1. Alfa Romeo 75
2. Sedaan
3. Must
4. 1986a
5. Manuaal 5 käiku
6. 3,0 V6, paberites 136kw, sisselase siiani custom made roostevabast terasest. Pihustid, aju praegu originaalid. (735 bemmi aju võin kaasa anda; kütusekulu on sellega laes, aga edasi viskab ka vastavalt)
7. Esimesed elektriaknad + kat luuk, toimivad. Elektriasjadest ei tööta spido - pole viitsinud tegeleda.
8. Hinnasoov: 1600€
9. Mootoril saaled, rõngad, tihendiring vahetatud, õli ei võta, käib ja käivitub hästi, külmkäivitus ja toorevärgid töötavad.
Kast kap remonditud (I ja II käigu sünkronid koos muhviga uued, kõik tihendid, osad laagrid)
Kere värvitud 10a tagasi, esineb juba uuesti tekkinud roostet. Alfa Romeo Control (omaaegne pardakompuuter) töötab.
Salong - kollane kunstnahk, esiistmed Recaro, taga originaal kaheistmeline, 10a tagasi lastud õmmelda koos uksepolstritega.
Kardaanil kõik flantsid + laage vahetatud + Soomes balansitud. (omal ajal Eestis ei tehtud)
4 sirgestatud ja värvitud 14`Speedline originaalvaluvelge koos korralike MS Nokiatega kaasa. (väga vastupidavast materjalist veljed, sirgestaja oleks äärepealt oma pingi lõhkunud...)
Pidurid korras, käsipidur töötab. Ees Lockheedi uued kettad, mis müstilisel põhjusel seismisega ei roosteta, Brembo alumiiniumist supportid töötavad samuti hästi. Taga tavaline B-osa ketas, mis burnouti tehes kulub meeletu kiirusega... :icon_shocked:
Sportnukad (mingi rallikontori regrind) kaasa. Hammasrihm (uus) kaasa - võiks lähiajal vahetada, läbisõit rihmal küll 10000km, aga aeg saab varsti täis.
Asukoht: Tallinn, Kristiine.
Avarii: tagasilla DeDion tala kõver (külg ees parema tagarattaga äärekivisse), tala vajab ilmselt vahetust, kuna ratas on viltu all nagu sapakal. Tõenäoliselt vajab sirgestamist/minemaviskamist ka velg.
Auto on kõigest hoolimata sõiduvõimeline, ülevaatus kuni juuli 2013a
Mis teha oleks vaja: 1. Põhi on kohati roostes - esimesed tungikohad on pehmed. Pagasnikus tagavararatta ruum vajab samuti remonti. Kõik see ei sega muidugi sõitmist. 2. Hammasrihm vahetada. Igaks juhuks, lihtne ja odav töö ka. Mootor on hea ja klappe võiks ennetavalt kaitsta. Rihm olemas.
Erinumbrimärk (ALFA75) tuleb loomulikult autoga kaasa, mujale ta ei sobikski.
Kontakt: tel. 5020986 või hart@klassikarent.ee
Pildid ja pisut rohkem teksti siin: http://www.carrating.org/car.php?3171
NB! AUTO ON MÜÜDUD!
M: Alfa Romeo 75, 1986a. MÜÜDUD!
#1
Last edited by Stihl on 01 Feb 2013, 15:40, edited 5 times in total.