Page 1 of 1
SIDURI PROBLEEM
Posted: 08 Oct 2007, 15:28
by nikolai
Selline mure on, et siduri pedal vajus alla, vajutamis maad on tal umbes kõigest 5cm, kolinat või krõbinat ei ole, veel saab käike sisse panna

On kellegil midagi taolist olnud? Kas saab õhutada või????
SIDURI PROBLEEM
Posted: 08 Oct 2007, 15:39
by ts
on olnud...
põhjuseks oli siis õhk süsteemis (tegelikult küll rohkem vedeliku puudumine...)
lahendus_> siduri peasilindil on täpselt samasugune nippel õhutuseks kui ka piduritel ning ka õhutamine käib samamoodi...
mis sõidukiga tegu on?
EDU

SIDURI PROBLEEM
Posted: 08 Oct 2007, 15:42
by nikolai
Tegu on ALFA 156, 1.6,88kw, 98a, Vedelik on korras, nippli nägin, remondi vennad proovisid igatepidi vajutada-tõmmata, ei tulnud välja, mis moodi see käib?
SIDURI PROBLEEM
Posted: 08 Oct 2007, 15:59
by ts
seda et eee.... tavaliselt käivad need niplid ikka keerates
156 R4-l on muidugi kuidagi veidi imelik sidurisüsteem

nii et ei kujuta e´ttegi, mis nipli nad leidsid (igatahes peakb see olema kasti peal -> "töösilindri" küljes)
SIDURI PROBLEEM
Posted: 08 Oct 2007, 17:33
by mags
nikolai wrote:Tegu on ALFA 156, 1.6,88kw, 98a, Vedelik on korras, nippli nägin, remondi vennad proovisid igatepidi vajutada-tõmmata, ei tulnud välja, mis moodi see käib?
helista siis spetsialist magsile, 56909668. seletan ära.
SIDURI PROBLEEM
Posted: 09 Oct 2007, 14:13
by alfaman
arvatavasti hakkab suduri silinder (asub pedali taga, mitte see mis on kasti kuljes) surema. aga ohutada alguseks peaks ikka, et ikka kindlaks teha.
SIDURI PROBLEEM
Posted: 09 Oct 2007, 21:55
by nikolai
Lugu on nüüd järgmine:
Proovisin õhutada

...pedal vajus täitsa alla, saab ülesse tõsta ka, tänu vedrule, mis samatmoodi asub pedali taha.RESULTAAT null.
Õhtul kakkusin pedali lahti, seal on mingisugune asi varda moodi mis käib pedali külge, selle varda küljes on voolik, sellel vardal on jube suur lõtk, vist, ja vajutades käega, sisse ta läheb ümbes kõigest 1 cm jagu ( ülejäänud 10cm ma nimetasin* LÕTK*

). Hästi vähe vedeliku pritsib ka välja...ma sain ta tervenisti põhja alt voolikust välja tõmmata,peale splinti eemaldamist.
KÜSIMUS: KAS SEE ONGI SEE SAMA TSILINDER PEDALI ALL, JA KAS SELLES VÕIB VIGA OLLA
P.S

PÄRIS HEA VAADE OLI SÕITES NÖÖRI OTSAS JA SILMADE EES ON OPPEL OMMEGA 85a. TAGUMIK
SORRY FOR MY BAD ESTONIAN

SIDURI PROBLEEM
Posted: 10 Oct 2007, 12:31
by alfaman
nikolai wrote:KÜSIMUS: KAS SEE ONGI SEE SAMA TSILINDER PEDALI ALL, JA KAS SELLES VÕIB VIGA OLLA
Jep see sama silinder. ongi selles viga.
SIDURI PROBLEEM
Posted: 10 Oct 2007, 12:45
by ts
umbes 1400.- tuleb selle silindri eest loovutada
aga ilma sidurita nagu hästi ei sõida...
Teoreetiliselt võid muidugi proovida ka mansetid ära vahetada, kuid...
SIDURI PROBLEEM
Posted: 11 Oct 2007, 21:02
by nikolai
No niii, asi sai vahetatud, vedru oli väsinud tsilindri sees.
AGA

nüüd tuleb salongi sisse mingi õhk, nagu sosiseb, vajutad piduri pedali, siis hääl on kõvemini, paned auto seisma, lülitad süüte välja, paar sekundid laseb nagu õhku välja ja jääb vait. Nii kui käima paned kohe tuleb hääl tagasi.
Kõik vedelikud on normis, sõidab ka hästi.Mis siis nüüd talle vaja on

FAKTOSSE küll ei viitsi minna.
SIDURI PROBLEEM
Posted: 11 Oct 2007, 22:13
by ts
pidurivõimendi...
ehk siis hoolimata asjaolust, et vedru oli väsinud, tuleks siiski kõik mansetid ära vahetada-< hetkel on siis midagi viltu ning pidurivõimendist lekib õhku (vaakumit) salongi poole...
SIDURI PROBLEEM
Posted: 11 Oct 2007, 23:36
by nikolai
Kas siis piduri tsilinder on nii päris seatud pidurivõimendiga?Ja kas tuleks ikka ära vahetada PIDURI TSILINDRI KOOS SURVELAAGRIDA?
Huvitav et enne seda kui sidur katki läks, mingit vaakumit või õhu leket ei olnud.
P.S KAS SIUKE ASI VÕIB KA JUHTUDA, ET MINGIL MOMENDIL ANNAB PIDUR OTSAD ÄRA??
SIDURI PROBLEEM
Posted: 12 Oct 2007, 00:50
by ts
piduri ja siduriõli on samas paagis... Sidurisse jookseb vedelik otse, pidurisse läbi jagaja ning võimendi...
tööringid on küll teised, kuid nad on omavahel seotud. Isiklik arvamus on, et sidurisilindi mahakiskumisega suudeti ka piduriringid tühjaks lasta ning seeläbi mõni peapumba mansett ära rikkuda
Tõenäoliselt piduri töösilinder (või siis jagaja) lekib samuti praegu
Õhkõrn võimalus on, et lihtsalt on mõni voolik kuskilt lahti jäänud, kuid...
Ehk siis kontrolli üle pidurisüsteemi salogipoole osa koos võimendiga. Ehk on vaid voolik kuskilt lahti vms...
Pidurid ei kao kuhugi, kui vedelikku ei leki, küll aga võib juhtuda, et pidurdamine muutub praegusest oluliselt raskemaks (kui mingil hetkel võimendi tagant ära kukub... samas jälle vanasti

polnud sellist luksust nagu võimendi niikuinii olemas

ja inimesed olid palju tugevamate jalgadega

)
SIDURI PROBLEEM
Posted: 12 Oct 2007, 01:11
by nikolai
TÄNUD TS!!!
VÄGA RÕÕM kuulda et ikka saab pidurda

Vähemalt plaaniline sõit Pealinna laupäeval jääb jõusse.
Tuleb vist põhjakate alt ära võtta, kanalisse, ja värki uurima...
Samas räägivad et kui vedelik ei kao, siis lihtsalt pidurites on õhk, et tuleks proovida esialgu õhku välja pumbata? Kas see on reaalne?