Tere,
Sai soetatud Alfa Romeo GT v.a on siis 2005, edasi veab teda 1,8 JTS mootor(103kw).
Ostetud on Tartust Anne autoaiast, hind oli mõistlik, ning vigu eriti polnud. Tallinnas esinduses lasin hiljuti ära vahetada rihma, ning lasin kontrollida esisilda, midagi koliseb, nemad viga ei tunnistanud. Ise arvan, et äkki stabika kondid ära...
Samas on nagu ikka Itaaliast toodud autoga, termostaati pole sees, ei lähe soojaks. Muud nagu polegi lisada, mootor käib ilusti, lähiajal peaks jõudma Pipercrossi paneelfilter, oleks soovinud viperi kiti, aga seda on keeruline paigaldada Alfale.
Küsimus ka, kui ma 3nda katalüsatoori ära võtan, mis juhtuda võib? Et kas võib nii toimetada ja mis sellega kaasneb?
Alfa Romeo GT; 2005; ytram
#2:icon_thumbup: :icon_wave:
GT mulle meeldib ka ise kiikasin vahepeal. Mõttel mõlgub siiani (teiseks autoks).
Mina ei eemaldaks katte ja muid asju, hiljem jamad TÜV ja ei tea kus veel. Mis õhufiltrit puudutab, siis uuri ennem üle õhulugeja tundlikus. Olen ise ühe õhulugeja pe :icon_censored: e keeranud koonusega.
Edu igal juhul.
GT mulle meeldib ka ise kiikasin vahepeal. Mõttel mõlgub siiani (teiseks autoks).
Mina ei eemaldaks katte ja muid asju, hiljem jamad TÜV ja ei tea kus veel. Mis õhufiltrit puudutab, siis uuri ennem üle õhulugeja tundlikus. Olen ise ühe õhulugeja pe :icon_censored: e keeranud koonusega.
Edu igal juhul.
Alfa Romeo GT; 2005; ytram
#3Kati tahan seepärast eemaldada, et jõudlust parandada. TUV kontrolliks on ainult 2te vaja, praegu on all 3.
Koonust polegi plaanis panna vaid piperi paneelfilter. Müün pipercrossi filtreid, olen teadlik enamus asjadest...
Edu tarvis.
Koonust polegi plaanis panna vaid piperi paneelfilter. Müün pipercrossi filtreid, olen teadlik enamus asjadest...
Edu tarvis.
Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram
#4Tere üle pika aja
Palju vett on merre voolanud,(isegi kasutajanime ei saa uuesti aktiveerida) kuid tehtud on palju.
Hetkel käib hoogne remont, rihmavahetus, õli ja klapisääre tihendid. Õliks läks Valvoline Vr1.
Samuti saatsin täna istme sadulsepa juurde, mõned iluvead on tekkinud kuid mitte midagi hullu.
Tellisin ka Pilot Motorsist kõrvalistuja airbagi katte tüüblid, ei tea kuidas need katki on läinud... More to come.
Palju vett on merre voolanud,(isegi kasutajanime ei saa uuesti aktiveerida) kuid tehtud on palju.
Hetkel käib hoogne remont, rihmavahetus, õli ja klapisääre tihendid. Õliks läks Valvoline Vr1.
Samuti saatsin täna istme sadulsepa juurde, mõned iluvead on tekkinud kuid mitte midagi hullu.
Tellisin ka Pilot Motorsist kõrvalistuja airbagi katte tüüblid, ei tea kuidas need katki on läinud... More to come.
Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram
#5Tervitus,
Rihm on vahetatud, Suured tänud Kristjanile Tig Worxist.
Nalja sai ka, esmalt saadeti vale rihm mis lükkas auto sõidu plaani ikka paar päeva edasi. Kuid samas sain teada, et rihma vahetuseks pole nukaplokke tarvis. Vahetatud said ka küünlad. nüüd on järg esisilla käes. Ette enam poola ootasid ei taha, Kust saab hea hinnaga head õõtsa
Rihm on vahetatud, Suured tänud Kristjanile Tig Worxist.
Nalja sai ka, esmalt saadeti vale rihm mis lükkas auto sõidu plaani ikka paar päeva edasi. Kuid samas sain teada, et rihma vahetuseks pole nukaplokke tarvis. Vahetatud said ka küünlad. nüüd on järg esisilla käes. Ette enam poola ootasid ei taha, Kust saab hea hinnaga head õõtsa
Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram
#6Kui netist tellimist ei karda (antud kohast olen korduvalt tellinud ilma probleemideta), siis saab päris hea hinnaga originaali või siis originaali, millel nn seeriakood maha lihvitud (TRW), kui räägime õõtsadest.
http://ricambi.alfisti.net/index.php?ca ... -axle.html
Kohale tuleb tavaliselt 5-7 päevaga (DHL). Kui tellida ainult 1 jupp siis ei tasu tellida, sest saatmine katab hinnavõidu ära. Kuid kui juba rohkem juppe siis kindlasti saab sealt päris hea hinnaga.
http://ricambi.alfisti.net/index.php?ca ... -axle.html
Kohale tuleb tavaliselt 5-7 päevaga (DHL). Kui tellida ainult 1 jupp siis ei tasu tellida, sest saatmine katab hinnavõidu ära. Kuid kui juba rohkem juppe siis kindlasti saab sealt päris hea hinnaga.
Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram
#7Peab vist sealt tellima jah, airbagi tüüblid tahaks ära vahetada... ei julge, äkki lähevad katki.
egas midagi, ootame rahalaeva, ja siis saab Janole külla minna
egas midagi, ootame rahalaeva, ja siis saab Janole külla minna
Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram
#8Maabusin just Riiast koju.
Käisin Bikernieki ringraja võistlustel mehaanikuna, ning sellega kaasnes hulga vaba aega.
Jõudes reede pärastlõunal raja äärde, et vabatreeninguteks oma autod valmis seada, parkis meie kõrvale Alfa Romeo kirjadega buss millel järel haagis.
Haagisest veeres välja punane AR GT 3.2 V6 mootoriga isend. Mis hullumeelne hääl sealt välja tuli... jube. Me ju kõik siin teame kuidas Alfadega on, ja see isend külastas pikamaa sõidu ajal(555km) boksi päris mitu korda, ja noh, sõitjad ei olnud ka just kõige paremad, lasti ikka hoogu maha ja ilma gaasita kurvi sisse...
Tuli ka teine Alfa ja lõpuks kolmaski. vastavalt siis 75 ja 155 millel samuti v6 mootor, kuid lippas oluliselt paremini kui GT, M3 vanad hoidsid ikka piiri peal asja. 75 oli muidugi täielik mädaõun, see ainult boksis istuski, sõidu ajal vahetati 2 korda plokikaant...
Jätkan ka siis enda teemadega- airbagi tüüblid said vahetatud, kuid nüüd möliseb parempoolne pooltelje ots ning ülemine õõts, homme lasen ilmselt ära vahetada ja siis rahumeeli läheb jälle pidu edasi. Peale kaane mahavõtmist ja klapisääre tihendite vahetust, ei kadunud küll ära õli kadumise probleem. Katsun ka selle vea üles otsida, ning ilmselt aiman juba kus see olla võib.
Sai käidud ka kuskil pärapõrgus aga looduskaunis kohas
Käisin Bikernieki ringraja võistlustel mehaanikuna, ning sellega kaasnes hulga vaba aega.
Jõudes reede pärastlõunal raja äärde, et vabatreeninguteks oma autod valmis seada, parkis meie kõrvale Alfa Romeo kirjadega buss millel järel haagis.
Haagisest veeres välja punane AR GT 3.2 V6 mootoriga isend. Mis hullumeelne hääl sealt välja tuli... jube. Me ju kõik siin teame kuidas Alfadega on, ja see isend külastas pikamaa sõidu ajal(555km) boksi päris mitu korda, ja noh, sõitjad ei olnud ka just kõige paremad, lasti ikka hoogu maha ja ilma gaasita kurvi sisse...
Tuli ka teine Alfa ja lõpuks kolmaski. vastavalt siis 75 ja 155 millel samuti v6 mootor, kuid lippas oluliselt paremini kui GT, M3 vanad hoidsid ikka piiri peal asja. 75 oli muidugi täielik mädaõun, see ainult boksis istuski, sõidu ajal vahetati 2 korda plokikaant...
Jätkan ka siis enda teemadega- airbagi tüüblid said vahetatud, kuid nüüd möliseb parempoolne pooltelje ots ning ülemine õõts, homme lasen ilmselt ära vahetada ja siis rahumeeli läheb jälle pidu edasi. Peale kaane mahavõtmist ja klapisääre tihendite vahetust, ei kadunud küll ära õli kadumise probleem. Katsun ka selle vea üles otsida, ning ilmselt aiman juba kus see olla võib.
Sai käidud ka kuskil pärapõrgus aga looduskaunis kohas
Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram
#9Tere jällegi, Alfa saaga jätkub.
Autoeksperdis vahetati kiirelt mõlemad ülemised õõtsad ja parempoolne pooltelje ots.
Ega iga hea asi saa ilma halvata. Kuskil Viljandis on nüüd mu parempoolne iluvõre...
Kui ma seda tagasi kuskilt ei saa, siis ehk oskate infot anda, kust saaks uue?
terv. tõnu
Autoeksperdis vahetati kiirelt mõlemad ülemised õõtsad ja parempoolne pooltelje ots.
Ega iga hea asi saa ilma halvata. Kuskil Viljandis on nüüd mu parempoolne iluvõre...
Kui ma seda tagasi kuskilt ei saa, siis ehk oskate infot anda, kust saaks uue?
terv. tõnu
Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram
#10mul on paremoolne, aga see mis käib stange sisse suunatule kõrvale
ilma kroomliistuta nagu su piltidel on vasakpoolne
ilma kroomliistuta nagu su piltidel on vasakpoolne
Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram
#11Eile oli vägev päev ringrajal, proovisin ka Alfa võimeid. Piiri peal sõita ei saa, sest hoogu pole, tippkiirus oli vist peale kiiret kurvi 150km/h enne maha pidurdust. Pidurid on küll väga head, nagu kännu taha jääks. Rehvid muidugi pole ka esimeses nooruses enam, aga kiirust pole...
Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram
#12kas Sul on mootor puhastatud? Kui ei, siis puhasta ära ja kiirust peaks natuke lisanduma (kodanikud puhastamise käigus on leidnud kümneid ja kümneid kilovatte JTS mootoritest )
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram
#13Kui mälu mind ei peta siis 1.8JTS mootoreid polnud ka 159 peal. Mootoriks peaks olema tavaline TS.ts kirjutas:
kas Sul on mootor puhastatud? Kui ei, siis puhasta ära ja kiirust peaks natuke lisanduma (kodanikud puhastamise käigus on leidnud kümneid ja kümneid kilovatte JTS mootoritest )
Re: Alfa Romeo GT; 2005; ytram
#14 my bad-> eeldasin, et tegemist on 2,0 mootoriga (JTS oli 159 peal 1,9 kubatuuriga)- praegu lugedes on jah 1,8... seega ei ole puhastamisest eriti abi sellelt mootorilt Gt peal ei saagi rohkem kiirust oodata
Tegelikult ma olen normaalne....