
159 ongi suht paksuke ja pole selline sätsakas ja terav, nagu on eelkäijad, seega saab läheneda teise nurga alt ja diisel tundub täitsa aksepteeritav.
3,2jts Natuke nagu liigub aga teeb vaeseks
2,2jts Pole ei liha ega kala. Maitea mis seda küll põhjustab ag mõnega on tunne selline nagu hooratas kaaluks pool tonni ja pedaalid kumminööri abil mootoriga ühendatud.
1,8Tbi sarnane probleem nagu eelmanitud mootoril. (+mulle isiklikult ei meeldi manuaalkastiga igapäeva auto turboga, mis kaalub 1600kg)
1,8/1,9 bensiinimootorid- ei vaja kommentaari.
2,4JTDm on ka päris okei aga mumeelest kole janune on diisli kohta ja mineku vahe 1,9-ga ei ole üldse märkimisväärne.
Ka tegelikult ei ole 8v JTD ka üldse nii maailmaaeglane
Ainuke häda mis 1,9JTDm-ga on see, et automaatkasti loogika on veits imelik ja linnas vuristab enamuses 3.-4. käiguga, ehkki vabalt võiks 4. ja 5. peale lülitada. Paljudel 2,4 on lisasoojendus peal, mis on täielik kuld, paraku seda 1,9-le ei pandud.
Kõik sama kehtib ka uuema 2,0JTDm kohta.