Page 61 of 128
Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 02 Jul 2008, 14:01
by cyber
Just täpselt see vidin..

Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 02 Jul 2008, 14:44
by ts
kunagise tööriistamüüjana soovitan-> kui on vaja midagi tõsist teha, siis tasub pigem võtta kallim komplekt (kasutatud materjalid on erinevad)
ja ei ole nidagi nõmedamat, kui murdunud niplisse murda ära poldi väljakeeraja

Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 02 Jul 2008, 15:22
by rizto
hetkelise tööriista müüjana arvan et need 49.- sed teevad oma tööd ilusti

vähemalt minul ple probleemi selle firma toodetega tekkinud
kuid jah kõikide firmade tooted ei ole normaalsed !
Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 02 Jul 2008, 15:42
by ts
vaidlemisest hoidumiseks-> tööriistamüüjad nõustuvad alati sellega, et saab hakkama

aga...
ts@näinud ühte "head ja odavat" "saksa" kvaliteediga M8 keermepuuri mitte just kõige odavamas detailis kinni (kõver ja pooleks)...
pääseoperatsioon viis siis niikaugele, et M8 asemele tuli M10 keere lasta (vedas veel)
kui poldipuur on niplis kinni ja pooleks siis päästab vaid nipli väljapuurimine
ja üldse 4x hinnavahe ei tule mitte kasumiahnusest või turundusest vaid valmistamiseks kulunud metallisegust (vihjeks võin öelda, et Stokkeri puurid tulevad tehasest vähemalt kaks korda kallima hinnaga, kui "odavamad" letis on ... )
aga ma ainult soovitan (isiklikult kasutan üliodavaid 13mm lehtsilmusvõtmeid... kuna need saadanad kaovad alati peale teist kasutuskorda ära

)
Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 02 Jul 2008, 17:31
by bnd
Pärnumaal liiguvad huvitavad jutud ringi:
Nimelt olla keegi hakkaja mees tõstnud oma 156-le peale 3,0l mootori, mis on vist? pärit 166 pealt. Pole ise seda masinat näind, aga juba 3 eri inimese käest kuulnud ja hiljuti oli seesama masin, mis oli politseiradarile joonistanud 233kmh näidu.
Ka Eestis ehitatakse

Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 02 Jul 2008, 17:38
by ts
njah....
igasugune huvi jms kaob selle 233 km/h radarisse sõitmise juures
BTW-> 156-le 3,0 mootori paigaldamiseks on vaja 166-e pealt pärit 3,0 mootorit ja 2,5 mootoriga 156-te ning natuke vaba aega mootori ümbertõstmiseks (mootor on 1:1-le peale seatav)
Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 02 Jul 2008, 17:44
by H.E
49.- eest keerasin kohe sissejuhatuseks kõige peenema sinna augu sisse pooleks.
Pildilt tundub, et ts-i pakutud variandil on keermel hambad kah peal, mis peaks olema oluliselt parem, kuna odavamal litsud lihtsalt poldi vastu augu seina pooleks ja tugevasti kinni. Lõpuks nökerdasin õnneks kuidagi selle sealt välja.
Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 02 Jul 2008, 18:27
by inz164
sumpsimehe juures rääkis mehaanik
et nemad olla kõik väljakeerajad ära testinud
mis siin kandis saada on ja ka mujalt on toodud
kõik purunevad ja see tõttu kasutavad lihtsat puurimist
ise kasutan terase puhul koobalt puure
saab võhemalt tööd teha ja ei pea ennast siniseks vanduma
kui keset kõige magusamat tööaega avastad, et pole millegagi puurida

Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 02 Jul 2008, 18:36
by hujoobin
puurimise puhul on puuri teritus väga tähtis, puuri materjal on juba teise järgu küsimus, tavaline HSS puur lõikab väga hästi tavakasutaja käes
Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 02 Jul 2008, 21:45
by E.T.
Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 03 Jul 2008, 17:48
by E.T.
sportlikus rütmis jätkates
lubatakse ka luksuslikke lööke vahele...
meeskond oli hoolitsetud:
Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 03 Jul 2008, 20:20
by inz164
ma tean, et ilmaletuleku majas pakutakse naerugaasi
kas mitte keskit ilmakodanikku punnitatakse
või kuidas

Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 03 Jul 2008, 20:59
by E.T.
õigus
vaatasin neid südamelöökide nr-d mis seal vaheldusid ja sain aru, et legend on sündimas motomaailma...
sellest ka paigutus autoteemalise pläma alla...
Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 03 Jul 2008, 23:10
by ts
Auto Teemaline Suvaline Pläma
Posted: 03 Jul 2008, 23:14
by E.T.
uus mudel sai omale demokraatliku hääletuse tulemusena nimeks Ellen
umbes nagu mi.to, tiguan jms
minu esialgne pakkumine oli küll Julia