SIDURI PROBLEEM

#1
Selline mure on, et siduri pedal vajus alla, vajutamis maad on tal umbes kõigest 5cm, kolinat või krõbinat ei ole, veel saab käike sisse panna :( On kellegil midagi taolist olnud? Kas saab õhutada või????

SIDURI PROBLEEM

#2
on olnud...



põhjuseks oli siis õhk süsteemis (tegelikult küll rohkem vedeliku puudumine...)



lahendus_> siduri peasilindil on täpselt samasugune nippel õhutuseks kui ka piduritel ning ka õhutamine käib samamoodi...



mis sõidukiga tegu on?



EDU 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

SIDURI PROBLEEM

#4
seda et eee.... tavaliselt käivad need niplid ikka keerates :?



156 R4-l on muidugi kuidagi veidi imelik sidurisüsteem :roll: nii et ei kujuta e´ttegi, mis nipli nad leidsid (igatahes peakb see olema kasti peal -> "töösilindri" küljes)
Tegelikult ma olen normaalne....

SIDURI PROBLEEM

#5
nikolai wrote:Tegu on ALFA 156, 1.6,88kw, 98a, Vedelik on korras, nippli nägin, remondi vennad proovisid igatepidi vajutada-tõmmata, ei tulnud välja, mis moodi see käib?




helista siis spetsialist magsile, 56909668. seletan ära.

SIDURI PROBLEEM

#7
Lugu on nüüd järgmine:

Proovisin õhutada :evil: ...pedal vajus täitsa alla, saab ülesse tõsta ka, tänu vedrule, mis samatmoodi asub pedali taha.RESULTAAT null.

Õhtul kakkusin pedali lahti, seal on mingisugune asi varda moodi mis käib pedali külge, selle varda küljes on voolik, sellel vardal on jube suur lõtk, vist, ja vajutades käega, sisse ta läheb ümbes kõigest 1 cm jagu ( ülejäänud 10cm ma nimetasin* LÕTK* :roll: ). Hästi vähe vedeliku pritsib ka välja...ma sain ta tervenisti põhja alt voolikust välja tõmmata,peale splinti eemaldamist.

KÜSIMUS: KAS SEE ONGI SEE SAMA TSILINDER PEDALI ALL, JA KAS SELLES VÕIB VIGA OLLA :?:



P.S

:twisted: PÄRIS HEA VAADE OLI SÕITES NÖÖRI OTSAS JA SILMADE EES ON OPPEL OMMEGA 85a. TAGUMIK :twisted: :twisted:



SORRY FOR MY BAD ESTONIAN 8)

SIDURI PROBLEEM

#9
:(



umbes 1400.- tuleb selle silindri eest loovutada :roll:



aga ilma sidurita nagu hästi ei sõida...



Teoreetiliselt võid muidugi proovida ka mansetid ära vahetada, kuid...
Tegelikult ma olen normaalne....

SIDURI PROBLEEM

#10
No niii, asi sai vahetatud, vedru oli väsinud tsilindri sees.

AGA :( nüüd tuleb salongi sisse mingi õhk, nagu sosiseb, vajutad piduri pedali, siis hääl on kõvemini, paned auto seisma, lülitad süüte välja, paar sekundid laseb nagu õhku välja ja jääb vait. Nii kui käima paned kohe tuleb hääl tagasi. :x

Kõik vedelikud on normis, sõidab ka hästi.Mis siis nüüd talle vaja on :evil: FAKTOSSE küll ei viitsi minna.

SIDURI PROBLEEM

#11
pidurivõimendi...



ehk siis hoolimata asjaolust, et vedru oli väsinud, tuleks siiski kõik mansetid ära vahetada-< hetkel on siis midagi viltu ning pidurivõimendist lekib õhku (vaakumit) salongi poole...
Tegelikult ma olen normaalne....

SIDURI PROBLEEM

#12
Kas siis piduri tsilinder on nii päris seatud pidurivõimendiga?Ja kas tuleks ikka ära vahetada PIDURI TSILINDRI KOOS SURVELAAGRIDA?

Huvitav et enne seda kui sidur katki läks, mingit vaakumit või õhu leket ei olnud.



P.S KAS SIUKE ASI VÕIB KA JUHTUDA, ET MINGIL MOMENDIL ANNAB PIDUR OTSAD ÄRA??

SIDURI PROBLEEM

#13
piduri ja siduriõli on samas paagis... Sidurisse jookseb vedelik otse, pidurisse läbi jagaja ning võimendi...

tööringid on küll teised, kuid nad on omavahel seotud. Isiklik arvamus on, et sidurisilindi mahakiskumisega suudeti ka piduriringid tühjaks lasta ning seeläbi mõni peapumba mansett ära rikkuda :(

Tõenäoliselt piduri töösilinder (või siis jagaja) lekib samuti praegu :(



Õhkõrn võimalus on, et lihtsalt on mõni voolik kuskilt lahti jäänud, kuid...





Ehk siis kontrolli üle pidurisüsteemi salogipoole osa koos võimendiga. Ehk on vaid voolik kuskilt lahti vms...



Pidurid ei kao kuhugi, kui vedelikku ei leki, küll aga võib juhtuda, et pidurdamine muutub praegusest oluliselt raskemaks (kui mingil hetkel võimendi tagant ära kukub... samas jälle vanasti :roll: polnud sellist luksust nagu võimendi niikuinii olemas :lol: ja inimesed olid palju tugevamate jalgadega :wink: )
Tegelikult ma olen normaalne....

SIDURI PROBLEEM

#14
TÄNUD TS!!!

VÄGA RÕÕM kuulda et ikka saab pidurda :D Vähemalt plaaniline sõit Pealinna laupäeval jääb jõusse.

Tuleb vist põhjakate alt ära võtta, kanalisse, ja värki uurima...



Samas räägivad et kui vedelik ei kao, siis lihtsalt pidurites on õhk, et tuleks proovida esialgu õhku välja pumbata? Kas see on reaalne?
cron