kõnt olnud. Tundub, et ikka jamavad asjaga. :( muret kui palju :evil:



helistasin Kalvole ning tundub, et saadetakse esindusse diagnostikat tegema. Loodan, et seda immot ei ole vaja välja vahetada, vaid saab lihtsamalt kuidagi.

Käib kolks :P

#83
OI pergel...

mis need tavaremonditööd olid? ja kas sinna hulka kuulus ka näiteks armatuuri lahtikakkumine, mingite releede vahetus vms...



paratamatult viitab sellele, et mingi asi on kuskilt lahti või siis on õnnetu-õnnelikul kombel transponder otsa saanud (õnnetu kuna otsas; õnnelik, kuna sai otsa töökojas mitte kuskil metsa vahel -20 kraadiga :roll: )



Iseenesest, kui Sul on teine võti olemas, siis tasuks master tõsta võimalikult võtmepesa külge ning seejärel teise võtmega proovida (või siis transponder ettevaatlikult võtmepeast eemaldada ning sellega katsetada :? )



kas ise oled varem seda lukukujutist armatuuris märganud?
Tegelikult ma olen normaalne....

Käib kolks :P

#84
selles mõttes läks jah hästi et see kuskil liikluses v. pärapõrgus ei juhtunud. oma autoga jäin risti üle kahe sõidurea toppama, kollane tuluke armatuuris ja enam ei käivitunud :evil:
Alfaholic since 1997

Käib kolks :P

#85
Tööd olid. Salongifiltri vahetamine (eeldab vist ka armatuuri mingisugust eemaldust). Õhupuhuja ei töötanud ka korralikult, alates 3 kiirusest hakkas tööle, seega seal oli vaja vahetada mingi relee vms. Eeldab ka vist salongi avamist... :roll: Võibolla sellega keerati midagi tuksi. Ise olen seda tuld vist 1 ainus kord näinud u.8-10 kuud tagasi. Kunagi kui käivitasin, siis käivitamise hetkel umbes 1-2 sec põles koos teiste tuledega, kuni auto käima läks.

Käib kolks :P

#86
Kui see tuluke Sul igakordsel käivitamisel mingi aeg põlenud ei ole, siis julgeks arvata, et sellele oli mingitmoodi kuskil kunagi blokeering (või siis lock-out) peale suratud.



sellise sekkumise põhjus võib olla kas vigane vastuvõtja või vale võti (kuna siiski kunagi ta sellega toimetas, siis pigem eeldaks vastuvõtja viga)



tegelikult peaks ta alati käivitamisel põlema hakkama



Igatahes-> juhul, kui blokeering oli seatud "mehhaaniliselt"-> ehk siis kuskilt mingid juhtmed lahti, teised kokku; siis on teoreetiline võimalus, et TRK mitte ei unustanud midagi lahti vaid pigem pani liiga palju kokku...



Isiklikult ei kannata teps mitte lahtiseid juhtmeid armatuuris. Seega võibolla tasuks uurida, et ega juhuslikult keegi ei mäleta mingeid kahtlaselt rippuvaid juhtmed seal...



Teine variant on elektrooniline blokeering, mis kahjuks kipub akuklemmi eemaldamisega mingi aja peale maha tulema... ja mille tagasisaamiseks saab ohtralt vaeva näha...



Igatahes soovitaks remonditöökojal pöörduda "esinduse" poole ning neilt vajalikud skeemid välja nuruda
Tegelikult ma olen normaalne....

Käib kolks :P

#87
See immo probleem kadus sama imelikult kui tuli. Kalvo ütles, et pidid seda resettima, ma arvan et see seisnes aku mitmed korrad tagant ära võtmisega? Vahetatud siis sai õhufilter, salongifilter, reostaat (õhupuhuja pöörete muutmiseks), 2 uut käsipiduritrossi, esispoilat paigati altpoolt, signaal tehti korda.

Tööde käigus selgus see, et vaja on vahetada summuti 2 pütt ( kui auto tagumisest otsast lugeda). Ning siis uus nukkvõll või muud liikuvad osad, mis seal mootori ploki all on. Või on tõesti ikka see variaator mis lärmi teeb. Kuid seda hetkel ei vaadatud. Jääb järgmise kuu sisse.

Jama on see, et seal see ülevaatuse mees olevat öelnud, et juhi ja kõrvalistuja aknal on liiga tume toonklaas. Et sellega ülevaatuselt läbi ei saa :S

Ma arvan, et seda tuleks ikka mõõta spetsiaalse seadmega, mitte silmaga vaadates öelda, head mehed... hetkel siis kordusülevaatus tehtud.