mxd wrote:jep 145
kui ma nüüd väga segast ei peksa, siis 145 ei oma automaatset kliimat (vähemalt ei ole ma seda näinud)
Seetõttu on suur oht, et kui õhk on lülitatud siseringlusse, ning kliima on välja lülitud, siis hakkab autos sees kondents tekkima (kliima sisselüliutamisel ei ole sellega probleemi, kuna kliima ise kuivatab piisavalt).
"Müstilisel" kombel liigub kondents esimese asjana põhitarbijate kallale-> armatuur, releeplokk ja ventilatsioonikonsool ning põhjustab seal lühistamisega "toredat" segadust (tablood lähevad lolliks, lülitid ei tööta jms)
NING kõige lõbusam-> kuna ventikakonsoolis on juba jama majas, siis ei õnnestu enam klappi välisõhule lülitada ning ka mitte kliimat sisse lülitada...
seetõttu aitab tavaliselt tuulutus.
BTW, kui kedagi huvitab, siis automaatse kliimaga seda probleemi ei ole, kuna siseõhule lülitamisega hoolimata reziimist lülitatakse ka kliima mingi intervalliga sisse)-> põhjuseks siis seesama kondentsi teke...
Tegelikult ma olen normaalne....