tehniliselt on väga lihtne vaadata->
1) TÜV punktis sillakontroll, pidurid ja heitgaasid
2) kõik armatuurituled peavad põlema ja kustuma nagu ette nähtud
3) kõik asjad mille jaoks on salongis lüliti peavad toimima
4) kapoti all ei tohi olla erksavärvilisi juhtmeid mis tulevad "kuskilt" ja lähevad "kuhugi" (kõik need tal tegelikult pundis)
5) ühtki kilinat ega kolksu ei tohi kohapeal tuksudes, sõitu alustades sõites ega ka järsult pidurdades mootoriruumis esineda
6) ventikas peab igal tasandil puhuma ning klapid peavad liikuma
7) Kui müüja ütleb, et see tuluke põleb/see ei tööta/.... kuna siin on vaja relee või lüliti vms ära vahetada, siis jaluta minema
jms....
Tegelikult on Alfa tehnika kontrollimisel samasugune auto nagu Sierra-> Mis on katki see on katki ja selle leidmiseks ei pea just eriti spets olema (siiski jah-> erinevalt Sierrast tuleb Alfaostul selline magusavõitu udu pähe

)
P.S. KÕIGE OLULISEM-> töösooja mootoriga täies mahus kiirendamisel peab totakas irve ja õnnelik läige silmadesse tekkima (seda saab peeglist kontrollida)
