155 esitule pirnivahetus.
#1Ma olen kindel, et siis foorumis on sellest juttu olnud aga no ei leia üles. Igal juhul vajab esimene juhipoolne pirn üle vaatamist. Kui kapott lahti rebida, siis  tuli on ikka väga käeulatusest väljas. Mingi nipp?
															
																				
					
					
																																																			
					 Ma vahetasin just 155 kõik pirnid välja  ja  polnd tõesti lõbus tegemine  ...   tõesti pikk käsi  ja  kudagi tunde järgi
   Ma vahetasin just 155 kõik pirnid välja  ja  polnd tõesti lõbus tegemine  ...   tõesti pikk käsi  ja  kudagi tunde järgi    samas  mul v6 vahetades pirne  , usu on veel hullem . Sinna pole kohe mitte ruumi käe sisse ajamiseks jäetud
  samas  mul v6 vahetades pirne  , usu on veel hullem . Sinna pole kohe mitte ruumi käe sisse ajamiseks jäetud   Tehniliselt siis 155 ts   ...et õhutoru maha   käppad kuhugi pimedusse ,  kaaned kangutad kudagi välja eriti juhipoolses küljes  jamasin ma   kuna aku jäi ka veel ette ,   siis natuke veel ühekäega kombamist saab ka pirnid kätte .
 Tehniliselt siis 155 ts   ...et õhutoru maha   käppad kuhugi pimedusse ,  kaaned kangutad kudagi välja eriti juhipoolses küljes  jamasin ma   kuna aku jäi ka veel ette ,   siis natuke veel ühekäega kombamist saab ka pirnid kätte .
Hästi ei taha nagu uskuda et sa esimest korda vahetasid 155 5 minutigaK.Kotkas wrote:mh ? 5 min vahetust. mesasja te pullite ?
 aga noh   leidub tegelt ka kultseid käsi .  Ja tegelt  inimese posti mõtte polnd kiiruses , vaid kudas seda teha  .. kas või 5 minutiga
  aga noh   leidub tegelt ka kultseid käsi .  Ja tegelt  inimese posti mõtte polnd kiiruses , vaid kudas seda teha  .. kas või 5 minutiga 
 
Return to “Tehnilised probleemid”